Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er i dpo land, og som alle andre dør jeg av nyskjerrighet på om det snart sitter en spire, er nå 11 dpo og klarte ikke vente, så prøvde å sjekke med eggløsningstest da jeg har lest det Kan gi utslag på hcg stigning. Tok en test og fikk 2 streker, men kontrollstreken er ikke så sterk som kontrollstreken. Kan det indikere noe? 🙊🙈🙏 Når jeg vanligvis tester til eggløsning er den blendahvit frem til rett før positiv, da har jeg en jevn stigning på strekene. 

Legger til at jeg vet ingen vet, osv. Men jeg syns det er spennende å spekulere litt, når en går slik å venter, og håper 😊

Anonymkode: 40054...b73

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det kan indikere noe🙂 jeg har opplevd å få positiv eggløsningstest ved graviditet. Lykke til!

Anonymkode: 1dc6f...2d3

AnonymBruker
Skrevet

Du får  positiv eggløåpningsfest når du har eggløsning eller urinsveiinfeksjon. Denne testen viser ikke at du er gravid.

Anonymkode: 9145a...f63

AnonymBruker
Skrevet

Eggløsningstest *🤣🤣

Anonymkode: 9145a...f63

AnonymBruker
Skrevet

Eggløsningstester kan slå ut på hcg, men en graviditetstest vil bli positiv før en eggløsningtest gjør det. I tillegg ble jo ikke testen din positiv? Det blir stort sett alltid to streker på en eggløsningtest, også etter at eggløsning hatt skjedd. Så foreløpig tror jeg ikke det betyr noe som heist verken den ene eller andre veien... En graviditetstest beregnet på å teste før IKM vil gi et mer informativt svar. Lykke til! 

Anonymkode: 3bfbc...69a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...