Gå til innhold

Madeleine Mccann saken

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei, du hadde sikkert fortsatt vært våken 13 år senere... ellers imponerende hvor mye nordmenn synes og mener om en sak de vet minimalt om. Jeg har sett dokumentarer som tar som utgangspunkt at foreldrene står bak, og forstår at folk lar seg overbevise. Så har jeg sett andre som tyder på det motsatte. Folk må slutte å la seg påvirke så lett. Og ikke minst må folk slutte å tro at de selv vet hvordan de ville reagert på en situasjon nesten ingen har forutsetninger for å sette seg inn i. 

Anonymkode: c2c10...438

Jeg vet hvert fall at jeg ikke ville prioritert joggetur, smile og le få dager på terrassen, jeg ville aldri vasket kosekatten, jeg ville aldri unnlatt å svare på spørsmål om min datters forsvinning, ei heller lyve om skodder på vindu, jeg ville heller aldri skrevet om min datters perfekte kjønnslepper revne. Ting skurrer ! 

Anonymkode: cb0b3...69f

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, Million skrev:

Det er ikke sikkert hun spydde så mye at det rant ned på sengen. Men det er også mulig de skiftet på sengen så klart, og kvittet seg med eller vasket det skitne sengetøyet før folk kom til åstedet. 

Sant, men så ble det jo også funnet blod i både leilighet og bil.. og det tilsier jo noe annet enn overdose.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Sant, men så ble det jo også funnet blod i både leilighet og bil.. og det tilsier jo noe annet enn overdose.

Med mindre hun har vært groggy og falt i en fatal hodeskade.. og at de har vært redde for obduksjon pga medisin. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg vet hvert fall at jeg ikke ville prioritert joggetur, smile og le få dager på terrassen, jeg ville aldri vasket kosekatten, jeg ville aldri unnlatt å svare på spørsmål om min datters forsvinning, ei heller lyve om skodder på vindu, jeg ville heller aldri skrevet om min datters perfekte kjønnslepper revne. Ting skurrer ! 

Dette reagerte jeg også på! 🤮

Anonymkode: 9a0cb...9bf

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hun dødde nok av for mye sovemedisin. 
trenger ikke vere rakettforsker for å skjønne at det er foreldrene som har gjort det...

synd at dei er så smarte at alle spor er vekk 🥺

Anonymkode: 40e94...67e

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

En video der gerry mccann sier at de ikke kan knyttes til hennes død. HENNES død!!

6EA64A67-B4DC-4902-9FE8-3C2E558231FB.png

• Liker 4
Skrevet
24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hun sa hva?? Når har hun uttalt seg om kjønnsleppene til datteren, og hvorfor? Virker jo helt sykt...

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

I boken hennes : Madeleine. 

AnonymBruker
Skrevet

Sitat fra bok: 

B920A3CD-07C7-401C-8985-D1E93BAF767E.png

AnonymBruker
Skrevet
28 minutter siden, AnonymBruker said:

Du VET faktisk ingen av delene. Ingen vet hvordan de vil reagere på en totalt uvirkelig og tragisk reaksjon. Men jeg har sett det før her på kg, mange tror de vet nøyaktig hvordan de ville reagert på en krise, og samtlige ville løpt gjennom flammer og badet i kokende olje for barna sine. Og selvsagt reagert hundre prosent rasjonelt hvis barna deres forsvant sporløst.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Du VET faktisk ingen av delene. Ingen vet hvordan de vil reagere på en totalt uvirkelig og tragisk reaksjon. Men jeg har sett det før her på kg, mange tror de vet nøyaktig hvordan de ville reagert på en krise, og samtlige ville løpt gjennom flammer og badet i kokende olje for barna sine. Og selvsagt reagert hundre prosent rasjonelt hvis barna deres forsvant sporløst.

Du, jeg vet ikke nøyaktig hvordan jeg ville REAGERT, MEN jeg VET med 100% sikkerhet at disse tingene jeg nevnte over, ville jeg ALDRI gjort! 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Du, jeg vet ikke nøyaktig hvordan jeg ville REAGERT, MEN jeg VET med 100% sikkerhet at disse tingene jeg nevnte over, ville jeg ALDRI gjort! 

Tipper Kate McCann ville sagt det samme i 2006.

AnonymBruker
Skrevet
17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

En video der gerry mccann sier at de ikke kan knyttes til hennes død. HENNES død!!

6EA64A67-B4DC-4902-9FE8-3C2E558231FB.png

Oisann, forsnakket seg. Selv synes jeg det er helt utrolig at de aldri ble tatt. Det er jo helt åpenbart at de er skyldige. 

Anonymkode: 3c6fb...d06

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tror noe av dette er bevisste handlinger, ikke nødvendigvis en reaksjon. Om jeg hadde vært uskyldig, ville jeg svart på alt politi spurte om, jeg ville heller ikke løyet. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sitat fra bok: 

B920A3CD-07C7-401C-8985-D1E93BAF767E.png

Men dette setter jo utsagnet i en litt annen kontekst enn det som hevdes ovenfor...

Jeg bodde i England når dette skjedde, og det jeg kan huske mange reagerte på, var hvor mye oppmerksomhet og støtte Mccanns fikk. For hun er jo langt ifra den eneste som har blitt borte på ferie... 

Anonymkode: 9aa9b...29b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nei, ingen vet hvordan man reagerer hvis man står midt oppi det. MEN! Hadde min 5 år gamle sønn blitt borte så kan jeg vedde livet mitt på at jeg ikke hadde sovet et sekund, jogget eller spilt tennis (?!?!) timer og dager etter at han hadde forsvunnet. Jeg hadde lett og lett og lett. Og de timene jeg ikke hadde lett hadde jeg sittet i et hjørne og «vugget» av sorg, bekymring og angst.

Foreldrene er 100% skyldige. Og det er min mening.

Anonymkode: 24fa1...39d

• Liker 8
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tror noe av dette er bevisste handlinger, ikke nødvendigvis en reaksjon. Om jeg hadde vært uskyldig, ville jeg svart på alt politi spurte om, jeg ville heller ikke løyet. 

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei, ingen vet hvordan man reagerer hvis man står midt oppi det. MEN! Hadde min 5 år gamle sønn blitt borte så kan jeg vedde livet mitt på at jeg ikke hadde sovet et sekund, jogget eller spilt tennis (?!?!) timer og dager etter at han hadde forsvunnet. Jeg hadde lett og lett og lett. Og de timene jeg ikke hadde lett hadde jeg sittet i et hjørne og «vugget» av sorg, bekymring og angst.

Foreldrene er 100% skyldige. Og det er min mening.

Anonymkode: 24fa1...39d

Dere burde jo virkelig danne et eget politi-team? Dere VET jo hva som korrekt oppførsel i alle traumatiske situasjoner, samt VET når folk lyver. 

En ting er i hvert fall sikkert - dersom politiet fra starten av hadde hatt et snev av profesjonalitet over seg, ville saken vært løst etter noen dager. Istedenfor brukte de tid på å synse og mene noe om alt og ingenting..ganske lik fremgangsmåte som dere! 
Dere aner ikke hvordan folk reagerer i traumatiske situasjoner! Enkelte ler når de er i begravelser..betyr det at de syns det var morsomt av personen i kisten døde? Enkelte blir fullstendig apatiske, mens andre igjen løper rundt som duracellkaniner. Dere har ikke belegg for å si hvordan akkurat dere ville ha reagert i en slik situasjon. 
Jeg tviler også på at dere ville ha klart å forklare dere 100% likt i de tusen avhørene slike saker bringer med seg. Det er komplett umulig - da sinnsstemning og hukommelse forandres fra time til time. 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, Vera skrev:

Dere burde jo virkelig danne et eget politi-team? Dere VET jo hva som korrekt oppførsel i alle traumatiske situasjoner, samt VET når folk lyver. 

En ting er i hvert fall sikkert - dersom politiet fra starten av hadde hatt et snev av profesjonalitet over seg, ville saken vært løst etter noen dager. Istedenfor brukte de tid på å synse og mene noe om alt og ingenting..ganske lik fremgangsmåte som dere! 
Dere aner ikke hvordan folk reagerer i traumatiske situasjoner! Enkelte ler når de er i begravelser..betyr det at de syns det var morsomt av personen i kisten døde? Enkelte blir fullstendig apatiske, mens andre igjen løper rundt som duracellkaniner. Dere har ikke belegg for å si hvordan akkurat dere ville ha reagert i en slik situasjon. 
Jeg tviler også på at dere ville ha klart å forklare dere 100% likt i de tusen avhørene slike saker bringer med seg. Det er komplett umulig - da sinnsstemning og hukommelse forandres fra time til time. 

Det er bevist at de lyver, så der trenger vi ikke diskutere. Når man unnlater å svare på 48 spørmål, da mener jeg det er et bevisst valg man tar. Dessverre! Alt indikerer på et dødsfall da kadaverhunden indikerer. Man vet som sagt ikke hvordan man reagerer, men ville du ha vasket bort eventuelle spor? Jeg tror det er noen ting man kan svare klart på, uten at man nødvendigvis vet hvordan man reagerer i en slik tragisk hendelse. 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Det er bare handlinger som man stusser over. Tennis blant annet. Jeg sier ikke at man hele livet skal grave seg ned, men det er snakk om dager etterpå. Jeg vet med meg selv at jeg aldri hadde klart å dratt å spilt tennis dager etter, hvis min jente hadde forsvunnet. Sier ikke de skal grave seg ned for resten, men jeg reagerer på noen dager etter. Syns det er rart altså!

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har ikke satt meg spesielt inn i saken men kun basert på Kates fremtoning og væremåte har jeg alltid trodd at hun står bak det..

Anonymkode: c027f...0a7

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...