Gå til innhold

Hvor kan jeg kjøpe truser som tåler 60 grader?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Trenger ikke være pene truser. Jeg bruker alle slags typer - string, vanlig(?) og hipster. 

Anonymkode: 6bb17...fc3

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg vasker alt undertøy på 60 grader uten problem. Kjøper fra mange ulike steder.

Anonymkode: 2ef4e...ef7

• Liker 9
Skrevet (endret)

Sloggi holder i ustyrtelig mange 60 graders vasker. Gode å ha på er de også, og det er såpass mange modeller at det ikke automatisk er "bestemortruser" 😉

...og for å svare på spørsmålet, Cubus har i allfall Sloggi og det samme gjelder mange andre som selger undertøy også.

Endret av Cata
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har aldri sett på vaskeanvisningene til trusene mine, hiver alle inn på 60 grader. Om de er av bomull eller noe annet, svarte eller hvite. Spiller ingen rolle. Ingen av dem har blitt ødelagt av å vaskes på 60 grader.

Anonymkode: fb48d...0c4

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Vasker trusene på 60 grader uavhengig av hva vaskelappen sier. Har flest fra lindex, og de tåler det greit. Vet faktisk ikke hva som står på vaskelappen på trusene mine. 

Anonymkode: 2ee59...c28

AnonymBruker
Skrevet

Takk for svar! Har kjøpt undertøy fra HM før og de blir ganske... slarkne(?) på 60 grader. Har en god og dyr maskin så tror ikke det er maskinen som er problemet.

Takk for tips!

Anonymkode: 6bb17...fc3

AnonymBruker
Skrevet

Jeg vasker mine truser på 95 grader. Men jeg kjøper kjedelige bomulls truser.

Anonymkode: e9e9c...1bf

AnonymBruker
Skrevet

Jeg bruker Piere Robert bokser med blondekant, og de tåler 60 grader. Mine hipstere fra Change tåler ikke det.

Anonymkode: 3a4f1...d37

AnonymBruker
Skrevet

Vasker alle trusene mine på 60. De fleste er fra hm og har holdt seg veldig fint. 

Anonymkode: 04d2a...83d

Skrevet (endret)

Jeg bruker samme type truser fra Pierre Robert som anonym d37 over meg, og vasker de på 60 C. Aner ikke hva som står på vaskelappen, jeg kjører alt undertøy på 60 uansett. De tåler det i alle fall, ingen tegn til å bli ødelagte eller noe.

Endret av Million
AnonymBruker
Skrevet
6 timer siden, Million skrev:

Jeg bruker samme type truser fra Pierre Robert som anonym d37 over meg, og vasker de på 60 C. Aner ikke hva som står på vaskelappen, jeg kjører alt undertøy på 60 uansett. De tåler det i alle fall, ingen tegn til å bli ødelagte eller noe.

PR er utrolig bra kvalitet 😄 Jeg har vasket barna sine på 90 grader og, og i lengden ser man det kun litt på fargen.

Anonymkode: 3f159...cca

Gjest theTitanic
Skrevet
6 timer siden, Million skrev:

Pierre Robert tåler uendelig mange vask. Komfortable er de også. 

Gjest Krampus
Skrevet

De fra H&M blir slarkete, men de fra cubus blir ikke det. Kjøper de som heter Pia. Sloggi er pansertruser, de tåler alt! Men om du leter etter noe billigere så er Pia 3 for 2.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...