AnonymBruker Skrevet 5. januar 2020 #1 Skrevet 5. januar 2020 Jeg er en slik person selv. Er ensom og utstøtt, og ganske mislikt. Fordi jeg kan tenke selv og ikke følger flokkmentaliteten(opplevd at slike flokker driver med slarv, mobbing osv). Har gått mye alene, og opplevd at en og annen person fra gjengene har kommet bort til meg for å prate. Personene forsøker å speile meg, innbille meg at de er som meg med lik bakgrunn osv. Men alt disse egentlig var ute etter, var info.. De ville høre henge med meg helt til jeg kom med info om flokklederne eller medlemmene i gruppen. Men dette har jeg vært bevisst på, så jeg har unnlatt å si min sanne mening. Etter dette har dem gått lei og kuttet meg ut Men det er så leit med disse «fellene». Du er alene og ønsker å være åpen for venner, men opplever istedenfor å bli forsøkt lurt fordi du er stille og ligger lavt. Jeg blir bare brukt! Lurer veldig på når slike skal gi seg🤔 Før eller siden må disse personene innse at jeg ikke er dum. Hvorfor holder de på slik med meg? Anonymkode: ad510...ca2 3
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2020 #2 Skrevet 5. januar 2020 Hvorfor er du venn med folk du ikke liker??? Anonymkode: 66099...716 1
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2020 #3 Skrevet 5. januar 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor er du venn med folk du ikke liker??? Anonymkode: 66099...716 Jeg er ikke venner med dem, men blir oppsøkt av enkelte av dem. Blir jo nødt til å holde en OK tone da, men oppdager fort at det hele er skuespill. Dem er ute etter informasjon, for å få meg ut i trøbbel. Anonymkode: ad510...ca2 1
Limahl Skrevet 5. januar 2020 #4 Skrevet 5. januar 2020 De slutter den dagen du klarer å skyve de vekk inni hodet ditt. Altså gi slipp på de.Ikke legge noe vekt på hva de gjør med deg. Du er ikke tankene de skaper i deg. Kan jeg spørre hvor gammel du er.
exictence Skrevet 5. januar 2020 #5 Skrevet 5. januar 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg er en slik person selv. Er ensom og utstøtt, og ganske mislikt. Fordi jeg kan tenke selv og ikke følger flokkmentaliteten(opplevd at slike flokker driver med slarv, mobbing osv). Hvis slike flokker driver med slarv, mobbing osv....så vil vel u ikke ha noe med dem å gjøre. Det fins mange hyggelige mennesker. Vær hyggelig selv, og forvent og tenk det beste om andre. Vær en god venn, så får du selv gode venner. Hvis noen ikke er en god venn, så har de noe å lære, og du er lei deg for deres del, ikke for deg selv. 1 time siden, AnonymBruker skrev: Har gått mye alene, og opplevd at en og annen person fra gjengene har kommet bort til meg for å prate. Personene forsøker å speile meg, innbille meg at de er som meg med lik bakgrunn osv. Men alt disse egentlig var ute etter, var info.. De ville høre henge med meg helt til jeg kom med info om flokklederne eller medlemmene i gruppen. Men dette har jeg vært bevisst på, så jeg har unnlatt å si min sanne mening. Etter dette har dem gått lei og kuttet meg ut Eller kan det være at de vil har kommet bort for å prate fordi de vil være venn og hyggelig. Kanskje du er mistroisk, eller kanskje ikke. 1 time siden, AnonymBruker skrev: Men det er så leit med disse «fellene». Du er alene og ønsker å være åpen for venner, men opplever istedenfor å bli forsøkt lurt fordi du er stille og ligger lavt. Jeg blir bare brukt! Du opplever at du blir lurt fordi du ligger stille og ligger lavt. Hm, det kan godt være at jeg som hadde prøvd å prate med deg og være hyggelig, hadde etter hvert tatt mindre kontakt med deg fordi du ikke "lå lavt". Kanskje jeg fikk en følelse av at du ikke lite meg, eller var skeptisk til meg. Da tror jeg at jeg hadde tatt mindre kontakt, eller kanskje holdt meg unna. 1 time siden, AnonymBruker skrev: Lurer veldig på når slike skal gi seg🤔 Før eller siden må disse personene innse at jeg ikke er dum. Hvorfor holder de på slik med meg? Anonymkode: ad510...ca2 Hvis det er noen slemme mennesker du sikter til, så er jo ikke de noe vert å ha i ditt liv, og det spiller vel ingen rolle hva de tror om deg. Er det mobbere du mener, så kan det være mange grunner til oppførselen. De har ikke lært bedre. De har selv opplevd mobbing. De er egentlig veldig usikre og tror at de selv blir løftet opp, ved å trakke ned andre. De har et stort problem. Hold deg unna mobbere. Generelt er vi mennesker usikre på oss selv. Noen har ikke løst "koden"å selv være en god venn for å få venner, at en god venn får andre til å føle seg verdifulle og "store". Man kan fokusere på å være selv en god venn, og hjelpe og være der for de som treger det. Alle trenger å bli sett.
CabinCruiser Skrevet 5. januar 2020 #6 Skrevet 5. januar 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg er en slik person selv. Er ensom og utstøtt, og ganske mislikt. Fordi jeg kan tenke selv og ikke følger flokkmentaliteten(opplevd at slike flokker driver med slarv, mobbing osv). Har gått mye alene, og opplevd at en og annen person fra gjengene har kommet bort til meg for å prate. Personene forsøker å speile meg, innbille meg at de er som meg med lik bakgrunn osv. Men alt disse egentlig var ute etter, var info.. De ville høre henge med meg helt til jeg kom med info om flokklederne eller medlemmene i gruppen. Men dette har jeg vært bevisst på, så jeg har unnlatt å si min sanne mening. Etter dette har dem gått lei og kuttet meg ut Men det er så leit med disse «fellene». Du er alene og ønsker å være åpen for venner, men opplever istedenfor å bli forsøkt lurt fordi du er stille og ligger lavt. Jeg blir bare brukt! Lurer veldig på når slike skal gi seg🤔 Før eller siden må disse personene innse at jeg ikke er dum. Hvorfor holder de på slik med meg? Anonymkode: ad510...ca2 Problemet tror jeg ligger i at du tror du er mye smartere enn average Joe.
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2020 #7 Skrevet 6. januar 2020 På 5.1.2020 den 4.02, AnonymBruker skrev: Jeg er en slik person selv. Er ensom og utstøtt, og ganske mislikt. Fordi jeg kan tenke selv og ikke følger flokkmentaliteten(opplevd at slike flokker driver med slarv, mobbing osv). Har gått mye alene, og opplevd at en og annen person fra gjengene har kommet bort til meg for å prate. Personene forsøker å speile meg, innbille meg at de er som meg med lik bakgrunn osv. Men alt disse egentlig var ute etter, var info.. De ville høre henge med meg helt til jeg kom med info om flokklederne eller medlemmene i gruppen. Men dette har jeg vært bevisst på, så jeg har unnlatt å si min sanne mening. Etter dette har dem gått lei og kuttet meg ut Men det er så leit med disse «fellene». Du er alene og ønsker å være åpen for venner, men opplever istedenfor å bli forsøkt lurt fordi du er stille og ligger lavt. Jeg blir bare brukt! Lurer veldig på når slike skal gi seg🤔 Før eller siden må disse personene innse at jeg ikke er dum. Hvorfor holder de på slik med meg? Anonymkode: ad510...ca2 unnskyldningen din høres ikke reell ut. er mange so går sine egne veier uten å følge flokken. de blir ikke mislikt av den grunn. muligheter for at du ikke har helt selvinnsikt på hvorfor folk misliker deg Anonymkode: d1686...5b0
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2020 #8 Skrevet 6. januar 2020 På 5.1.2020 den 6.19, CabinCruiser skrev: Problemet tror jeg ligger i at du tror du er mye smartere enn average Joe. tenkte jeg og Anonymkode: d1686...5b0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå