AnonymBruker Skrevet 5. januar 2020 #61 Skrevet 5. januar 2020 8 timer siden, Vera skrev: Dere burde jo virkelig danne et eget politi-team? Dere VET jo hva som korrekt oppførsel i alle traumatiske situasjoner, samt VET når folk lyver. En ting er i hvert fall sikkert - dersom politiet fra starten av hadde hatt et snev av profesjonalitet over seg, ville saken vært løst etter noen dager. Istedenfor brukte de tid på å synse og mene noe om alt og ingenting..ganske lik fremgangsmåte som dere! Dere aner ikke hvordan folk reagerer i traumatiske situasjoner! Enkelte ler når de er i begravelser..betyr det at de syns det var morsomt av personen i kisten døde? Enkelte blir fullstendig apatiske, mens andre igjen løper rundt som duracellkaniner. Dere har ikke belegg for å si hvordan akkurat dere ville ha reagert i en slik situasjon. Jeg tviler også på at dere ville ha klart å forklare dere 100% likt i de tusen avhørene slike saker bringer med seg. Det er komplett umulig - da sinnsstemning og hukommelse forandres fra time til time. Politi så med en gang retning kidnapping og glemte å stenge av åstedet. Dermed er mange bevis tråkket over, men absolutt ikke alle. Det lå beviser igjen som konkluderer med død. Det er dette Portugal følger. Jeg tror ikke portugal mistenker foreldrene på grunnlag av landet og økonomi. Her finnes så sterke indisier mot at foreldrene vet mer enn dem forteller. Også på bakgrunn av Smith familien som mener gerry mccann bar jenta mot stranden, og at han så utilpass ut. Folk kan handle i sjokk også, og i redsel for å miste lisens, rykte og de andre barna.. så tror jeg de måtte iscenesette en kidnapping. Det er ikke bare «oss» vanlige som mener dette. Det er flere etterforskere! Jeg tror ikke saken blir løst på grunnlag av at de var på feil spor, før måneder etter. Da er bevis tråkket på, og bare indisier igjen.. dessverre Anonymkode: cb0b3...69f 5
gapskratt Skrevet 5. januar 2020 #62 Skrevet 5. januar 2020 Denne saken er grusom. Det jeg vet sikkert er at foreldrene forlot tre små barn alene i en leilighet i et fremmed land fordi det var viktigere å dra på restaurant med venner i stedet for å passe på ungene. Det gjør at de minst er delvis skyldig i at hun forsvant. Tror saken vil bli oppklart så fremst liket ikke er dumpet på havet. 2
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2020 #63 Skrevet 10. januar 2020 33 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dersom ungen døde i den leiligheten, så må vel disse foreldrene altså ha gjemt liket av datteren temmelig kjapt før de kontaktet politiet. På nærmest stående fot må de ha kommet på ett helt sinnsykt bra skjulested som aldri har blitt oppdaget siden den gang Så snart de kontaktet politiet (og når hele det medie-sirkuset var i gang) så ville det blitt nærmest umulig for dem å gjøre noe som helst. Hver minste lille bevegelse disse foreldrene gjorde ville blitt fulgt med hundre og ørten argus-øyne. Anonymkode: 92933...13b Dødsfallet kan jo ha skjedd tidligere på kvelden, før de gikk ut for å spise? Ingen av vennene så vel faktisk barna i noen av leilighetene? Anonymkode: 3c6fb...d06 2
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2020 #64 Skrevet 11. januar 2020 18 timer siden, AnonymBruker skrev: Dødsfallet kan jo ha skjedd tidligere på kvelden, før de gikk ut for å spise? Ingen av vennene så vel faktisk barna i noen av leilighetene? Anonymkode: 3c6fb...d06 Foreldrene ringte jo først sky news, før politiet. Jeg tror ikke Madeleine døde før middag, jeg tror egentlig dette er planlagt fra foreldrenes side. Det virker mest troverdig. De kan ha plukket ut gjemsted på forhånd. Lüdke som er kriminaletterforsker forteller også at det kan ha vært en planlagt hendelse, men kun en teori. Uansett, bevisene taler for at Madeleine døde i denne leiligheten, og jeg tror ikke en kidnapper ville dratt med seg et dødt barn uten å bli oppdaget. Forsvinningen av Madeleine virker helt oppriktig planlagt. Mulig folk ikke kan se for seg foreldre som gjør slikt, men vi lever i en fæl verden. Jeg tror Madeleine ble for vanskelig å takle da de har gitt uttrykk for det, hvert fall moren. Anonymkode: cb0b3...69f
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå