AnonymBruker Skrevet 4. januar 2020 #1 Skrevet 4. januar 2020 Jeg startet på kapslene for ca. 1 uke siden og har virkelig forbrent kalorier. Midjen er blitt ganske smal og gåturene har hjulpet godt. Til uken skal jeg begynne å trene styrketrening. Flere som bruker Purple burn pro her på forumet? Anonymkode: 246fd...056
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2020 #2 Skrevet 4. januar 2020 Huh? Reklame? Anonymkode: a5e42...540 2
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2020 #3 Skrevet 8. januar 2020 Dette er så bullshit som det går an å bli. De "fantastiske pillene" inneholder kun en shitload med koffein og litt vitaminer. Ingenting som vil få deg til å gå ned i vekt eller brenne fett raskere. Det er hårreisende at folk i 2020 tror på dette tullet. Om du har gått ned i vekt så er det fordi du har spist mindre, bevegd deg mer eller så er du syk og må til legen. Ikke kast bort pengene på sånt tull... Det fungerer ikke. Mest tullete innlegget jeg har lest på lenge, hvorfor har ikke moderatorer slettet det? Anonymkode: 31d60...fbc
NewStart87 Skrevet 8. januar 2020 #4 Skrevet 8. januar 2020 Har dem liggende i skapet, men ikke prøvd dem enda. Kjøpte dem i Sverige.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå