AnonymBruker Skrevet 5. januar 2020 #1 Skrevet 5. januar 2020 Jeg er veldig glad i supper. Spiser de som de er (hjemmelaget). Men føler jeg må gjøre suppen mer mettende og innbydende hvis jeg skal servere andre. Hvilket type tilbehør er god i hvilke type supper? Til nå er det egentlig mest krutonger og egg jeg bruker. Anonymkode: 56127...cef
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2020 #2 Skrevet 5. januar 2020 Chorizo purre eller vårløk i blomkålsuppe egg, ost i nachochips i en spicy tomatsuppe granateple, parmesan og brød til søtpotetsuppe Reker eller kreps i gulrotsuppe Chorizo eller bacon i potetsuppe Anonymkode: f8f8f...25b
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2020 #3 Skrevet 5. januar 2020 Ris med kyllingsuppe, brød ved siden av supper, pasta, nudler, kjøtt, bacon, potet, fisk, linser, bønner, ekstra grønnsaker ved siden av osv. Anonymkode: ac65b...52d
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2020 #4 Skrevet 5. januar 2020 Linser i all slags supper Rista kikerter i blomkål eller gulrotsuppe https://coop.no/extra/mat--trender/sunn-snacks-med-ovnsristede-kikerter/ Sprøstekt rosenkål i sellerirotsuppe Rista gresskarkjerner i søtpotetsuppe cashewnøtter i gulrotsuppe Anonymkode: 1c4dd...950
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2020 #5 Skrevet 5. januar 2020 Jeg lager Tacosuppe, og serverer rømme og reven ost som tilbehør i suppa. Rundstykker spises ved siden av. Anonymkode: 2b82f...752
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå