Gjest Anonymous Skrevet 2. juni 2005 #1 Del Skrevet 2. juni 2005 Flere som holder med Brann her? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malama Skrevet 3. juni 2005 #2 Del Skrevet 3. juni 2005 Ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Violetta Skrevet 3. juni 2005 #3 Del Skrevet 3. juni 2005 Er man bergenser så er man bergenser. Selv om interessen for fotball er laber må man da være patriot. Yes, Heeiiaaa Braaann! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malama Skrevet 3. juni 2005 #4 Del Skrevet 3. juni 2005 Jeg er ikke Bergenser, og blir det heller aldri. Jeg BOR i Bergen, men det har ikke noe med saken å gjøre. Ålesundsjente er jeg uansett... Holdt med Brann har jeg gjort siden barneskolen, men supporter har jeg bare vært de siste årene. Jeg går på fotballkamper, alle hjemmekampene og en og annen bortekamp. Og jeg var på cupfinalen, og den stemninga gjør noe med deg.... I alle fall om man faktisk er supporter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tommeline Skrevet 3. juni 2005 #5 Del Skrevet 3. juni 2005 Heia Brann! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 3. juni 2005 #6 Del Skrevet 3. juni 2005 Byen e Bergen og laget e Brann... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå