AnonymBruker Skrevet 5. januar 2020 #1 Skrevet 5. januar 2020 Har du et tips til slitesterke underdeler for en aktiv 1-2 åring? Han får hull i buksene i barnehagen etter et par dager, nå sitter jeg med 9 par bukser og prøver å lappe sammen. Selvfølgelig gjør det ingenting å lappe sammen småhullene på knærne, men ullbuksene fra Cubus, Safa og Tom&Trine ser ikke bra ut etter veldig mange lapping gjennom siden de ble kjøpt i november. Han krabber mer enn han går. Hilsen ei som egentlig ikke kan lappe klær Anonymkode: 2083f...efe
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2020 #2 Skrevet 5. januar 2020 Kjøp lapper i sybutikk/garnbutikk og sett på knærne når plagget er nytt, eller før det er hull. Et lag med ekstra forsterkning å slite på hjelper mye. Når jeg strikker ullbukser til småttiser som krabber pleier jeg å strikke lapper å sette på knærne også, for å gi de litt ekstra slitestyrke der Anonymkode: 44a47...a38 1
Mistymya Skrevet 5. januar 2020 #3 Skrevet 5. januar 2020 Janus slitesterk er veldig bra. Og har også god erfaring med dem som er fra Lindex i år på eldste. Men hun er eldre og krabber ikke.
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2020 #4 Skrevet 5. januar 2020 Det meste går hull på. Du kan jo kjøpe litt tykkere ulltights, de pleier å holde litt lenger. Anonymkode: 86bcb...8d7
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2020 #5 Skrevet 5. januar 2020 Jeg synes de med bomull eller polyester på innsiden er mer slitesterkt. Både Cubus og Devold har slike Anonymkode: a292c...9b0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå