Gå til innhold

Hvordan få foreldre til å innse at man ikke er et barn lenger?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ønsker seriøse svar. 

Anonymkode: 50e94...124

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Å ikke oppføre seg som et barn, er vel steg 1. Dette er imidlertid ganske vanskelig, en del sliter med det hele livet.

Hvor gammel er du, og hvordan mener du at foreldrene dine behandler deg som et barn? 

Anonymkode: 6d353...26b

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Flytte ut, skaffe seg jobb, betale egne regninger og ta egne valg. Skaffe seg billappen og transportere seg selv. Til og starte med 

Anonymkode: f7802...fd7

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Flytte ut, skaffe seg jobb, betale egne regninger og ta egne valg. Skaffe seg billappen og transportere seg selv. Til og starte med 

Dette har ingenting å gjøre med å være voksen.

Anonymkode: 45693...ed2

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg måtte be om hjelp utenfra, fordi det hjalp ikke å snakke med de. 

Anonymkode: 03ec7...02e

Skrevet

Klare deg selv på alle måter, men likevel spørre om råd fra de som har levd lengst. Være til hjelp for foreldrene dine både når de spør og ikke. 

AnonymBruker
Skrevet

Kan du utdype litt på hvilken måte? For som mor så må jeg si ; våre barn vil alltid være våre barn og vi vil alltid bry oss om dere og ville deres beste. Dette skjønner du sjøl når du blir mot/far, det lover jeg ❤️

Anonymkode: 79b25...678

AnonymBruker
Skrevet
45 minutter siden, AnonymBruker skrev:

for mange kan det å flytte ut, skaffe seg jobb ol. være for vanskelig. Noen sliter psykisk og trenger derfor lenger tid til å gjøre sånne ting, men man er fortsatt voksen. Min søster er 24år og bor enda hjemme pga psykisklidelse. men mine foreldre er nødt til å behanlde henne som voksen for det. 

Anonymkode: 400cf...b2f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
57 minutter siden, AnonymBruker said:

Kan du utdype litt på hvilken måte? For som mor så må jeg si ; våre barn vil alltid være våre barn og vi vil alltid bry oss om dere og ville deres beste. Dette skjønner du sjøl når du blir mot/far, det lover jeg ❤️

Anonymkode: 79b25...678

Dette var litt nedlatende, du. Det står "innse at man ikke er et barn", ikke " innse at man ikke er deres barn". Det ville i så fall vært mer forvirrende, evt så kunne det vært løst med en DNA-test. Dette skjønner du "sjøl", om du leser overskriften...

Anonymkode: 6d353...26b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...