Gjest gjestn Skrevet 2. juni 2005 #1 Del Skrevet 2. juni 2005 Dette er kanskje ikke det rette forumet og stille spørsmålet på, men jeg prøver. Jeg sliter med urinlekkasje. Oftest når jeg sitter virker det ut som (ikke er i fysisk aktivitet).. Nederst i magen føles det ofte ut som akkurat slik det gjør i det øyeblikket når man skal tisse. Derav kommer lekkasje. Er det noen råd å gi? noen tabletter man kan ta? Har vært hos lege og urolig tidligere, uten at det hjalp. takk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^me^ Skrevet 2. juni 2005 #2 Del Skrevet 2. juni 2005 jeg vet ikke så mye om det selv, men her er det en nyttig link om alt du trenger og vite om urinlekasje. bare trykk på linken nedforbi: http://www.lommelegen.no/inkontinens/ kansje du hadde fått flere svar innpå kropp,helse og trening? god bedring Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 1gjest Skrevet 3. juni 2005 #3 Del Skrevet 3. juni 2005 det finnes noen tabletter som heter incontinol (eller no sånt) disse fåes i helsekosten, og virker innen tre fire dager. værdt et forsøk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå