Gå til innhold

Hvor ofte kan men få orgasme?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Altså jeg som kvinne, når jeg onanerer så setter jeg av kanskje 20 minutter (muligens 30) og får tre orgasmer. Men jeg får alle orgamsmene mine tett på hverandre helt på sluttet. Jeg kunne fått dem tidligere, men jeg sparer meg til slutt slik at jeg gidder å holde på lenger. Jeg kan onanere i en time om jeg vil, men jeg gjør sjeldent det. Jeg tenker 20-25 minutter, tre orgasmer er greit. Selve orgasmene er sikkert unnagjort på 5 minutter.
Men hvis man er mann da, kan man komme tre ganger på fem minutter?

Anonymkode: f90be...0dd

Videoannonse
Annonse
Gjest bloody
Skrevet

Ja det sies at enkelte menn kan det, med serieorgasmer eller noe sånt der de ikke får utløsning, eller noe. Må trenes på i dritlenge.

Men normale ola norman? Nei, kommer en gang.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror de fleste gutter sliter med å bli stiv igjen rett etter å ha kommet. Så de må gjerne vente litt før penis er klar igjen. Men det er veldig individuelt.
Den ene eksen min måtte gjerne vente 8-9 timer før vi kunne ha sex igjen. 😅 Mens nåværende type kan bli stiv igjen etter 10min om han er veldig kåt og energisk den dagen. Så det er veeldig forskjellig. Husker jeg hadde sex 8-9 ganger på en dag med kjæresten (han kom hver gang). Det er rekorden vår hittil😂  Men jeg tror også det er noe som kan trenes opp litt kanskje?

Anonymkode: 6711a...b88

• Liker 1
Skrevet

Rekorden er 4 utløsninger på nesten 2 timer, den 5. kom det bare blårøyk ut og kuken hovnet opp. Det kreves en god del trening da, så etter en pause på 2 uker nå, får jeg bare ei stor ladning... men i løpet av dagen kan jeg fremdeles komme 3 og 4 ganger😉

AnonymBruker
Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Altså jeg som kvinne, når jeg onanerer så setter jeg av kanskje 20 minutter (muligens 30) og får tre orgasmer. Men jeg får alle orgamsmene mine tett på hverandre helt på sluttet. Jeg kunne fått dem tidligere, men jeg sparer meg til slutt slik at jeg gidder å holde på lenger. Jeg kan onanere i en time om jeg vil, men jeg gjør sjeldent det. Jeg tenker 20-25 minutter, tre orgasmer er greit. Selve orgasmene er sikkert unnagjort på 5 minutter.
Men hvis man er mann da, kan man komme tre ganger på fem minutter?

Anonymkode: f90be...0dd

Prøvde med kjæresten min , han klarte 7 ganger på rad men jeg måtte suge han stiv igjen mellom hver gang, De siste gangene kom det nesten ikkeno og penisen hans var veldig rød og øm,hahaha

Anonymkode: 14bbe...5bd

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Prøvde med kjæresten min , han klarte 7 ganger på rad men jeg måtte suge han stiv igjen mellom hver gang, De siste gangene kom det nesten ikkeno og penisen hans var veldig rød og øm,hahaha

Anonymkode: 14bbe...5bd

Artig prosjekt,  hvor lang tid brukte dere på dette? Å bli stiv er en ting, men å beholde kåtheten over så mange utløsninger er godt gjort. 

Anonymkode: ffb0e...b4f

AnonymBruker
Skrevet

Verdensrekorden for hvor mange orgasmer på 1 time:

Kvinner 134

Menn 16

:) 

Jeg har en rekord på 8 stk på rad tror jeg, da var jeg for trøtt i hånda/fingrene til å fortsette. Når jeg først bare får en orgasme, så kan jeg etter den ene er over, puste litt i 10-20 sek, og fortsette stimulering av klitoris, og den neste orgasmen treffer innen 30 sek, og så kan han fortsette slik så lenge jeg orker :) 

Anonymkode: 0c562...cc4

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

En jeg hadde sex med (ons) kom 3 ganger etter hverandre. Etter første gangen var jeg klar til å kle på meg, men han ville mer. Etter andre gangen begynte jeg å kle på meg, men han var ikke ferdig. Etter tredje gangen fikk jeg endelig kledd på meg og gått 😅😅

(De tre orgasmene kom vel på ca 10 min, så han hadde slått verdensrekorden om han fortsatte han da🤣)

Anonymkode: d2e4c...87c

Skrevet

Det virker som om mannens orgasme, altså min, er mer tilfredsstillende enn de orgasmene jentene får 3 av på rad og gjerne kunne fortsatt om de gidder. 

Skrevet

Jeg trenger en 2-3 timer i mellom hver gang. Kommer da på gang nummer to, men da er løpet så og si tomt.

Kan holde på i evigheter da etter første ladningen.

AnonymBruker
Skrevet

Kommer an på. En kjapp runk til vors så kommer han seg fort. 5 minutter, men har vi ordentlig sex og han kommer av penetrering må jeg suge han for å få den stiv igjen pluss pause. Kanskje 15 min. Da må man fylle tiden med oral, leketøy osv. Da hender det han klarer å komme en gang til men da kommer det sjelden så mye ut av ham... Støtter rød og sår som andre skriver 😅

Anonymkode: 334d1...3bd

Gjest Mysticgirl
Skrevet

Min kjæreste blir ikke slapp mellom hver orgasme. Så vi kan fortsette og han komme flere ganger :) 

AnonymBruker
Skrevet

Rekorden er 3 ganger på en time men blir ikke slapp i mellom disse da. Men tar liksom lenger og lenger tid mellom hver orgasme. I tillegg så er det ikke akkurat store skvetten som kommer den siste gangen.

Men kona klager på ingen måte siden jeg er den første hun har vært borti som ikke blir slapp mellom mine orgasmer.

Anonymkode: 21ee2...285

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...