Gå til innhold

Badekar, ja eller nei?

Badekar  

77 stemmer

1. 1. Badekar, ja eller nei?

• Ja, og du kan fint dusje i badekaret.
      25
    • Ja, men ha egen dusjnisje i tillegg.
      46
    • Nei, det blir ikke brukt.
      6

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Sitte og kjede seg i sin egen dritt oppløst i vann? Skure og skrubbe badekar i tillegg til annet husarbeid? Neitakk , aldri for min del . 

Anonymkode: 450c0...3ef

Skrevet

Elsker badekaret. Kastet ut boblebadet og kjøpte det lengste og dypeste badekaret vi fant. Det kunne ikke ha tykke kanter, for det har vi ikke plass til pga. plasseringen for et vegghengt toalett. Man flyter jo i vann, så det blir komfortabelt, legg gjerne håndkle i nakken over kanten for støtte... Men vil helst være der oppi alene, lettere å dusje med mannen i walkin shower på ett annet bad vi har. 

Kjedelig å bade? Aldri. Badebomber og badekuler er digg, rett fra rituals og lush.

https://www.bauhaus.no/bad-og-kjokken/badevaerelse/badekar-og-innespa.html?p=3

Skrevet (endret)

Med mindre man har et badekar med dører så bør man holde seg til noen som gjør at man fortsatt kan ta den daglige vasken uten for mye styr om beina av en eller annen grunn skulle feile.

Endret av skrue
Skrevet

Vi har bad på 2,5x3 meter. Ca like stort som deres. Har fått inn badekar på 170, vadk, do, dusj, vaskemaskin og tørketrommel. I tillegg er det plass til et tørkestativ. Men da er det trangt der. 

Valgte badekar pga barna, og jammen er det deilig nå på vinteren :)

Jeg fikk ikke det kule, moderne badekaret jeg ønsket med. De passer best til å stå midt i rommet. Det gikk ikke her, så måtte plassere i hjørnet. Det har rundere former, også oppi. Så det er greit å sitte i. De blir også anderledes å siite I når det er vann i, kontra å prøve på butikken. 

AnonymBruker
Skrevet

Digg med badekar på høst/vinter. Jeg bruker å dempe belysningen, tenne stearinlys og ha på radioen. Og badebombe i vannet som lager god duft. Veldig avslappende. 

Vi har også egen dusj på badet. Jeg liker ikke å måtte dusje i karet (oppvokst med det, og vil ikke det igjen). 

Anonymkode: 1d0fe...613

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...