Gå til innhold

Baby 9 mnd vil "aldri" være med far når jeg er hjemme

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hun roper, sutrer og skriker når far tar henne og hun ser meg. Strekker seg bare mot meg eller krabber og henger på meg. 

I dag våknet hun, far tok henne og hun hylskrek med en gang han tok i henne. Sånn er det stort sett hver eneste dag. Han kan nesten ikke holde henne om jeg er der. 

Hvorfor er det sånn? 

Anonymkode: 8540e...66e

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

I går var det min tur å sove ut, men hun gråter bare. Måtte til slutt stå opp og da stoppet hun når jeg var der. 

AnonymBruker
Skrevet

Separasjonsangst. Det kommer den tiden der. Du er hovedomsorgspersonen hennes.

Anonymkode: 5fc90...961

AnonymBruker
Skrevet

Ikke for å skremme deg, men jeg ville satt opp skjult kamera med de to alene. Pedofile kan være hvem som helst. Mannen din og...

Anonymkode: 7fd05...37a

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ikke for å skremme deg, men jeg ville satt opp skjult kamera med de to alene. Pedofile kan være hvem som helst. Mannen din og...

Herregud! For en grusom konklusjon å trekke.. Er jo helt vanlig at spedbarn ser på en av foreldrene som hovedomsorgsperson, og derfor foretrekker mor. Far er jo ikke pedofil fordi babyen foretrekker mor. Du er jo ikke helt med

Anonymkode: 90076...7dc

• Liker 29
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Herregud! For en grusom konklusjon å trekke.. Er jo helt vanlig at spedbarn ser på en av foreldrene som hovedomsorgsperson, og derfor foretrekker mor. Far er jo ikke pedofil fordi babyen foretrekker mor. Du er jo ikke helt med

Anonymkode: 90076...7dc

1 av 100 personer er pedofile. Vet vi hvem alle er? Nei. Ja, det er grusom. Verden er grusom. 

Ts, følg med på om babyen gråter ved avkledning og bleieskift. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Du har sannsynligvis vært matstasjon og primæromsorgsgiver, hovedkoser, veldig nær henne og har dessuten hatt henne i magen i 9 mnd før det ☺️ Hun kjenner deg best, er mest tilknyttet deg og hyler ved separasjon, helt normalt for alderen ☺️👍🏼 Etterhvert kommer hun til å skjønne at du kommer tilbake.

Anonymkode: d4a49...078

• Liker 5
Gjest UglerIMosen
Skrevet
32 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men.. hva faen. Ta deg en bolle da! 
Finnes fedre som er redd for å vise normal nærhet med barna sine på grunn av sånne mennesker som deg. Du har tydeligvis ikke barn. Jeg skjønner at du så klart kommer til å svare at du har mange, mange barn nå, men da vil jeg bare tro at du lyver. Ha en god dag. 

Gjest UglerIMosen
Skrevet (endret)

Du skriver at det er sånn når du er der. 
Hvordan er det dersom du sier «hade, snart tilbake», og går ut av døra? Baby bør se at du drar. Ikke lenge i starten, mens far roer ned :) Separasjonsangsten er på topp i denne perioden, men det går seg til. La far være alene med baby i korte perioder til baby skjønner at ‘mamma alltid kommer tilbake’. 
Helt vanlig. Jævla hyggelig og slitsomt på samme tid. Ettertraktet til tusen. 

Endret av UglerIMosen
Gjest Mysticgirl
Skrevet

Var sånn hos ene ungen min og, bare mamma var god nok og far fikk aldri gjøre noen ting med barnet.

Det er normalt at ungen knytter seg til deg fordi du er den som sikkert har vært mest hjemme med ungen . Senere kan det være far som er favoritten. Begge deler er normalt :) 

AnonymBruker
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Foreslår at du logger av og holder fingrene dine langt unna et tastatur..  du er ikke intelligent nok og i stand hverken mentalt eller kognitivt til å uttale deg eller gi råd til mennesker som har behov for å lufte tankene sine 

Anonymkode: f093f...adb

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Du er den viktigste i barnets liv akkurat nå. Det er helt normalt. Så lenge du er i nærheten er du nr 1. Drar du ut av huset og kun far og barn er alene er han godtatt 

Anonymkode: f093f...adb

AnonymBruker
Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Åherregud! 

AnonymBruker
Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Herregud, Ingenting i historien som viser tegn til det. Barnet har separasjonsangst, noe som er helt vanlig i den alderen der. Her er det motsatt. 1 åringen foretrekker far for tiden da han er hjemme i pappaperm. Er jeg da pedofil?? 

Anonymkode: 71c2b...a6d

AnonymBruker
Skrevet

Ville reist ut små korte turer uten baby og far. Så får far og baby være mer alene sammen.

Anonymkode: 29b4f...050

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...