AnonymBruker Skrevet 4. januar 2020 #1 Skrevet 4. januar 2020 Tror dere saken noen gang vil bli løst? Og tror dere foreldrene er skyldi? Anonymkode: cb0b3...69f
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2020 #2 Skrevet 5. januar 2020 Jeg tror på Michael Winger sitt syn på saken Anonymkode: 0151d...366
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2020 #3 Skrevet 5. januar 2020 Hvilken teori har han? Anonymkode: be277...f21 1
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2020 #4 Skrevet 5. januar 2020 Jeg tror ikke at saken vil bli løst. Og ja, jeg tror at foreldrene har skyld i dette. Måten de reagerte på etter at hun forsvant, de første timene og dagene. Jeg får helt noia bare en av mine for eks ikke tar telefonen eller ikke kommer hjem til avtalt tidspunkt. Selv om det aldri har hendt noe de gangene det har skjedd, men bare hvordan jeg reagerer på det. Hadde jeg vært i deres situasjonen og min datter forsvant på ferie, i et annet land. Jeg hadde seriøst aldri klart å gått og lagt meg å sove etter noen timers leting. Jeg hadde mobilisert alt og alle, og sikkert ikke klart å sove eller gjøre noe som helst før min datter var funnet i god behold. Hvorfor har de vasket kosekluten eller kosebamse eller hva det var? Hvorfor reagerte hundene på diverse? Nei, det er mye rart som ikke stemmer. Anonymkode: be277...f21 18
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2020 #5 Skrevet 5. januar 2020 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvilken teori har han? Anonymkode: be277...f21 At hun ble kidnappet av en mann. Han har laget en dokumentar om det nylig Anonymkode: 0151d...366
SoWhat? Skrevet 5. januar 2020 #6 Skrevet 5. januar 2020 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg tror på Michael Winger sitt syn på saken Anonymkode: 0151d...366 Så opplys om hans syn da! Tror du alle her vet det, eller krever du vi skal Google opp? Debatskikken her inne iblant... 13
SoWhat? Skrevet 5. januar 2020 #7 Skrevet 5. januar 2020 En veldig spesiell sak, og jeg håper den blir oppklart. Men tvilsomt. Vet ikke om foreldrene har noe med det å gjøre. Er så mye rart med denne saken.... 1
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2020 #8 Skrevet 5. januar 2020 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg tror ikke at saken vil bli løst. Og ja, jeg tror at foreldrene har skyld i dette. Måten de reagerte på etter at hun forsvant, de første timene og dagene. Jeg får helt noia bare en av mine for eks ikke tar telefonen eller ikke kommer hjem til avtalt tidspunkt. Selv om det aldri har hendt noe de gangene det har skjedd, men bare hvordan jeg reagerer på det. Hadde jeg vært i deres situasjonen og min datter forsvant på ferie, i et annet land. Jeg hadde seriøst aldri klart å gått og lagt meg å sove etter noen timers leting. Jeg hadde mobilisert alt og alle, og sikkert ikke klart å sove eller gjøre noe som helst før min datter var funnet i god behold. Hvorfor har de vasket kosekluten eller kosebamse eller hva det var? Hvorfor reagerte hundene på diverse? Nei, det er mye rart som ikke stemmer. Anonymkode: be277...f21 Ja. De vasket gardiner, de vasket overflater, hunder reagerte opptil flere ganger i leilighet, ute på vei mot strand, utenfor leilighet, i leiebil, på deres klær, kosedyr. Leiebilens bagasjerom stod åpent i flere dager. De hadde unnskyldninger for ALT. Hvis man er uskyldig, så kommer man ikke med unnskyldninger hele tiden. de hadde absolutt en grunn for alt! De sa grunnen til at den stod åpen, var pga kjøttjuice som hadde lekket, reker, barnepleier og søppel generelt. Derfor hadde dem «grunn» til å la bilens bagasjerom stå oppe i flere dager til luft. Hallo!! Noe skurrer. Kosekatten blir vasket i det kate vet at kadaverhundene kommer. Inne i huset hvor mccanns hus ble ransaket, ble det funnet skriv om noe ang. kidnapping.. noe som er ekstremt merkelig! Også Smith familien da, som sa en mann lik gerry mccann bar ei lita jente med beskrivelsen av Madeleine mccann ned stranden. ALTFOR mye som skurrer! Anonymkode: cb0b3...69f 6
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2020 #9 Skrevet 5. januar 2020 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja. De vasket gardiner, de vasket overflater, hunder reagerte opptil flere ganger i leilighet, ute på vei mot strand, utenfor leilighet, i leiebil, på deres klær, kosedyr. Leiebilens bagasjerom stod åpent i flere dager. De hadde unnskyldninger for ALT. Hvis man er uskyldig, så kommer man ikke med unnskyldninger hele tiden. de hadde absolutt en grunn for alt! De sa grunnen til at den stod åpen, var pga kjøttjuice som hadde lekket, reker, barnepleier og søppel generelt. Derfor hadde dem «grunn» til å la bilens bagasjerom stå oppe i flere dager til luft. Hallo!! Noe skurrer. Kosekatten blir vasket i det kate vet at kadaverhundene kommer. Inne i huset hvor mccanns hus ble ransaket, ble det funnet skriv om noe ang. kidnapping.. noe som er ekstremt merkelig! Også Smith familien da, som sa en mann lik gerry mccann bar ei lita jente med beskrivelsen av Madeleine mccann ned stranden. ALTFOR mye som skurrer! Anonymkode: cb0b3...69f Jeg var besatt av denne saken for en stund siden. Husker ikke detaljer nå, men jeg satt igjen med et inntrykk av at foreldrene er skyldige. Det er måten de ordla seg på, deres handlinger, osv, som gjør at jeg føler noe skurrer veldig. Tror ikke de drepte henne bevisst, men at det var et uhell, feks for stor dose sovemedisin, og at de begge vet, men fornekter. Men håper jeg tar feil. Uansett, håper hun er død og leker i himmelen, og at hun ikke lever et forferdelig liv ett eller annet sted. Anonymkode: 9a0cb...9bf 10
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2020 #10 Skrevet 5. januar 2020 8 timer siden, SoWhat? skrev: Så opplys om hans syn da! Tror du alle her vet det, eller krever du vi skal Google opp? Debatskikken her inne iblant... Slapp av litt du! Går an å ha en grei tone selv om du er anonym. 1 time siden, AnonymBruker skrev: Ja. De vasket gardiner, de vasket overflater, hunder reagerte opptil flere ganger i leilighet, ute på vei mot strand, utenfor leilighet, i leiebil, på deres klær, kosedyr. Leiebilens bagasjerom stod åpent i flere dager. De hadde unnskyldninger for ALT. Hvis man er uskyldig, så kommer man ikke med unnskyldninger hele tiden. de hadde absolutt en grunn for alt! De sa grunnen til at den stod åpen, var pga kjøttjuice som hadde lekket, reker, barnepleier og søppel generelt. Derfor hadde dem «grunn» til å la bilens bagasjerom stå oppe i flere dager til luft. Hallo!! Noe skurrer. Kosekatten blir vasket i det kate vet at kadaverhundene kommer. Inne i huset hvor mccanns hus ble ransaket, ble det funnet skriv om noe ang. kidnapping.. noe som er ekstremt merkelig! Også Smith familien da, som sa en mann lik gerry mccann bar ei lita jente med beskrivelsen av Madeleine mccann ned stranden. ALTFOR mye som skurrer! Anonymkode: cb0b3...69f Er dette ting som kommer fram på Netflixdokumentaren? Anonymkode: 4ce3b...3e6
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2020 #11 Skrevet 5. januar 2020 Men de har jo identifisert mannen som bar den jenta. Det var en annen pappa som bar sitt barn. Anonymkode: 3979d...008
SoWhat? Skrevet 5. januar 2020 #12 Skrevet 5. januar 2020 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Slapp av litt du! Går an å ha en grei tone selv om du er anonym. Er dette ting som kommer fram på Netflixdokumentaren? Anonymkode: 4ce3b...3e6 Sorry
Vkvello Skrevet 5. januar 2020 #13 Skrevet 5. januar 2020 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men de har jo identifisert mannen som bar den jenta. Det var en annen pappa som bar sitt barn. Anonymkode: 3979d...008 Nei. Dette var jane tanner sin observasjon. Smith mannen har aldri kommet frem i lyset, bortsett fra at Martin og familien mener dette var gerry mccann. Min teori er da at jane tanner ga gerry mccann et alibi. 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men de har jo identifisert mannen som bar den jenta. Det var en annen pappa som bar sitt barn. Anonymkode: 3979d...008
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2020 #14 Skrevet 5. januar 2020 Smitts man er aldri funne Anonymkode: cb0b3...69f
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2020 #15 Skrevet 5. januar 2020 21 minutter siden, AnonymBruker skrev: Slapp av litt du! Går an å ha en grei tone selv om du er anonym. Er dette ting som kommer fram på Netflixdokumentaren? Anonymkode: 4ce3b...3e6 Noe av det. Anbefaler å se episode 4. Anonymkode: cb0b3...69f
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2020 #16 Skrevet 5. januar 2020 Mccann PJ files, anbefales å lese. Jeg tror de er skyldig. Anonymkode: cb0b3...69f
Million Skrevet 5. januar 2020 #17 Skrevet 5. januar 2020 (endret) Jeg tror de ga en overdose av sovemedisin denne ene gangen, slik at jenta døde. Eller kanskje hun kastet opp i søvne, og ble kvalt i eget oppkast fordi hun ikke våknet og snudde seg når hun var tungt bedøvet? Jeg kjente en voksen, ung mann som døde pga akkurat dette. Han hadde vært på fylla, gikk hjem og la seg i sengen ved siden av sin samboer, døddrukken. Så spydde han i søvne. Han var nærmest bevisstløs pga alkohol, og greide derfor ikke våkne eller snu seg, så han lå der død, da hun våknet neste morgen, og fant han med spy rent ned på kinnet. (dette er en del år siden nå) Det skjer ofte at små barn kaster opp og blir dårlige, så det er sannsynlig at det kan ha skjedd her også. Bare at denne gangen døde altså barnet, pga medisineringen gjorde henne ute av stand til å våkne av det og vri seg så oppkastet fikk rent ut. Foreldrene ble vel da redde, fordi de visste at en obduksjon ville forekomme når et barn dør. Og da ville sovemedisinen komme for en dag... så de gjemte henne, eller begravet henne i smug et sted. Endret 5. januar 2020 av Million 4
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2020 #18 Skrevet 5. januar 2020 9 hours ago, AnonymBruker said: Jeg hadde seriøst aldri klart å gått og lagt meg å sove etter noen timers leting. Jeg hadde mobilisert alt og alle, og sikkert ikke klart å sove eller gjøre noe som helst før min datter var funnet i god behold. Anonymkode: be277...f21 Nei, du hadde sikkert fortsatt vært våken 13 år senere... ellers imponerende hvor mye nordmenn synes og mener om en sak de vet minimalt om. Jeg har sett dokumentarer som tar som utgangspunkt at foreldrene står bak, og forstår at folk lar seg overbevise. Så har jeg sett andre som tyder på det motsatte. Folk må slutte å la seg påvirke så lett. Og ikke minst må folk slutte å tro at de selv vet hvordan de ville reagert på en situasjon nesten ingen har forutsetninger for å sette seg inn i. Anonymkode: c2c10...438 4
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2020 #19 Skrevet 5. januar 2020 9 minutter siden, Million skrev: Jeg tror de ga en overdose av sovemedisin denne ene gangen, slik at jenta døde. Eller kanskje hun kastet opp i søvne, og ble kvalt i eget oppkast fordi hun ikke våknet og snudde seg når hun var tungt bedøvet? Jeg kjente en voksen, ung mann som døde pga akkurat dette. Han hadde vært på fylla, gikk hjem og la seg i sengen ved siden av sin samboer, døddrukken. Så spydde han i søvne. Han var nærmest bevisstløs pga alkohol, og greide derfor ikke våkne eller snu seg, så han lå der død, da hun våknet neste morgen, og fant han med spy rent ned på kinnet. (dette er en del år siden nå) Det skjer ofte at små barn kaster opp og blir dårlige, så det er sannsynlig at det kan ha skjedd her også. Bare at denne gangen døde altså barnet, pga medisineringen gjorde henne ute av stand til å våkne av det og vri seg så oppkastet fikk rent ut. Foreldrene ble vel da redde, fordi de visste at en obduksjon ville forekomme når et barn dør. Og da ville sovemedisinen komme for en dag... så de gjemte henne, eller begravet henne i smug et sted. Men de fant jo ingenting på sengetøy/sengen? Anonymkode: cb0b3...69f 1
Million Skrevet 5. januar 2020 #20 Skrevet 5. januar 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Men de fant jo ingenting på sengetøy/sengen? Anonymkode: cb0b3...69f Det er ikke sikkert hun spydde så mye at det rant ned på sengen. Men det er også mulig de skiftet på sengen så klart, og kvittet seg med eller vasket det skitne sengetøyet før folk kom til åstedet. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå