AnonymBruker Skrevet 5. januar 2020 #1 Skrevet 5. januar 2020 Hva kan jeg forvente på denne dagen? Er det ubehageligheter jeg bør være forberedt kan komme? Anonymkode: a0e23...ede
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2020 #2 Skrevet 5. januar 2020 Er du så uvenn med folk i familien altså? Anonymkode: af911...502 13
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2020 #3 Skrevet 5. januar 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Er du så uvenn med folk i familien altså? Anonymkode: af911...502 Trenger man være uvenner med noen for det? Anonymkode: a0e23...ede 1
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2020 #4 Skrevet 5. januar 2020 Siden dette er barnets dag bør du og foreldrene gjøre alt dere kan for å la være å ødelegge denne dagen. Stakkars barn... Anonymkode: cd621...14e 22
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2020 #5 Skrevet 5. januar 2020 Hva er det du gruer deg til? Konkret? Anonymkode: a9dfd...115 21
Nymerïa Skrevet 5. januar 2020 #6 Skrevet 5. januar 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Trenger man være uvenner med noen for det? Anonymkode: a0e23...ede Ja, hvis dere kommer godt overens blir vel konfirmasjonen en flott dag? 16
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2020 #7 Skrevet 5. januar 2020 Hvorfor i alle dager grue seg? I verste fall blir det vel litt langtekkelig? Anonymkode: 67516...dd8 7
Gjest theTitanic Skrevet 5. januar 2020 #8 Skrevet 5. januar 2020 Det er ikke uvanlig å ha litt angst før sånne anledninger. Du vet heller ikke om barnefar eller hans familie vil komme med et lite stikk, men i så fall så smil, vær hjelpsom og så nøytral som mulig. Og se igjennom fingrene om noen kommer med tankeløse kommentarer, så dagen kan gå så smertefritt som mulig.
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2020 #9 Skrevet 5. januar 2020 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Trenger man være uvenner med noen for det? Anonymkode: a0e23...ede Siden du gruer deg og forventer ubehageligheter så må det jo være en grunn til det Anonymkode: af911...502 16
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2020 #10 Skrevet 5. januar 2020 gruer meg da jeg er redd for å se bilder, høre taler som kan omhandle sambo og xens liv sammen. jeg vet at de var glade i hverandre, men jeg ønsker ikke å få bildebevis på det servert sammen med kaffen liksom. Det kommer også ekstremt mange gjester, snakker 50-60 stk. Jeg er høysensitiv, har litt sosial angst og blir veldig satt ut med mange nye mennesker i slike sammenhenger, noe som gjør det enda verre. Og jada, jeg burde være voksen oppi dette og det kommer jeg også til å være når jeg står i det. Men det betyr ikke at jeg ikke kjenner på vonde følelser. Jeg ønsker å være så forberedt som mulig. Anonymkode: a0e23...ede 2 1
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2020 #11 Skrevet 5. januar 2020 9 minutter siden, NymeriaRhoynar skrev: Ja, hvis dere kommer godt overens blir vel konfirmasjonen en flott dag? Det er vel konflikter mellom foreldrene som er mest sannsynlig, ikke nødvendigvis med HI invovlert. Anonymkode: cd621...14e
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2020 #12 Skrevet 5. januar 2020 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Siden du gruer deg og forventer ubehageligheter så må det jo være en grunn til det Anonymkode: af911...502 Vi har et helt nøytralt forhold til hverandre. Anonymkode: a0e23...ede
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2020 #13 Skrevet 5. januar 2020 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er vel konflikter mellom foreldrene som er mest sannsynlig, ikke nødvendigvis med HI invovlert. Anonymkode: cd621...14e Leste det andre innlegget etterpå, så da ble denne ikke lenger relevant. Anonymkode: cd621...14e
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 5. januar 2020 Populært innlegg #14 Skrevet 5. januar 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: gruer meg da jeg er redd for å se bilder, høre taler som kan omhandle sambo og xens liv sammen. jeg vet at de var glade i hverandre, men jeg ønsker ikke å få bildebevis på det servert sammen med kaffen liksom. Det kommer også ekstremt mange gjester, snakker 50-60 stk. Jeg er høysensitiv, har litt sosial angst og blir veldig satt ut med mange nye mennesker i slike sammenhenger, noe som gjør det enda verre. Og jada, jeg burde være voksen oppi dette og det kommer jeg også til å være når jeg står i det. Men det betyr ikke at jeg ikke kjenner på vonde følelser. Jeg ønsker å være så forberedt som mulig. Anonymkode: a0e23...ede Er så utrolig lei av at alle er høysensitive og har sosial angst for tiden. Har du angst må du øve deg, utsette deg for det som trigger angsten. Jobbe deg igjennom det. Å blåse det opp på forhånd så til de grader som du gjør her hjelper ingenting, og viser at du ikke er bevisst på hvordan du skal jobbe med angsten din. Kom deg til psykolog og få deg noen verktøy og en strategi for å takle angsten. Ikke dyrk den her. Anonymkode: 67516...dd8 64
Ariam Skrevet 5. januar 2020 #15 Skrevet 5. januar 2020 Fokus på konfirmasjon er barnet/ungdommen. Ikke sikkert det kommer så masse bilder om eksen og kjæresten din sitt liv sammen. Men mer bilder av konfirmanten sammen med mamma/pappa og kanskje noen av alle tre. Skjønner du gruer deg, men lover at så lenge alle voksne oppfører seg som nettopp voksne, så blir det nok en hyggelig dag. Kanskje du lærer noe nytt om mennesker du er glad i 😊 10
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2020 #16 Skrevet 5. januar 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er så utrolig lei av at alle er høysensitive og har sosial angst for tiden. Har du angst må du øve deg, utsette deg for det som trigger angsten. Jobbe deg igjennom det. Å blåse det opp på forhånd så til de grader som du gjør her hjelper ingenting, og viser at du ikke er bevisst på hvordan du skal jobbe med angsten din. Kom deg til psykolog og få deg noen verktøy og en strategi for å takle angsten. Ikke dyrk den her. Anonymkode: 67516...dd8 Det var verken min psykiske tilstand eller ditt problem med høysensitive og mennesker med angst dette handlet om! Jeg ønsker svar på spørsmålet og har du ikke det kan du la være kommentere. Anonymkode: a0e23...ede 3
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2020 #17 Skrevet 5. januar 2020 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: gruer meg da jeg er redd for å se bilder, høre taler som kan omhandle sambo og xens liv sammen. jeg vet at de var glade i hverandre, men jeg ønsker ikke å få bildebevis på det servert sammen med kaffen liksom. Det kommer også ekstremt mange gjester, snakker 50-60 stk. Jeg er høysensitiv, har litt sosial angst og blir veldig satt ut med mange nye mennesker i slike sammenhenger, noe som gjør det enda verre. Og jada, jeg burde være voksen oppi dette og det kommer jeg også til å være når jeg står i det. Men det betyr ikke at jeg ikke kjenner på vonde følelser. Jeg ønsker å være så forberedt som mulig. Anonymkode: a0e23...ede Voks opp. Du har valgt å bli sammen med en mann med barn. Selvfølgelig blir det bilder fra barnets oppvekst! Mamma og pappa er jo de viktigste personene i barnets liv, og barnet vil alltid være nr 1 for mor og far! Håper virkelig ikke du gir uttrykk for disse følelsene dine til barn og far. Ærlig talt. Anonymkode: b731a...a5b 46
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2020 #18 Skrevet 5. januar 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det var verken min psykiske tilstand eller ditt problem med høysensitive og mennesker med angst dette handlet om! Jeg ønsker svar på spørsmålet og har du ikke det kan du la være kommentere. Anonymkode: a0e23...ede Det er jo dine issues som er problemet da, siden det verken er konflikter eller andre ting involvert. Anonymkode: 67516...dd8 34
Nymerïa Skrevet 5. januar 2020 #19 Skrevet 5. januar 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Det var verken min psykiske tilstand eller ditt problem med høysensitive og mennesker med angst dette handlet om! Jeg ønsker svar på spørsmålet og har du ikke det kan du la være kommentere. Anonymkode: a0e23...ede Du kommer med 2 spørsmål i HI; jeg skal svare og jeg forutsetter at du vil barnet vel 28 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva kan jeg forvente på denne dagen? En flott dag for konfirmanten og det vil jeg tro er formålet. Er det ubehageligheter jeg bør være forberedt kan komme? Nei, konfirmasjoner er ikke ubehagelige hvis alle er siviliserte. Anonymkode: a0e23...ede 12
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2020 #20 Skrevet 5. januar 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er jo dine issues som er problemet da, siden det verken er konflikter eller andre ting involvert. Anonymkode: 67516...dd8 Man trenger ikke være rakettforsker for å forstå det, jeg skriver det rett ut. Ja det er mine følelser jeg slite med og spør om råd etter her, da andre kanskje har erfaringer og komme med som jeg ikke har enda. Noe denne siden faktisk er til vil jeg tro? Anonymkode: a0e23...ede 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå