AnonymBruker Skrevet 4. januar 2020 #1 Skrevet 4. januar 2020 Ønsker seriøse svar. Anonymkode: 50e94...124
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2020 #2 Skrevet 4. januar 2020 Å ikke oppføre seg som et barn, er vel steg 1. Dette er imidlertid ganske vanskelig, en del sliter med det hele livet. Hvor gammel er du, og hvordan mener du at foreldrene dine behandler deg som et barn? Anonymkode: 6d353...26b 7
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2020 #3 Skrevet 4. januar 2020 Flytte ut, skaffe seg jobb, betale egne regninger og ta egne valg. Skaffe seg billappen og transportere seg selv. Til og starte med Anonymkode: f7802...fd7 6
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2020 #4 Skrevet 4. januar 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Flytte ut, skaffe seg jobb, betale egne regninger og ta egne valg. Skaffe seg billappen og transportere seg selv. Til og starte med Anonymkode: f7802...fd7 Dette har ingenting å gjøre med å være voksen. Anonymkode: 45693...ed2 3
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2020 #5 Skrevet 4. januar 2020 Jeg måtte be om hjelp utenfra, fordi det hjalp ikke å snakke med de. Anonymkode: 03ec7...02e
Hvila Skrevet 4. januar 2020 #6 Skrevet 4. januar 2020 Klare deg selv på alle måter, men likevel spørre om råd fra de som har levd lengst. Være til hjelp for foreldrene dine både når de spør og ikke.
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2020 #7 Skrevet 4. januar 2020 Kan du utdype litt på hvilken måte? For som mor så må jeg si ; våre barn vil alltid være våre barn og vi vil alltid bry oss om dere og ville deres beste. Dette skjønner du sjøl når du blir mot/far, det lover jeg ❤️ Anonymkode: 79b25...678
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2020 #8 Skrevet 4. januar 2020 45 minutter siden, AnonymBruker skrev: Flytte ut, skaffe seg jobb, betale egne regninger og ta egne valg. Skaffe seg billappen og transportere seg selv. Til og starte med Anonymkode: f7802...fd7 for mange kan det å flytte ut, skaffe seg jobb ol. være for vanskelig. Noen sliter psykisk og trenger derfor lenger tid til å gjøre sånne ting, men man er fortsatt voksen. Min søster er 24år og bor enda hjemme pga psykisklidelse. men mine foreldre er nødt til å behanlde henne som voksen for det. Anonymkode: 400cf...b2f 1
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2020 #9 Skrevet 4. januar 2020 57 minutter siden, AnonymBruker said: Kan du utdype litt på hvilken måte? For som mor så må jeg si ; våre barn vil alltid være våre barn og vi vil alltid bry oss om dere og ville deres beste. Dette skjønner du sjøl når du blir mot/far, det lover jeg ❤️ Anonymkode: 79b25...678 Dette var litt nedlatende, du. Det står "innse at man ikke er et barn", ikke " innse at man ikke er deres barn". Det ville i så fall vært mer forvirrende, evt så kunne det vært løst med en DNA-test. Dette skjønner du "sjøl", om du leser overskriften... Anonymkode: 6d353...26b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå