AnonymBruker Skrevet 5. januar 2020 #41 Skrevet 5. januar 2020 Kate mccann i sin uttalelse: hun kunne ikke tro at kadaverhundene indikerte 3 måneder etter når Madeleine ble flyttet så fort (?) HVA Anonymkode: cb0b3...69f 3
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2020 #42 Skrevet 5. januar 2020 11 minutter siden, Vera skrev: Dere burde jo virkelig danne et eget politi-team? Dere VET jo hva som korrekt oppførsel i alle traumatiske situasjoner, samt VET når folk lyver. Det vet jo ofte politiet også. Problemet er å bevise det. Anonymkode: 9a0cb...9bf 3
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2020 #43 Skrevet 5. januar 2020 Portugisisk politi tror de er fortsatt skyldige. Anonymkode: cb0b3...69f 2
Million Skrevet 5. januar 2020 #44 Skrevet 5. januar 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kate mccann i sin uttalelse: hun kunne ikke tro at kadaverhundene indikerte 3 måneder etter når Madeleine ble flyttet så fort (?) HVA Anonymkode: cb0b3...69f Hvor sto den uttalelsen hen? I et tv-intervju, en bok eller en artikkel på nett? Det må være enda en forsnakkelse fra foreldrenes side... 1
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2020 #45 Skrevet 5. januar 2020 Vet ikke, men det er jo desverre mange fler jenter enn vi vet om som blir kidnappet og misbrukt seksuelt For alt vi vet er hun sexslave for rike sjeiker i dubai nå og så selvutslettet at hun ikke vet hun er kidnappet engang. Anonymkode: 6a9e5...5cc
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2020 #46 Skrevet 5. januar 2020 8 minutter siden, Million skrev: Hvor sto den uttalelsen hen? I et tv-intervju, en bok eller en artikkel på nett? Det må være enda en forsnakkelse fra foreldrenes side... Boken. Anonymkode: cb0b3...69f 4
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2020 #47 Skrevet 5. januar 2020 Kroppen ble jo flyttet fort, uavhengig av hvem som gjorde det. Hun sier ikke akkurat at det var hun selv som gjorde det. Anonymkode: c2c10...438 2
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2020 #48 Skrevet 5. januar 2020 I den sammenheng med kadavarhunden at hun ikke kunne skjønne hvorfor det ble indikert kadavarlukt når kroppen ble flyttet så fort? Wierd Anonymkode: cb0b3...69f 2
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2020 #49 Skrevet 5. januar 2020 Man kan lese mellom linjer Anonymkode: cb0b3...69f
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2020 #50 Skrevet 5. januar 2020 Tror foreldrene ga datteren sovemedisin på kvelden, og at Madeleine kastet opp i søvne. Hun våknet ikke opp pga. sovemedisinen, og ble følgelig kvalt av eget oppkast. Videre tror jeg at foreldrene fikk panikk da de oppdaget dette. Samtidig er de leger og har sett døde mennesker før. De innså nok hvor mye som sto på spill - legelisensene, omsorgsretten for de to andre barna, deres rykte for øvrig. Så jeg tror de gjemte liket (alternativt fikk noen til å gjøre det for dem) og lot som hun var forsvunnet, slik at politiet og allmennheten skulle tro at det var snakk om en kidnapping. Anonymkode: 8fcc6...657 3
Vera Skrevet 5. januar 2020 #51 Skrevet 5. januar 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Portugisisk politi tror de er fortsatt skyldige. Anonymkode: cb0b3...69f Samtidig som portugisisk politi (og land) har uendelige mye å tape om det skulle vise seg at barn blir kidnappet på populære familiehotell..noen ganger blir økonomi viktigere enn menneskeliv dessverre. 1
Vera Skrevet 5. januar 2020 #52 Skrevet 5. januar 2020 Jeg har vanskelig for å tro at foreldrene er skyldige..2 er 1 for mange til å bære en slik hemmelighet. 1 av dem ville ha sprukket under det sinnsyke presset. Konspirasjonsteorier om at enda flere er involvert (som feks at vennene har gitt dem alibi, noen har hjulpet dem til å skjule liket osv) henger ikke på greip - under så stort press, og så stor pågang ville noen av dem ha sprukket. 3
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2020 #53 Skrevet 5. januar 2020 2 minutter siden, Vera skrev: Jeg har vanskelig for å tro at foreldrene er skyldige..2 er 1 for mange til å bære en slik hemmelighet. 1 av dem ville ha sprukket under det sinnsyke presset. Konspirasjonsteorier om at enda flere er involvert (som feks at vennene har gitt dem alibi, noen har hjulpet dem til å skjule liket osv) henger ikke på greip - under så stort press, og så stor pågang ville noen av dem ha sprukket. Hva med alle de bevisene for mccann da? Jeg hadde trodd hun var tatt om ikke det hadde vært for alle de bevisene og rare tingene i denne saken. Men hvordan skal alle indisidene begrunnes? Jeg personlig ser alltid en logisk forklaring, men klarer ikke det her. Hunden luktet død som tilsier at det må ha vært et dødt menneske. Hvorfor hemmelig? De har andre barn, de er leger, de har innrømmet å gi sovemedisin. Dosen kan man spekulere i, men moren sjekker tvillingenes tilstand og pust gjennom natten. De ville mistet alt. Et motiv for å dekke det over. At en kidnapper skal komme ut av et minimalt vindu med et lite barn og skodder som detter ned og kun åpnet innenfra (etter bevis på det) ingen tegn til kidnapping, kate mccanns fingeravtrykk på vinduet. Bevisene taler mot død, ikke en eneste mot kidnapping. Derfor tror jeg på en teori. Dødsfall. Muligens ulykke. Anonymkode: cb0b3...69f 3
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2020 #54 Skrevet 5. januar 2020 Hvis hun ble drept med et uhell av sovemedisin, hvordan kan det ha seg at de har klart å gjemme liket så godt? Uten planlegging? Klarer ikke helt å se for meg at de hadde vært så flinke på å spontant gjemme et lik at ingen politi noen gang fant det. Anonymkode: 4fac9...8d3
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2020 #55 Skrevet 5. januar 2020 12 minutter siden, Vera skrev: Samtidig som portugisisk politi (og land) har uendelige mye å tape om det skulle vise seg at barn blir kidnappet på populære familiehotell..noen ganger blir økonomi viktigere enn menneskeliv dessverre. Foreldrene hadde også hatt uendelig mye å tape. Portugisisk politi fulgte bare indisidene, noe som indikerer og sannsynliggjør noe sterkt. Eddie og keela har hatt over 200 cases og aldri ikke indikert feil. At to hunder skal ha indikert feil flere plasser i mccanns leilighet, ser jeg på som usannsynlig og nærmest umulig. Anonymkode: cb0b3...69f 1
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2020 #56 Skrevet 5. januar 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Hvis hun ble drept med et uhell av sovemedisin, hvordan kan det ha seg at de har klart å gjemme liket så godt? Uten planlegging? Klarer ikke helt å se for meg at de hadde vært så flinke på å spontant gjemme et lik at ingen politi noen gang fant det. Anonymkode: 4fac9...8d3 Blir hun kastet på vann, er sjansen minimal for at hun blir funnet. Anonymkode: cb0b3...69f 1
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2020 #57 Skrevet 5. januar 2020 Ingen kan noen sinne overbevise meg om at de ikke er skyldige, for det er de i mine øyne. Alt jeg har lest og hørt om saken understreker dette. For meg er det null tvil. Det er så mange bevis at jeg orker ikke å nevne noe, for det må da også bevises med kilde og det orker jeg ikke akkurat nå. Tror nok ikke det kommer til å bli oppklart. Det har gått alt for lang tid, men kanskje når tvillingene blir voksne og velger å fortelle familiehemmeligheten. Men ikke før det. Anonymkode: 6638c...661 5
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2020 #58 Skrevet 5. januar 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Boken. Anonymkode: cb0b3...69f Akkurat dette er jo ikke indisium for noe som helst. Det er helt rimelig å hevde: "Det er usannsynlig at likhunder kan reagere etter 3 mnd, dersom noen skulle vært død i leiligheten, i så kort tid." Anonymkode: 73796...fcd 1
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2020 #59 Skrevet 5. januar 2020 25 minutter siden, Vera skrev: Jeg har vanskelig for å tro at foreldrene er skyldige..2 er 1 for mange til å bære en slik hemmelighet. 1 av dem ville ha sprukket under det sinnsyke presset. Konspirasjonsteorier om at enda flere er involvert (som feks at vennene har gitt dem alibi, noen har hjulpet dem til å skjule liket osv) henger ikke på greip - under så stort press, og så stor pågang ville noen av dem ha sprukket. ikke når begge to har noe å tape på å sprekke. Anonymkode: 6638c...661 1
Pipaluk Skrevet 5. januar 2020 #60 Skrevet 5. januar 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Blir hun kastet på vann, er sjansen minimal for at hun blir funnet. Anonymkode: cb0b3...69f Ja og hvis hun blir funnet så er det likevel vanskelig å linke det til foreldrene. Bevis går i oppløsning. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå