AnonymBruker Skrevet 4. januar 2020 #1 Skrevet 4. januar 2020 Når man er gift med en mann som pga jobb er borte ca 150 døgn i året, er det da feil av meg å få mine lyster tilfreds stilt av den søte unge studenten i kjellerleiligheten ?? Anonymkode: a5e77...862
Gjest Alterego666 Skrevet 4. januar 2020 #2 Skrevet 4. januar 2020 Spør mannen din. Jeg dømmer ingen, men han kan komme til å gjøre det. Eller ikke, det kan bare dere vite etter å ha snakket sammen.
SansaS Skrevet 4. januar 2020 #3 Skrevet 4. januar 2020 Det vet du vel godt selv. Det blir ikke rettferdiggjort av at noen på KG sier de forstår deg. 4
bodyhack_petter Skrevet 4. januar 2020 #4 Skrevet 4. januar 2020 Støtter første svar, så lenge man er åpen og ærlig med hverandre er ingenting feil. 5
Svartfugl Skrevet 4. januar 2020 #5 Skrevet 4. januar 2020 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: Når man er gift med en mann som pga jobb er borte ca 150 døgn i året, er det da feil av meg å få mine lyster tilfreds stilt av den søte unge studenten i kjellerleiligheten ?? Anonymkode: a5e77...862 Er det feil av ham å få tilfredsstilt sine lyster når han er på tur? Hvis dere begge ønsker et åpent forhold når den andre er på tur, værsågod, men om dette ikke er en avtale mellom dere, er det selvfølgelig feil fordi det er et tillitsbrudd og et svik. 7
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2020 #6 Skrevet 4. januar 2020 Det er helt greit så lenge det er greit for deg at mannen har med seg den sexy unge dattern til venninna de på tur Anonymkode: cac3b...cf3 3
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2020 #7 Skrevet 4. januar 2020 Ja utroskap er feil men om du får lov av mannen så kjør på. Jeg så forøvrig ikke min mann på mer enn 500 dager. Klarte fint å tilfredstille meg selv uten noen annen mann Anonymkode: 96d67...370
Bamseklemmer Skrevet 5. januar 2020 #8 Skrevet 5. januar 2020 16 timer siden, AnonymBruker skrev: Når man er gift med en mann som pga jobb er borte ca 150 døgn i året, er det da feil av meg å få mine lyster tilfreds stilt av den søte unge studenten i kjellerleiligheten ?? Kommer ann på hvilke lyster du har? har du lyster til å vaske leiligheten er det jo ok😉
barbent Skrevet 5. januar 2020 #9 Skrevet 5. januar 2020 Jeg tenker det er greit visst han synes det er greit, visst dere er så mye vekke fra hverandre så kan åpent forhold være en god løsning. Ellers kan du gjør som meg og mange andre, skaff deg noen gode leketøy som gir deg det du trenger 2
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2020 #10 Skrevet 5. januar 2020 8 timer siden, barbent skrev: Jeg tenker det er greit visst han synes det er greit, visst dere er så mye vekke fra hverandre så kan åpent forhold være en god løsning. Ellers kan du gjør som meg og mange andre, skaff deg noen gode leketøy som gir deg det du trenger Har allerede leketøy og bruker dem jevnlig. Men noen ganger trenger jeg 2 sterke hender til å holde rundt meg også 🙂 Anonymkode: a5e77...862
youcancallmejune Skrevet 5. januar 2020 #11 Skrevet 5. januar 2020 Det slår meg ikke umiddelbart som en god idé, men kanskje mannen synes det er greit hvis du spør? Det kan jo tenkes at han også sliter litt med å være borte fra deg så mye og har funnet en løsning på sin kant...? 😨
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå