AnonymBruker Skrevet 4. januar 2020 #1 Skrevet 4. januar 2020 Lurer på hva hemmeligheten er. Hadde en kollega som når jeg jobbet med henne var det jeg vil kalle anonym, forsiktig, grå mus. Vanlig i utseendet, ikke noe "wow" med henne i det hele tatt. Sa lite og var ganske kjedelig å jobbe med. Så møtte jeg plutselig på henne i jula og hun var blitt så vakker, uten at jeg kan sette fingeren på hva som gjorde det. Hun var veldig smilende på en måte. Mer selvsikker, glødende. En pen dame var hun blitt. Pratet på en litt annerledes måte enn hvordan jeg husker henne også. Men var likevel seg selv, rolig og beskjeden men bare på en mer selvsikker måte enn tidligere kanskje... Kan også legge merke til dette hvis det er kjendiser som har vært borte fra media en stund og plutselig kommer tilbake, mange av de ser mye bedre ut enn de gjorde tidligere av en eller annen merkelig grunn. Men denne tidligere kollegaen min, tror dere der bare er i mitt eget hode at hun har blitt en forbedret versjon? Undrende.... Og litt sjalu kanskje 🙄 Anonymkode: 31826...c8f
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2020 #2 Skrevet 4. januar 2020 Selvtillit gir en enorm utstråling som er vanskelig å fake. Jeg tipper livet hennes har gått bra den siste tiden og hun føler seg bra, eller kanskje er hun forelsket eller simpelthen har «funnet seg selv» og blitt mer selvsikker på den måten? Vanskelig å si, men jeg tipper det er noe slikt. Anonymkode: 0c025...b92 7
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2020 #3 Skrevet 4. januar 2020 Mange blir mer trygge i seg selv med alderen. Kanskje dette du merker. Anonymkode: 06ad9...b44 1
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2020 #4 Skrevet 4. januar 2020 For 7 år siden gikk jeg ned ca 20 kg, jeg har et ok utseendet, men med 20 kg for mye syntes jeg ikke det og selvtilliten på bunnen. Etter å ha gått ned fikk jeg mye selvtillit, følte meg bedre og smilte mye mer. Og det la folk merke til, og kommenterte. Har gått opp igjen nesten alle kiloene nå, men for 3 år siden møtte jeg en fyr som begjærer meg enormt mye, og selv om jeg nå er nesten tilbake på 20 kg + har jeg langifra den dårlige selvtilliten nå. Kanskje hun har møtt noen? Anonymkode: 27385...826 1
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2020 #5 Skrevet 4. januar 2020 Hvordan man har det vises utenpå. Livet hennes er godt nå. Anonymkode: f7184...1d8 1
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2020 #6 Skrevet 4. januar 2020 Jeg er en late bloomer. Er mye penere nå som 39-åring enn jeg var som 29... Handler om sminke og selvtillit, men også om bedre helse fysisk og psykisk. Anonymkode: 0046c...1d3 2
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2020 #7 Skrevet 4. januar 2020 Dette snakker gubben også om, de jentene i klassen som ingen la merke til var blitt den «Råsexy» dama. Han tok seg i det og sa pene da han sikkert føler det ble lagt litt vel trykk på til at han uttalte seg til sin fru.😂 Anonymkode: e5778...773
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå