Donnie Darko Skrevet 2. juni 2005 #1 Skrevet 2. juni 2005 All den praten om menn og makt. at menn har så mye mer makt enn kvinner.. Jeg syns det er litt urettferdig som mann at jeg ikke ser noe særlig til den makten. Noen tips om hvordan jeg kan finne og bruke/misbruke denne makten? Kan jeg f.eks skaffe meg noen penger eller andre goder? Alle tips og råd mottas med takk.
Hu i Svingen Skrevet 2. juni 2005 #2 Skrevet 2. juni 2005 All den praten om menn og makt. at menn har så mye mer makt enn kvinner.. Jeg syns det er litt urettferdig som mann at jeg ikke ser noe særlig til den makten. Noen tips om hvordan jeg kan finne og bruke/misbruke denne makten? Kan jeg f.eks skaffe meg noen penger eller andre goder? Alle tips og råd mottas med takk. Penger skaffer du ikke med makt, men ved å jobbe, vennen min
Donnie Darko Skrevet 2. juni 2005 Forfatter #3 Skrevet 2. juni 2005 *luske seg ut å gjøre ferdig husarbeidet...*
Gjest Valhalla Skrevet 2. juni 2005 #4 Skrevet 2. juni 2005 Vel tokfeministene mener jo at enhver mann med stor sannsynlighet vil slå dama si og holde hun nede psykisk for å få en lydig dame. Jeg vet ikke om det er noe ønske du har, men som en normal mann regner jeg med at det ikke er aktuelt. Ellers er det mest litt flytende teorier om strukturer osv. som de ikke alltid har noe skikkelig svar på hva konkret betyr.
LilleBille Skrevet 2. juni 2005 #5 Skrevet 2. juni 2005 .. og dette må vel kalles en maktdemonstrasjon
Gjest Devil's Spawn Skrevet 2. juni 2005 #6 Skrevet 2. juni 2005 Jeg skal vente til jeg blir gammel, sur og bitter. Da skal jeg bli maskulinist, eller i beste (verste) fall tokmaskulinist. Da skal jeg mene at grunnen til at kvinner føder barn, er at samfunnet har lært de opp til å tro at det skal være sånn.
Hu i Svingen Skrevet 2. juni 2005 #7 Skrevet 2. juni 2005 Mnere du at ekte feminister bør nekte å føde barn?
Gjest Devil's Spawn Skrevet 2. juni 2005 #8 Skrevet 2. juni 2005 Mnere du at ekte feminister bør nekte å føde barn? Vanskelig å overlate noe av det tradisjonelle kvinnelige arbeidet til menn ja? Du tror kanskje ikke vi kan gjøre en like bra jobb?
Hu i Svingen Skrevet 2. juni 2005 #9 Skrevet 2. juni 2005 Vanskelig å overlate noe av det tradisjonelle kvinnelige arbeidet til menn ja? Du tror kanskje ikke vi kan gjøre en like bra jobb? Du må gjerne få gleden ved å ta over for min del...
Donnie Darko Skrevet 2. juni 2005 Forfatter #10 Skrevet 2. juni 2005 ok.. Vi har allerede en tråd for å diskutere emne. Jeg vil ha råd om hvordan jeg kan uttøve mer av denne makten som vi menn vistnok har.
Gjest Devil's Spawn Skrevet 2. juni 2005 #11 Skrevet 2. juni 2005 Sorry, Donnie. Man må ha pondus, i dobbelt forstand. Slik som jeg ser det, er det bare Feit på grændiss som har det som trengs av gutta her på forumet.
Gjest Totten Skrevet 3. juni 2005 #12 Skrevet 3. juni 2005 Et eksempel er å utdanne deg innen et "kvinne" yrke, da er det størrs sjangs for at du kommer itl å utmerke deg, å få en høyere stilling enn kvinner. Kanskje et kjedeligere svar ennd et du var ute etter, men det var det beste jeg kom på. Jo... nå kom mange alternativ inn i tankene mine, om du blir rik kan du jo kjøpe deg mange unge jenter som varter deg opp tilstadighet, og starte ditt eget firma, uten å ansette kvinner... eller så kan du gjøre ei gravid å stikke fra hele shiten... eller du kan voldta og utøve fysisk makt. Du kan utdanne deg til en typisk næringslivs jobb og få god lønn slik at din kommende hustru il være den som har størsteparten av annsvaret i hjemmet, siden du må dyrke din godtlønnede kariære som er mindre viktig enn hennes laverelønnede...Ser du valgene er mange, men kanskje ikke så ønskelige.
MorningStar Skrevet 3. juni 2005 #13 Skrevet 3. juni 2005 Hold en kvinne nede med foten og si "get down and bark like a dog". Da anerkjenner de din mektige mektighet.
Gjest TomKrus Skrevet 3. juni 2005 #16 Skrevet 3. juni 2005 Studere fotsporene til maurene Det var nok ikke en maur jeg ville du skulle hilse på... snarere en meitemark.
Gjest Valhalla Skrevet 3. juni 2005 #17 Skrevet 3. juni 2005 Det var nok ikke en maur jeg ville du skulle hilse på... snarere en meitemark. I ditt tilfelle, i mitt mer en slange.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå