Gå til innhold

Fersket til sengs av barnets overnattingsgjest..

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Utrolig teit og klein situasjon. Sønnen min har hatt en kompis på besøk i et par dager. 

Vi har lukket dør på rommet vårt og ungene sover i en annen etasje, men toalettet er i samme etasje som rommet vårt. Samboer og jeg hoppet til køys i natt(låste døra) timer etter ungene hadde sovna. 

Ved frokosten idag spurte vi om alle hadde sovet godt. Våre barn sa ja, mens kompisen til sønnen min ble blek og sa at han hadde sovet dårlig. Jeg spurte om det hadde skjedd noe? Nei, han hadde gått på do i 3tiden og da hadde han hørt noen rare lyder som først hadde skremt han, men så hadde han gått til døren vår og da hadde han skjønt at det ikke var noe problem. Han var sprutrød i fjeset og for å være ærlig det var nok jeg og.. 

Stakkars tiåring. Sønnen min forsto ingenting, heldigvis, men jeg vet faktisk ikke hva jeg skal si til verken foreldre eller denne ungen eller noe. Føler jeg ikke akkurat kan si til mora imorgen at 'du' Hans' våknet for å tisse i natt og da hørte han oss ha sex, tenkte abre du ville vite det'. 

Blæææ

Anonymkode: 97b4f...179

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Gjest UglerIMosen
Skrevet (endret)

Må du si noe mer om saken i det hele tatt? 10åringen kommer nok over dette. Sikkert bare glad for at det ikke var hans egne foreldre han hørte :) Blir mer satt ut av at dere først hopper til køys kl 03.00 jeg🤪😴

Endret av UglerIMosen
AnonymBruker
Skrevet

'Samboer og jeg hoppet til køys i natt(låste døra) timer etter ungene hadde sovna' 

så ungen dere gjennom vinduet?? 

Anonymkode: 4a5d4...a17

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

'Samboer og jeg hoppet til køys i natt(låste døra) timer etter ungene hadde sovna' 

så ungen dere gjennom vinduet?? 

Anonymkode: 4a5d4...a17

Står da ingenting om at ungen SÅ dem, han hørte dem gjennom døra.

Anonymkode: da317...836

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, UglerIMosen skrev:

Må du si noe mer om saken i det hele tatt? 10åringen kommer nok over dette. Sikkert bare glad for at det ikke var hans egne foreldre han hørte :) 

Uff ja. Det er kleint det og. Stakkars unge. Haha. Uff. 

AnonymBruker
Skrevet

Du trenger ikke si noe. :) ungen har ikke tatt skade av å høre dere. Hadde vert helt annerledes hadde dere hatt døren på vidt gap og hatt sex over dynen.. Som jeg opplevde av foreldrene til en venninne når jeg var liten. (jeg ble ikke redd eller noe, synes bare det var utrolig ekkelt og respektløst).

Så nei. Dere har ingenting å tenke på og glem hele greia :)

Anonymkode: 4ef9f...2da

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du trenger ikke si noe. :) ungen har ikke tatt skade av å høre dere. Hadde vert helt annerledes hadde dere hatt døren på vidt gap og hatt sex over dynen.. Som jeg opplevde av foreldrene til en venninne når jeg var liten. (jeg ble ikke redd eller noe, synes bare det var utrolig ekkelt og respektløst).

Så nei. Dere har ingenting å tenke på og glem hele greia :)

Anonymkode: 4ef9f...2da

Tenekr bare tilbake til da jeg fersk mamma og pappa og hvor jævla kvalmt det var. Selv om det er over 30 år siden. Syns egentlig mest synd på han 😅

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Tenker det er greit å unngå sånt ved overnattingsbesøk. Klarer vel å holde seg en kveld?

Anonymkode: df901...0aa

• Liker 33
AnonymBruker
Skrevet

Dere trenger ikke si noe. Han har ikke tatt noe skade av det.

Litt søtt at han følte han måtte NEVNE dette for dere selv om han skjønte hva som skjedde. Har han flere spørsmål kan han spørre egne foreldre, og de tar ansvaret for "praten" om de ikke har gjort det.

Anonymkode: 2114c...0f5

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tenker det er greit å unngå sånt ved overnattingsbesøk. Klarer vel å holde seg en kveld?

Han har vært her i en halv uke, Tenker du vi skal holde oss til sånt når barna er på skolen og vi er på jobb også? 

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Dere trenger ikke si noe. Han har ikke tatt noe skade av det.

Litt søtt at han følte han måtte NEVNE dette for dere selv om han skjønte hva som skjedde. Har han flere spørsmål kan han spørre egne foreldre, og de tar ansvaret for "praten" om de ikke har gjort det.

Anonymkode: 2114c...0f5

Han er en veldig grei gutt. Hadde det ikke vært så pinlig hadde jeg nok klart å le litt mer av det enn jeg gjør idag:) 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg reagerer på at dere låser døren for natten. Hva om barna har mareritt og vil inn til dere, eller noe annet skummelt skjer iløpet av natten og de vil inn til dere? 

Anonymkode: 2c69a...237

• Liker 3
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Enig. Barna mine har hatt mye overnattingsbesøk og jeg låser da vel ikke døra og har høylytt sex med dem i huset. Ikke sjelden savner noen mamma og pappa, har mareritt, får ikke sove på fremmed sted, blir kvalme, har vondt i magen osv. Jeg har gjort helt motsatt og hatt soveromsdøren min på gløtt som et lite signal om at det er greit å komme inn. 

• Liker 23
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han har vært her i en halv uke, Tenker du vi skal holde oss til sånt når barna er på skolen og vi er på jobb også? 

Ja. 

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg reagerer på at dere låser døren for natten. Hva om barna har mareritt og vil inn til dere, eller noe annet skummelt skjer iløpet av natten og de vil inn til dere? 

Anonymkode: 2c69a...237

De kan banke på? Lol. Er det bedre at de buser inn mens foreldrene står i doggy?

Anonymkode: f0664...2fd

• Liker 19
AnonymBruker
Skrevet

Vi låste jo døren ene og alene fordi vi skulle ha sex da. Vi har jo vanlgivs ikke låst dør. 

• Liker 11
Skrevet

De kan banke på? Lol. Er det bedre at de buser inn mens foreldrene står i doggy?

Anonymkode: f0664...2fd

Man MÅ ikke stå i doggy når ungene har venner på overnatting. :) 

• Liker 4
Skrevet

Vi låste jo døren ene og alene fordi vi skulle ha sex da. Vi har jo vanlgivs ikke låst dør. 

Da er det jo helt dust når dere hadde små gjester, da. 

• Liker 6
Skrevet

Sånt skjer tenker jeg, og dere låste jo døra 😊 tenker at han føler seg veldig trygg på dere som tør å si det rett ut i det hele tatt og at det bare er å la det bli med det 😊

• Liker 14

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...