Tuppeluri Skrevet 4. januar 2020 #1 Skrevet 4. januar 2020 (endret) Vi får mest sannsynligvis en gutt, noe som er veldig synd fordi vi har mange jentenavn på lur men ikke guttenavn 😅 Vi har begge to falt for Felix, men kunne tenke oss et navn vi kan bruke med Felix som "flyter bra". Ikke noe tungvinde navn. Må gjerne være gammeldagse, norrøne, islandske, japanske navn. Hva som helst så lenge det flyter bra og ikke absolutt alle heter det. Endret 5. april 2023 av Tuppeluri Fordi flere innlegg jeg har skrevet i senere tid kan fortelle hvem jeg er i virkeligheten. Ønsker bare å gjøre det anonymt.
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2020 #3 Skrevet 4. januar 2020 Jeg syns Felix er kjempe fint! Ville ikke hatt mellomnavn selv, men tror det kan passe med feks Felix Matias, Felix Alexander, Felix Nikolai Anonymkode: 9c3e7...88a 1
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2020 #5 Skrevet 4. januar 2020 Felix Alexander Felix Brage Felix Kristoffer Felix Abel Felix Johannes Felix Nikolai Felix Birk Felix Johan Anonymkode: 68104...2b0 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå