Gjest Hanne Kristin Skrevet 2. juni 2005 #1 Del Skrevet 2. juni 2005 Noen som vet om denne er god? Trenger en ny, har hatt YSL og den er egentlig veldig bra, men har lyst til å prøve noe nytt likevel... Hvordan er fargene? Har brukt 02 i YSL sin, passet meg ganske bra men var kanskje bittelitt lys.. Noen som har prøvd begge og vet? Legger denne seg i striper under øynene? Blir glad for svar :-) P.S. Hvordan er det med strawberrynet og tollen for tiden? Er de fremdeles like hissige på å stoppe alle pakker derfra? Hva er grensen, 200 kr? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 2. juni 2005 #2 Del Skrevet 2. juni 2005 Jeg har også sett på denne, og vurderer den sterkt. Den er mindre matt enn Kanebo sin concealer, som jeg har brukt til nå. Men den koster vel mest av alle concealerne med slik penneapplikator, dessverre... Strawberrynet skriver korrekt verdi utenpå pakken, og da blir alt over 200 kroner stoppet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sniglå Skrevet 2. juni 2005 #3 Del Skrevet 2. juni 2005 Jeg har den, synes ikke den var sånn fantastisk liksom. Grei konsisten og penselen er ok. Den legger seg ikke i striper hos meg hvertfall. Men om den er verdt pengene..? tja. Tror ikkje jeg kjøper den flere ganger for å si det slik.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 2. juni 2005 #4 Del Skrevet 2. juni 2005 Har du prøvd Diors concealer, Sniglå? Jeg sikler på den, og den koster 245,- som sikkert er litt billigere enn Guerlain. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stikkelsbær Skrevet 2. juni 2005 #5 Del Skrevet 2. juni 2005 Guerlain sin koster 275,- på Strawberrynet ihvertfall, så den er ganske dyr ja.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 2. juni 2005 #6 Del Skrevet 2. juni 2005 Guerlain sin koster 275' date='- på Strawberrynet ihvertfall, så den er ganske dyr ja..[/quote'] Tror den koster i overkant av 300 på parfymeri? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 2. juni 2005 #7 Del Skrevet 2. juni 2005 Jeg har prøvd Dior Skinflash. Dekker bedre enn YSL, men SVUSJ så var den tom! Tror aldri jeg har kjøpt et så udrøyt produkt.Men likevel vurderer jeg å kjøpe en ny... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 2. juni 2005 #8 Del Skrevet 2. juni 2005 Concealere er tricky...Jeg bruker Kanebo, men synes den er litt for matt. Men den varer i minst et halvt år ved mitt bruk. YSL fikk jeg eksem av, de andre klarer jeg ikke å bestemme meg for.:oops: Kanskje Lancome? De har jo også en ny slik concealer med pensel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sniglå Skrevet 2. juni 2005 #9 Del Skrevet 2. juni 2005 Har du prøvd Diors concealer' date=' Sniglå? Jeg sikler på den, og den koster 245,- som sikkert er litt billigere enn Guerlain.[/quote'] Nei, den har jeg ikke prøvd... Når en snakker om drøy/udrøy, den Guerlain som jeg har nå har jeg hatt lenge! Den er hvertfall drøy, men skulle bare mange til den prisen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hanne Kristin Skrevet 2. juni 2005 #10 Del Skrevet 2. juni 2005 Hvor mye koster Kanebo sin? Hvilken farge bør jeg bruke hvis YSL sin 02 var passelig (men kanskje litt lys)? Sniglå, har du prøvd YSL? Hvordan er Guerlain i forhold til den i så fall? Er det sånn trykketing på enden, eller har den en annen mekanisme for å få concealer ut? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 2. juni 2005 #11 Del Skrevet 2. juni 2005 Guerlain sin har en skrumekanisme, mener jeg? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hanne Kristin Skrevet 2. juni 2005 #12 Del Skrevet 2. juni 2005 Åh.. Kanebo da? Dette er litt viktig for meg nemlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 2. juni 2005 #13 Del Skrevet 2. juni 2005 Åh.. Kanebo da? Dette er litt viktig for meg nemlig Kanebo har sånn klikkemekanisme som den fra YSL. Dekker litt mer, farge 02 er litt mørkere, aprikosfarget, synes jeg. Tørker ikke ut huden, som er et pluss. Pris rundt 250,- Jeg hadde også 02 fra YSL, og den ble litt i lyseste laget. Kanebo er perfekt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sniglå Skrevet 2. juni 2005 #14 Del Skrevet 2. juni 2005 Guerlain sin har en skrumekanisme' date=' mener jeg? :klø:[/quote'] Stemmer det Har ikke prøvd YSL heller! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hanne Kristin Skrevet 2. juni 2005 #15 Del Skrevet 2. juni 2005 Kanebo har sånn klikkemekanisme som den fra YSL. Dekker litt mer, farge 02 er litt mørkere, aprikosfarget, synes jeg. Tørker ikke ut huden, som er et pluss. Pris rundt 250,- Jeg hadde også 02 fra YSL, og den ble litt i lyseste laget. Kanebo er perfekt. Begynner å bli litt overbevist nå jeg :-) Kjøper du den i parfymeri? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 2. juni 2005 #16 Del Skrevet 2. juni 2005 Jeg kjøper Kanebo hos Esthetique. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hanne Kristin Skrevet 2. juni 2005 #17 Del Skrevet 2. juni 2005 Ok, takk for hjelpen! :-) En ting til forresten, når man prøver concealere, hvor er det lurt å gjøre det? Har hørt mellom fingrene? Eller er det ok å prøve den i ansiktet, der man faktisk skal bruke den? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 2. juni 2005 #18 Del Skrevet 2. juni 2005 Jeg pleier å ta litt på fingeren, og prøve i ansiktet. Ellers er det jo umulig å se hvordan resultatet vil bli... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå