Anonym3210 Skrevet 4. januar 2020 #1 Skrevet 4. januar 2020 Hei, Er nå drittlei av intimbarbering. Det tar så mye tid og jeg blir sprø av kløingen når det vokser ut igjen. Jeg må også kutte i utgifter så da ryker også voksing for min del. Tenkte jeg skulle investere i en skikkelig god ladyshaver, men har aldri hatt en barbermaskin før. Noen som har tips? Må først og fremst være topp på intimbarbering, men når jeg først kjøper hadde det jo vært fint hvis den hadde flere funksjoner også (f. eks legger og øyenbryn), men ikke et must. Noen som har forslag på modell? Noen som har erfaring med Nooa? Ser den har masse funksjoner på power, men ingen anmeldelser og finner ingen tester heller...
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2020 #2 Skrevet 11. februar 2020 Dytter opp Håper noen har tips, våren nærmer seg med stormskritt Anonymkode: 4e917...a5a
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2020 #3 Skrevet 15. februar 2020 Bump 😚 overskriftet vekket min interesse. Snart tid for bare legger 💃 Anonymkode: f3bd7...ec4 1
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2020 #4 Skrevet 16. februar 2020 Tydeligvis er det enten få damer som bruker det, eller så er de rett og slett ikke gode.. Googla på google Shopping i går, og de fleste som kom opp hadde dårlige anmeldelser, de lugga, barberte ikke jevnt, måtte gå over samme område flere ganger, og noen slutta å fungere etter bare ett par gangers bruk... Veldig veldig synd, for menn elsker jo sine barbermaskiner? Men tviler på de kan brukes på legger og intim-sone? Anonymkode: 4e917...a5a
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2023 #5 Skrevet 14. desember 2023 Jeg har kjøpt meg tre ladyshaver nå av Braun og Philips. Alle tre var fryktelig dårlige! De barberte ikke jevnt og det ble igjen masse hår, mye bedre å bruke vanlig høvel, det blir mye mer nøyaktig Anonymkode: 0350d...81a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå