Gå til innhold

Gangbang

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan enste vi opp med at gangbang plutselig er stuerent å snakke om? Jentevenner har i hvert fall ingen problemer med å snakke om erfaringer, fantasier og sladrehistorier. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En gang har jeg pult i gangen jeg også.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
12 timer siden, frk.jus skrev:

Hvordan enste vi opp med at gangbang plutselig er stuerent å snakke om? Jentevenner har i hvert fall ingen problemer med å snakke om erfaringer, fantasier og sladrehistorier. 

Hvorfor skal ikke det  snakkes om ??? Er jo helt normalt i våre dager å ha både jentesex og gruppesex. Vi lever i 2020 og når er ikke sex noe vi har for å formere oss, vi har sex på alle tenkelig og utenkelige måter for å hygge/kose oss. Vi har sex på kjøkkenbordet, stuegulvet, terrassen,stranda i  skauen og vi tar oss rett som det er en kjappis på handicap toaletttet på kjøpesenteret. Verden går framover vettu og ikke fa... om noen ska ta frameg gleden av å prøve flere menn på 1 gang 😉 

Anonymkode: 62445...fa9

AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

vi tar oss rett som det er en kjappis på handicap toaletttet på kjøpesenteret

Tror ikke jeg ville betrakte slik atferd som samfunnsmessig framskritt - snarere tvert imot.

Anonymkode: c1249...ff1

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

om 50 år kan vi suge hverandre, fremmede som familie på bussen uten at noen løfter et øyebryn.

Anonymkode: 48a75...51f

• Liker 4
Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor skal ikke det  snakkes om ??? Er jo helt normalt i våre dager å ha både jentesex og gruppesex. Vi lever i 2020 og når er ikke sex noe vi har for å formere oss, vi har sex på alle tenkelig og utenkelige måter for å hygge/kose oss. Vi har sex på kjøkkenbordet, stuegulvet, terrassen,stranda i  skauen og vi tar oss rett som det er en kjappis på handicap toaletttet på kjøpesenteret. Verden går framover vettu og ikke fa... om noen ska ta frameg gleden av å prøve flere menn på 1 gang 😉 

Anonymkode: 62445...fa9

Her tok du ikke poenget. Det er utviklingen jeg stiller spørsmål ved. Jeg har blitt utpult av guttegjenger flere ganger og skammer meg ikke over det. 

• Liker 1
Gjest Alterego666
Skrevet

Er ikke syretesten på om en ting er bra nettopp at du kan snakke med vennene dine om det?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...