AnonymBruker Skrevet 4. januar 2020 #1 Skrevet 4. januar 2020 Alt dette på under 3 uker.. Noen som har vært borte i det? Har brukt clearblue og rfsu Legger ved de positive testene Har også tatt digital som det sto ikke gravid på Anonymkode: 03c53...9a9
Neutral90 Skrevet 4. januar 2020 #2 Skrevet 4. januar 2020 🤔 På samme graviditet? Ville tatt en tur til legen.
Misanthropis Skrevet 4. januar 2020 #3 Skrevet 4. januar 2020 RFSU testene har jeg bare dårlig erfaring med, fikk også negativt på dem mens positivt på cb og babyplan strips. Syns den første cb er pos ihvertfall. Er testene tatt med mange dagers mellomrom? Morgenurin hver gang?
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2020 #4 Skrevet 4. januar 2020 Jeg har dårlig erfaring med clearblue, og har fått en slik tynn strek uten at jeg var gravid. Jeg skimtet den imidlertid bare såvidt etter tidsfristen, så tydelig som din ble den først en time senere. RFSU har jeg ikke personlig erfaring med. Men har hørt flere andre være misfornøyde, både noen som har fått svak/ingen strek på den og tydelig strek på andre tester og noen som har fått svake skyggestreker på den mens andre tester var negative. Anonymkode: 40d09...fca
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2020 #5 Skrevet 4. januar 2020 1 time siden, Neutral90 skrev: 🤔 På samme graviditet? Ville tatt en tur til legen. Ja på samme graviditet, bestiller time på mandag men hvem test bør jeg satse på å kjøpe? Anonymkode: 03c53...9a9
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2020 #6 Skrevet 4. januar 2020 1 time siden, Misanthropis skrev: RFSU testene har jeg bare dårlig erfaring med, fikk også negativt på dem mens positivt på cb og babyplan strips. Syns den første cb er pos ihvertfall. Er testene tatt med mange dagers mellomrom? Morgenurin hver gang? Formiddag altså urin nr 2 for dagen.. Er tatt på forskjellige dager.. Har bedre bilder av testene om det ønskes men ja er farger på de osv Anonymkode: 03c53...9a9
Neutral90 Skrevet 4. januar 2020 #7 Skrevet 4. januar 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja på samme graviditet, bestiller time på mandag men hvem test bør jeg satse på å kjøpe? Anonymkode: 03c53...9a9 Beklager å si det, men hvis du har fått positive og negative tester om hverandre i tre uker så kommer det ikke an på testen. Da skulle hvilken som helst test være positiv... 4
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2020 #8 Skrevet 4. januar 2020 31 minutter siden, Neutral90 skrev: Beklager å si det, men hvis du har fått positive og negative tester om hverandre i tre uker så kommer det ikke an på testen. Da skulle hvilken som helst test være positiv... Så hva mener du er galt? 😱 Anonymkode: 03c53...9a9
Lacy Skrevet 4. januar 2020 #9 Skrevet 4. januar 2020 Hvis du fik positiv og deretter negativ kan det tyde på at du har vært gravid, men abortert. Men ta en tur til legen eller test selv på nytt for å få litt mer fakta på bordet 😊 jeg har god erfaring med RFSU sine tester 😊
Neutral90 Skrevet 4. januar 2020 #10 Skrevet 4. januar 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Så hva mener du er galt? 😱 Anonymkode: 03c53...9a9 Forstår jeg deg rett at det er tre uker siden du skulle ha hatt mensen og du får positive og negative tester om hverandre? Vel, jeg frykter alltid ekstraeuterint svangerskap som det verste, det gir svak hcg økning. Fakta er at om jeg har forstått deg rett, så bør alle tester være tydelig positive nå. Lykke til!
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2020 #11 Skrevet 4. januar 2020 18 minutter siden, Lacy skrev: Hvis du fik positiv og deretter negativ kan det tyde på at du har vært gravid, men abortert. Men ta en tur til legen eller test selv på nytt for å få litt mer fakta på bordet 😊 jeg har god erfaring med RFSU sine tester 😊 Det jeg tenkte å er brått 1 mnd siden eggløsningen skulle finnes sted mtp symptomer og appen flo Anonymkode: 03c53...9a9
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2020 #12 Skrevet 4. januar 2020 17 minutter siden, Neutral90 skrev: Forstår jeg deg rett at det er tre uker siden du skulle ha hatt mensen og du får positive og negative tester om hverandre? Vel, jeg frykter alltid ekstraeuterint svangerskap som det verste, det gir svak hcg økning. Fakta er at om jeg har forstått deg rett, så bør alle tester være tydelig positive nå. Lykke til! Ja ca 19 desember skulle jeg hatt mensen.. Den kom fordent og vsrte i 4 dager men var mye kortere trodde om det var abort skulle vel symptomer og tedtene gitt seg nå? 😱 Hva er det? Hadde det sist gang med sønnen min også fikk beskjed at jeg ikke var gravid men jeg sto på mitt 😂 han er 2 år nå i januar Anonymkode: 03c53...9a9
Lacy Skrevet 4. januar 2020 #13 Skrevet 4. januar 2020 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja ca 19 desember skulle jeg hatt mensen.. Den kom fordent og vsrte i 4 dager men var mye kortere trodde om det var abort skulle vel symptomer og tedtene gitt seg nå? 😱 Hva er det? Hadde det sist gang med sønnen min også fikk beskjed at jeg ikke var gravid men jeg sto på mitt 😂 han er 2 år nå i januar Anonymkode: 03c53...9a9 Det kan ha vært en abort, det tar tid før hormonene fra svangerskapet er helt ute av kroppen, men la oss håpe at det er testene som er ute og kjøre 😊
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå