Gjest Gjesta Skrevet 2. juni 2005 #1 Skrevet 2. juni 2005 Jada, er sikkert allerede laget en tråd om det, men jeg orker ikke lete, så da spør jeg igjen: Hva er det absolutte must i sommer? Bare lov å nevne en ting, men det kan være alt fra klær til hårprodukter.
lizzy x Skrevet 2. juni 2005 #3 Skrevet 2. juni 2005 ballerinasko..sigøynerstil og streetmote ikke alt på en gang da
Gjest gjest1 Skrevet 2. juni 2005 #4 Skrevet 2. juni 2005 Kule, brune tresko fra Bianco er allerede kjøpt inn.
Gjest Gjesta Skrevet 3. juni 2005 #6 Skrevet 3. juni 2005 Hva med sol? Ellers er vannfast mascara og en god solkrem mine essentials.
Alterna Skrevet 3. juni 2005 #7 Skrevet 3. juni 2005 Nevner flere ting jeg Hvitt (alt i hvitt!) espadrillos m snøring Kilehæl tunika skjellsmykker eller m/ fjær halterneck caprijeans sol juicytubes fra Lancome solbriller flettabelte osv osv............
Mette Skrevet 3. juni 2005 #8 Skrevet 3. juni 2005 http://ez.kvinneguiden.no/article/articlev...eview/570/1/55/
Gjest Catwoman Skrevet 4. juni 2005 #10 Skrevet 4. juni 2005 alt i eple/lime/lyse grønt. Går ut ifra det ihvrtfall, ettersom alle butikkene bare lyser eplegrønt når jeg går inn i de.
glaciera Skrevet 4. juni 2005 #12 Skrevet 4. juni 2005 "Bare lov å nevne en ting"??? Internett er anarki og jeg gjør som jeg vil Tøffe sjokoladebrune lærsandaler med høøøøy hæl og korksåle. Hvite og rosa topper Lipgloss, mange lipgloss. Selvbruner. Skimmer. Kanebo 38 grader mascara. Rosa neglelakk. Capribukser (hver sommer) Parfyme med sitrustone ATTITUDE....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå