herzeleid Skrevet 5. januar 2020 #2 Skrevet 5. januar 2020 Det virker å være en nær sammenheng mellom vonde erfaringer fra egne nære relasjoner og å være sint på samfunnet, ref. siste setning. Jeg tror kanskje en har en tendens til å ønske å trekke linjer som ikke nødvendigvis er der når en opplever noe vondt, og at dette kan være noe av grunnen til alle disse sinte feministene, incels osv. 1
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2020 #3 Skrevet 5. januar 2020 1 time siden, herzeleid skrev: Det virker å være en nær sammenheng mellom vonde erfaringer fra egne nære relasjoner og å være sint på samfunnet, ref. siste setning. Jeg tror kanskje en har en tendens til å ønske å trekke linjer som ikke nødvendigvis er der når en opplever noe vondt, og at dette kan være noe av grunnen til alle disse sinte feministene, incels osv. Åh herregud håper du tuller.... Du er så langt vekk at det halve kunne vært nok. Stopper aldri å overraske med de farfetched teoriene dine om hvordan du som mann hevder det er å være kvinne. Det du kludrer her har heller ingen som helst sammenheng med tråden å gjøre så jeg oppfordrer alle til å rapportere for avsporing. Lag deg heller din egen tråd med disse idiotiske teoriene dine, ikke ødelegg alvorlige emner med sånt fjas. Anonymkode: 6f3b7...942 3
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2020 #4 Skrevet 5. januar 2020 Ja det er en god beskrivelse å sammenligne det med con-artister og pedofile. Groomingen, den psykologiske og emosjonelle manipulasjonen er jo deres viktigste verktøy. Det er kjempefarlig, og ufattelig trist at så mange liv skal ødelegges pga deres con-play. Og det er helt rett, kvinner i voldelige forhold får ofte lagt skylden og ansvaret på seg. Både fra samfunnet som blamer hun for å ikke gå, og fra partneren som får hele definasjonsmakten over henne og over forholdet, og gaslighter hun med manipulering og truende atferd så hun etterhvert tror det er hun som er syk, hun som er for streng siden han slår når hun setter grenser, hun som ikke er god nok, sa noe feil osv... Mitt hjerte går ut til alle som lever eller har levd i dette ❤ Anonymkode: 6f3b7...942 2
herzeleid Skrevet 5. januar 2020 #5 Skrevet 5. januar 2020 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Åh herregud håper du tuller.... Du er så langt vekk at det halve kunne vært nok. Stopper aldri å overraske med de farfetched teoriene dine om hvordan du som mann hevder det er å være kvinne. Det du kludrer her har heller ingen som helst sammenheng med tråden å gjøre så jeg oppfordrer alle til å rapportere for avsporing. Lag deg heller din egen tråd med disse idiotiske teoriene dine, ikke ødelegg alvorlige emner med sånt fjas. Anonymkode: 6f3b7...942 Kan du prøve å være mer spesifikk så det blir mer forståelig hva du hisser deg sånn opp over? Jeg refererer i innlegget mitt til siste setning i sitatet fra trådstarter. At vi analyserer "hennes" adferd men ikke "hans" virker ikke å stemme, og påstanden tyder på at en her har prøvd å trekke linjer som ikke nødvendigvis stemmer med virkeligheten. 1
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2020 #6 Skrevet 5. januar 2020 Føler de fleste menn hadde gått så lavt som mulig om det var lov... Håper det ikke er sant, men hvorfor finnes det så mye slik i yrker hvor det er mye makt? :/ Hvorfor har jeg som kvinne opplevd helt tilbake til tidlig tenårene, slibrige kommentarer osv? Det virker å være så vanlig. :/ Anonymkode: 950c9...3ae 2
herzeleid Skrevet 5. januar 2020 #7 Skrevet 5. januar 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Føler de fleste menn hadde gått så lavt som mulig om det var lov... Håper det ikke er sant, men hvorfor finnes det så mye slik i yrker hvor det er mye makt? :/ Hvorfor har jeg som kvinne opplevd helt tilbake til tidlig tenårene, slibrige kommentarer osv? Det virker å være så vanlig. :/ Anonymkode: 950c9...3ae Det tror jeg er helt feil. Hadde de fleste menn ønsket dette hadde vi sannsynligvis ikke hatt de lovene vi har. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå