AnonymBruker Skrevet 4. januar 2020 #1 Skrevet 4. januar 2020 Føler ofte at folk her inne ønsker å fremstå som smartere, bedrevitere og reflekterte. Har du gjeld så er du dum, er du Caroline Berg Eriksen så mangler du dybde, og er du på jakt etter en grei dobbeltseng til ok pris så får du et svar med ordet «ikea». En skulle tro at i et forum hvor alle er anonyme til en viss grad, og hvor alderen stort sett er 18+, så var vi i stand til å reflektere oss frem til mer enn hva som blir skrevet her inne. Er Kvinneguidens Norges største forum for ap-velgere med inntekt over 450.000? Anonymkode: 01178...bf2 13
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2020 #2 Skrevet 4. januar 2020 Ja, mange er dømmende. Anonymkode: c3040...a5b 6
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2020 #3 Skrevet 4. januar 2020 Ja dessverre, jeg føler også at mange her er dømmende. Jeg syns ikke KG alltid er et fint sted å være. Men innimellom dukker det opp hyggelige mennesker og hyggelige svar, og det er årsaken til at jeg fortsatt stikker innom. Anonymkode: d1836...868 15
Bix Skrevet 4. januar 2020 #4 Skrevet 4. januar 2020 Nei, medlemmene av dette forumet er like empatiske som en flokk engler; det er bare tilfeldigheter som fører til at folk får standardsvaret "dump ham" når de spør om råd ... 1
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2020 #5 Skrevet 4. januar 2020 Ja det synes jeg det er. Anonymkode: 95a1c...241
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2020 #6 Skrevet 4. januar 2020 Husker at vi som barn lærte at ingen spørsmål er dumme. Vel, her inne gjelder ikke denne tankegangen. Anonymkode: 01178...bf2 5
Ullvott Skrevet 4. januar 2020 #7 Skrevet 4. januar 2020 Mange er både dømmende, fordømmende og ikke så rent lite nedlatende og bitchy her inne, meg selv inkludert. Dette er min arena for å være en nedlatende bitch. Kunne aldri snakket sånn til folk i den virkelige verden.
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2020 #8 Skrevet 4. januar 2020 Er ikke mye nyanser her inne nei. Akkurat som at man har en skala som går fra 1 til 10, men man kan kun velge mellom 1 og 10. Anonymkode: 4092b...f5c 2
SoWhat? Skrevet 4. januar 2020 #9 Skrevet 4. januar 2020 (endret) Helt uenig i første setning. Ganske så enig ellers. Nok sagt. Det er underforum som er ille. Virkelig ille Og de som er helt okay. Tar tid å orientere seg her. Hvis en er interessert. Det sagt mener jeg altså at reflekterte mennesker fins her 🙂 Endret 4. januar 2020 av SoWhat?
Nastine Skrevet 4. januar 2020 #10 Skrevet 4. januar 2020 Neida, ikke dømmende, bare mangler litt mellom øra og er kunnskapsløse. Ser man lett på uføretrådene. Jeg blir skremt av hvor mange i bittelille kg bare, som har så lite mellom øra. Eller er det kg som tiltrekker de med minst mellom øra? Ikke vet jeg. 3
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2020 #11 Skrevet 4. januar 2020 Det er sånn mennesker faktisk er. Men her inne trenger de ikke ta på seg hverdagssmilet og PK-frakken. Anonymkode: 6d0f7...c91 6
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2020 #12 Skrevet 4. januar 2020 5 minutter siden, Ullvott skrev: Mange er både dømmende, fordømmende og ikke så rent lite nedlatende og bitchy her inne, meg selv inkludert. Dette er min arena for å være en nedlatende bitch. Kunne aldri snakket sånn til folk i den virkelige verden. Hvorfor trives du med å være slik her inne? Jeg er i en type menneske som blir ødelagt av nedlatende personer her inne i like stor grad som i «virkeligheten». Anonymkode: 01178...bf2 7
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2020 #13 Skrevet 4. januar 2020 Ja, mange er dømmende. Jeg har for eksempel blitt smått sjokkert over hva folk klarer å lire ut av seg etter dødsfallet til Ari. Det virker som om mange bare gjør seg opp en mening om folk basert hva de leser i media, uten å skjønne at det gjerne er en kontekst bak som vi ikke får med oss. Og uten forståelse for at vedkommende kan være en god person, selv om de blir fremstilt annerledes i media. Og at det er merkelig å dømme en person man ikke kjenner. Jeg ser mye av det samme i diverse tråder der noen forteller noe eller spør om noe som andre oppfatter som teit/dumt/ekkelt. Folk kaster seg over tastaturet, for å fortelle hvor enkel/dum/idiotisk personen er. Og det skal gjerne veldig lite til før folk tilter. I virkeligheten opplever jeg at de som er mest dømmende, er de som heller burde konsentrert ser mer om det som foregår i sitt eget liv. Anonymkode: ccd33...b9f 5
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2020 #14 Skrevet 4. januar 2020 1 minutt siden, Ullvott skrev: Mange er både dømmende, fordømmende og ikke så rent lite nedlatende og bitchy her inne, meg selv inkludert. Dette er min arena for å være en nedlatende bitch. Kunne aldri snakket sånn til folk i den virkelige verden. Dette er nettopp det jeg tenker, at mange her inne er bitchy og nedlatende, og svarer dømmende og slemt fordi det har blitt en slags sjargong her inne. Slemme innlegg fremmer flere slemme innlegg. Jeg innbiller meg at mange svarer tilbake med samme mynt, og tar med seg skrivestilen inn i nye tråder. Skulle ønske vi klarte å snu denne trenden, så dette kan bli et hyggelig sted å være. Anonymkode: d1836...868 4
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2020 #15 Skrevet 4. januar 2020 1 minutt siden, Nastine skrev: Neida, ikke dømmende, bare mangler litt mellom øra og er kunnskapsløse. Ser man lett på uføretrådene. Jeg blir skremt av hvor mange i bittelille kg bare, som har så lite mellom øra. Eller er det kg som tiltrekker de med minst mellom øra? Ikke vet jeg. Mangler litt mellom ørene? Har ikke folk som er uføretrygdet like mye mellom ørene som andre? Anonymkode: 01178...bf2 1
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2020 #16 Skrevet 4. januar 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja, mange er dømmende. Jeg har for eksempel blitt smått sjokkert over hva folk klarer å lire ut av seg etter dødsfallet til Ari. Det virker som om mange bare gjør seg opp en mening om folk basert hva de leser i media, uten å skjønne at det gjerne er en kontekst bak som vi ikke får med oss. Og uten forståelse for at vedkommende kan være en god person, selv om de blir fremstilt annerledes i media. Og at det er merkelig å dømme en person man ikke kjenner. Jeg ser mye av det samme i diverse tråder der noen forteller noe eller spør om noe som andre oppfatter som teit/dumt/ekkelt. Folk kaster seg over tastaturet, for å fortelle hvor enkel/dum/idiotisk personen er. Og det skal gjerne veldig lite til før folk tilter. I virkeligheten opplever jeg at de som er mest dømmende, er de som heller burde konsentrert ser mer om det som foregår i sitt eget liv. Anonymkode: ccd33...b9f Enig. Anonymkode: 01178...bf2
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2020 #17 Skrevet 4. januar 2020 3 minutter siden, Nastine skrev: Neida, ikke dømmende, bare mangler litt mellom øra og er kunnskapsløse. Ser man lett på uføretrådene. Jeg blir skremt av hvor mange i bittelille kg bare, som har så lite mellom øra. Eller er det kg som tiltrekker de med minst mellom øra? Ikke vet jeg. Her antyder du at uføre ofte er kunnskapsløse og har lite mellom ørene? Det er vel nettopp sånne innlegg som er dømmende. Anonymkode: d1836...868 1
Ullvott Skrevet 4. januar 2020 #18 Skrevet 4. januar 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Hvorfor trives du med å være slik her inne? Jeg er i en type menneske som blir ødelagt av nedlatende personer her inne i like stor grad som i «virkeligheten». Anonymkode: 01178...bf2 Det skal først sies at jeg er ikke blant de verste på noen områder her inne. Det jeg gjør her inne, som jeg ikke gjør i den virkelige verden, er å være mye mer direkte når jeg uttrykker hva jeg mener. Jeg pakker ikke alt inn i sukkerspinn.
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2020 #19 Skrevet 4. januar 2020 2 minutter siden, Ullvott skrev: Det skal først sies at jeg er ikke blant de verste på noen områder her inne. Det jeg gjør her inne, som jeg ikke gjør i den virkelige verden, er å være mye mer direkte når jeg uttrykker hva jeg mener. Jeg pakker ikke alt inn i sukkerspinn. Nå vet ikke jeg hva du har skrevet her inne, men det er vel mulig å ikke pakke ting inn i sukkerspinn, men fremdeles fremstå høflig og ikke spydig? Anonymkode: 01178...bf2 5
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2020 #20 Skrevet 4. januar 2020 Jeg synes det er mange gode og reflekterte personer her inne, men har også lagt merke til ekstremt mange som er dømmende, angriper, og tråkker på deg mens du ligger nede. Folk mister sunn fornuft når man kan skrive anonymt på nett, og det er skremmende å se. Noen kan skrive et innlegg som kanskje er veldig sårbart for de, og at vedkommende er i en veldig trist eller fæl situasjon også skriver folk de verste ting tilbake, virker som noen gjør det kun fordi de kjeder ræva av seg, er usikre og nærmest liker å herse med folk. Hvis man er så uenig med noen eller misliker hva ts skriver, hvorfor svare tilbake på den verste måten? Hvorfor kan ikke alle skjerpe seg litt å skrive konstruktiv kritikk. Men som sagt, er mange gode mennesker her inne som vet å skrive med måte. Anonymkode: 56966...c67 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå