Kv1nn3 Skrevet 4. januar 2020 #1 Del Skrevet 4. januar 2020 Hei! Er kvinne på 24 år som er bosatt i Oslo. Har samboer og baby på 6 mnd. Har ingen venner her i Oslo, og det begynner å bli stusselig. Du trenger ikke å ha barn! Jeg snakker ikke ustoppelig om bæsj og gulp. Er i permisjon nå, og trener. Ellers gjør jeg ingenting, så nå trenger jeg noen andre enn samboer å finne på ting med. Liker tur, kaffe, vin og alle de tingene. Er også åpen for å gjøre noe helt annet. Håper å høre fra deg!😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kv1nn3 Skrevet 7. januar 2020 Forfatter #2 Del Skrevet 7. januar 2020 ⬆️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
IncaTinca Skrevet 21. januar 2020 #3 Del Skrevet 21. januar 2020 Bare å sende pm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
somler Skrevet 23. januar 2020 #4 Del Skrevet 23. januar 2020 Vurdert Heygirl? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Katim Skrevet 26. januar 2020 #5 Del Skrevet 26. januar 2020 (endret) Hei Spoiler Spoiler jeg er også på utkikk etter en venninne:) Er gift, barn. Bor i Oslo. Endret 26. januar 2020 av Katim Endret tekst Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå