gladogvanlig Skrevet 4. januar 2020 #1 Skrevet 4. januar 2020 Hvordan enste vi opp med at gangbang plutselig er stuerent å snakke om? Jentevenner har i hvert fall ingen problemer med å snakke om erfaringer, fantasier og sladrehistorier.
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2020 #4 Skrevet 5. januar 2020 12 timer siden, frk.jus skrev: Hvordan enste vi opp med at gangbang plutselig er stuerent å snakke om? Jentevenner har i hvert fall ingen problemer med å snakke om erfaringer, fantasier og sladrehistorier. Hvorfor skal ikke det snakkes om ??? Er jo helt normalt i våre dager å ha både jentesex og gruppesex. Vi lever i 2020 og når er ikke sex noe vi har for å formere oss, vi har sex på alle tenkelig og utenkelige måter for å hygge/kose oss. Vi har sex på kjøkkenbordet, stuegulvet, terrassen,stranda i skauen og vi tar oss rett som det er en kjappis på handicap toaletttet på kjøpesenteret. Verden går framover vettu og ikke fa... om noen ska ta frameg gleden av å prøve flere menn på 1 gang 😉 Anonymkode: 62445...fa9
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2020 #5 Skrevet 5. januar 2020 3 timer siden, AnonymBruker skrev: vi tar oss rett som det er en kjappis på handicap toaletttet på kjøpesenteret Tror ikke jeg ville betrakte slik atferd som samfunnsmessig framskritt - snarere tvert imot. Anonymkode: c1249...ff1 2
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2020 #6 Skrevet 5. januar 2020 om 50 år kan vi suge hverandre, fremmede som familie på bussen uten at noen løfter et øyebryn. Anonymkode: 48a75...51f 4
gladogvanlig Skrevet 5. januar 2020 Forfatter #7 Skrevet 5. januar 2020 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor skal ikke det snakkes om ??? Er jo helt normalt i våre dager å ha både jentesex og gruppesex. Vi lever i 2020 og når er ikke sex noe vi har for å formere oss, vi har sex på alle tenkelig og utenkelige måter for å hygge/kose oss. Vi har sex på kjøkkenbordet, stuegulvet, terrassen,stranda i skauen og vi tar oss rett som det er en kjappis på handicap toaletttet på kjøpesenteret. Verden går framover vettu og ikke fa... om noen ska ta frameg gleden av å prøve flere menn på 1 gang 😉 Anonymkode: 62445...fa9 Her tok du ikke poenget. Det er utviklingen jeg stiller spørsmål ved. Jeg har blitt utpult av guttegjenger flere ganger og skammer meg ikke over det. 1
Gjest Alterego666 Skrevet 5. januar 2020 #8 Skrevet 5. januar 2020 Er ikke syretesten på om en ting er bra nettopp at du kan snakke med vennene dine om det?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå