Gå til innhold

Manifistering.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har en meget interessant kollega. Hun kan for eksempel si "innen tre uker, skal jeg ha solgt båten vår!" Selvsikkert og bestemt. Jeg spør henne hvordan hun kan være så sikker på det, da sier hun at fordi hun manifesterer. Og gjett hva, tre uker går, og der har hun solgt båten. Et annet eksempel er at hun sier "vi skal selge huset vi bor i nå, og blir å få ca så så mye for det". Gjett hva, de legger ut huset for salg og det er skremmende likt summen hun sa. Slike ting skjer hele tiden med henne. Hennes forklaring er manifistering. Er det andre her som manifesterer? Hvordan gjør dere det? Iflg henne, gjør hun det ved å si det høyt. (?) Det gjør hun jo også, hun forteller alle på jobb når du har satt seg noen mål. 

Anonymkode: 0cc21...b55

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja jeg har manifestert mange ting i livet mitt. Du må ha en urokkelig tro på at det du ønsker skal skje, skjer. Da funker det som regel.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hun setter en intensjon, har fullstendig tro på det og ingen som helst tvil. Hun kan også "be living in the end" at hun har allerede oppnådd det, og da manifisterer hun det lett. Du vet du har det,gir slipp og BAM det manifisterer. Nøkkelen er å "let it go",mange har problemer med det og da kommer det ikke eller tar lang tid. Har selv problem med å gi slipp av og til,eller har tvil om at det skal skje.

Anonymkode: a8bad...4b9

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hun setter en intensjon, har fullstendig tro på det og ingen som helst tvil. Hun kan også "be living in the end" at hun har allerede oppnådd det, og da manifisterer hun det lett. Du vet du har det,gir slipp og BAM det manifisterer. Nøkkelen er å "let it go",mange har problemer med det og da kommer det ikke eller tar lang tid. Har selv problem med å gi slipp av og til,eller har tvil om at det skal skje.

Anonymkode: a8bad...4b9

Jeg skjønner alt hva du sier, men ikke det med å gi slipp...? 

Anonymkode: 0cc21...b55

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...