Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Von Erich
Skrevet

Kjære bestevenninne! Jeg er så heldig som fikk deg i livet mitt. Jeg har ikke alltid hatt det så enkelt, og uten deg hadde jeg nok ikke vært her i dag. Du har alltid vært der for meg. Du har alltid fått meg til å smile og le selv om jeg har vært i dårlig humør. Du gjør alt for at jeg skal ha det bra. Du har ikke alltid hatt det enkelt selv, og det gjør at jeg blir lei meg. Du skal ha det godt! Ikke tøft, men du er en av de sterkeste kvinnen jeg vet om. Du gir aldri opp og tenker på alle andre, selv om du har det tøft selv.

Du kommer til å bli en fantastisk mor, og barnet kommer til å bli kjempeheldig som får ha deg som mamma. Jeg skal gjøre alt for deg så du får det godt. Jeg skylder deg mange tjenester. Er så heldig å få bo i samme hus som deg, og kanskje det blir oss? Vi har mange morsomme og gode dager og kvelder sammen. Så mye latter når jeg er med deg. Håper vi får det i mange mange år fremover. Jeg er så uendelig glad i deg bestevenninne❤️Du er best! 

Folkens. Vær så snill og ta vare på dine venner. Vær der for de. Spør om de har det bra. Gjør alt du kan for at de skal ha det godt i livet. Vennskap er så viktig. Like viktig som et kjæresteforhold.  

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Virker som dere to har tatt over hele forumet her og at alt handler om deres verden. 

Anonymkode: 78a81...bc9

• Liker 1
Gjest Von Erich
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Virker som dere to har tatt over hele forumet her og at alt handler om deres verden. 

Sorry hvis du føler det sånn. Det er ikke vondt ment, men dette er et budskap til alle om å ta vare på vennene sine. Ikke ødelegge vennskap som mange gjør. Enten bryr de seg ikke eller så har de aldri tid til vennene sine. Ville bare dele hvor glad jeg er i henne. 

Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hæææ? 

Hva skulle det bety egentlig? 

XOXO Stina ❤️❤️ 

AnonymBruker
Skrevet

Har ingen venner å ta vare på.

Anonymkode: 2f0a4...928

• Liker 1
Skrevet
5 timer siden, Von Erich skrev:

Kjære bestevenninne! Jeg er så heldig som fikk deg i livet mitt. Jeg har ikke alltid hatt det så enkelt, og uten deg hadde jeg nok ikke vært her i dag. Du har alltid vært der for meg. Du har alltid fått meg til å smile og le selv om jeg har vært i dårlig humør. Du gjør alt for at jeg skal ha det bra. Du har ikke alltid hatt det enkelt selv, og det gjør at jeg blir lei meg. Du skal ha det godt! Ikke tøft, men du er en av de sterkeste kvinnen jeg vet om. Du gir aldri opp og tenker på alle andre, selv om du har det tøft selv.

Du kommer til å bli en fantastisk mor, og barnet kommer til å bli kjempeheldig som får ha deg som mamma. Jeg skal gjøre alt for deg så du får det godt. Jeg skylder deg mange tjenester. Er så heldig å få bo i samme hus som deg, og kanskje det blir oss? Vi har mange morsomme og gode dager og kvelder sammen. Så mye latter når jeg er med deg. Håper vi får det i mange mange år fremover. Jeg er så uendelig glad i deg bestevenninne❤️Du er best! 

Folkens. Vær så snill og ta vare på dine venner. Vær der for de. Spør om de har det bra. Gjør alt du kan for at de skal ha det godt i livet. Vennskap er så viktig. Like viktig som et kjæresteforhold.  

Kjære snille gode Von Erich ❤️

Jeg er så uendelig glad i deg også! 

Uten din og deres hjelp, så hadde jeg aldri klart dette her. 

Fantastisk viktig budskap du kommer med. TA VARE PÅ HVERANDRE ❤️

XOXO Stina ❤️❤️ 

• Liker 1
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har ingen venner å ta vare på.

Anonymkode: 2f0a4...928

Nei det var trist å høre 😢 

Send meg pm om du vil prate ❤️ Min dør er alltid open 😊

XOXO Stina ❤️❤️ 

• Liker 1
Gjest Von Erich
Skrevet
9 minutter siden, Stina90x skrev:

Kjære snille gode Von Erich ❤️

Jeg er så uendelig glad i deg også! 

Uten din og deres hjelp, så hadde jeg aldri klart dette her. 

Fantastisk viktig budskap du kommer med. TA VARE PÅ HVERANDRE ❤️

XOXO Stina ❤️❤️ 

🤗❤️

AnonymBruker
Skrevet

Må dere inn på et forum for å formidle dette til hverandre, dere bor jo sammen? 

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Er dere bare venner eller potensielt kjærester siden du skriver at det kanskje blir dere to? 

Søtt var det uansett ❤️

Anonymkode: cf4dd...869

• Liker 2
Skrevet

Ta vare på hverandre ja, det er jeg helt enig med deg i, ts. Lykke til!

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Må dere inn på et forum for å formidle dette til hverandre, dere bor jo sammen? 

Dette er jo en formidling til alle der ute, ikke bare til meg 😊

XOXO Stina ❤️❤️ 

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Er dere bare venner eller potensielt kjærester siden du skriver at det kanskje blir dere to? 

Søtt var det uansett ❤️

Jeg sliter fortsatt med å komme over dødsfallet til min kjære 😢, men vi er vel potensielle kjærester 😊 

Nå vil han stille opp for meg, og har alltid stilt opp for meg. 

Jeg tror han er mer enn klar for å bli offisielle kjærester, men han er veldig tolmodig da 😊

Forhåpentligvis får jeg med meg både han og mamma på fødselen, som jeg må si at jeg kvir meg ihjel til! Er overnervøs og sliter med panikkangst 😢, MEN jeg skal klare dette 💪

Ha en nydelig dag 😊

XOXO Stina ❤️❤️ 

• Liker 2
Gjest Von Erich
Skrevet (endret)
1 time siden, Stina90x skrev:

Dette er jo en formidling til alle der ute, ikke bare til meg 😊

XOXO Stina ❤️❤️ 

Det hun sa☝

Endret av Von Erich
AnonymBruker
Skrevet

Patetisk å lese.

Anonymkode: 5f710...c70

• Liker 2
Gjest Von Erich
Skrevet
41 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Patetisk å lese.

Anonymkode: 5f710...c70

Patetisk å være glad i og ta vare på venner? 

AnonymBruker
Skrevet
5 timer siden, Stina90x skrev:

Jeg sliter fortsatt med å komme over dødsfallet til min kjære 😢, men vi er vel potensielle kjærester 😊 

Nå vil han stille opp for meg, og har alltid stilt opp for meg. 

Jeg tror han er mer enn klar for å bli offisielle kjærester, men han er veldig tolmodig da 😊

Forhåpentligvis får jeg med meg både han og mamma på fødselen, som jeg må si at jeg kvir meg ihjel til! Er overnervøs og sliter med panikkangst 😢, MEN jeg skal klare dette 💪

Ha en nydelig dag 😊

XOXO Stina ❤️❤️ 

Først og fremst; kondolerer 🤍

Så; fantastisk! Lykke til dere to! Eller vent, tre! 🥰

• Liker 2
Skrevet
På 5.1.2020 den 22.00, AnonymBruker skrev:

Først og fremst; kondolerer 🤍

Så; fantastisk! Lykke til dere to! Eller vent, tre! 🥰

Tusen Takk! 

Det hjelper virkelig å lese 😊

Rart å tenke at nå blir vi familie!

Ha en fin kveld! 

XOXO Stina ❤️❤️ 

AnonymBruker
Skrevet

2 jenter og 1 gutt kjærester?

Anonymkode: b3aec...28d

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...