Gulvplanke Skrevet 15. januar 2020 #21 Del Skrevet 15. januar 2020 Jeg har lest en rekke fine blogger i mange år, men de blir stadig færre. Det er tidkrevende å blogge, og hvis man ikke vil leve på spons så har man gjerne en jobb ved siden av. Men vil tipse om Sandra Beijer, Elsa Billgren, Flora Wistrøm, Sara Edström. Alle svenske og bor i Stockholm. Sandra og Flora har gitt ut bøker, Elsa gjør en rekke ulike ting (blant annet leier ut vintage bryllupskjoler) og Sara er grafisk designer. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sansa20 Skrevet 16. januar 2020 #22 Del Skrevet 16. januar 2020 Mine favoritter er : kristingjelsvik.no Ninasprellelevende.no komikerfrue Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trua Skrevet 16. februar 2020 #23 Del Skrevet 16. februar 2020 Hva skal man skrive om etterhvert? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hemoglobin Skrevet 23. februar 2020 Forfatter #24 Del Skrevet 23. februar 2020 På 16.2.2020 den 12.30, Trua skrev: Hva skal man skrive om etterhvert? Det er vel noe som treffer de fleste, som mange der ute kan dra nytte av. Vi alle lever jo forskjellige liv, så hvis jeg skulle starte en blogg, så må jo noe av et treffe noen? Det må jo være nyttig for noen? Utfordringen er vel å nå ut til folk, så i starten må du vel bombardere lesere med innlegg. Så kommer det vel helt an på hva du skriver om. Skriver du om trening, så er det greit å ha noe å vise til. Er du til å stole på? Skriver du om mat, så er det ikke dumt at du er kokk. Skal du skrive om mental trening, så må du gjerne ha noe å referere til. Det som egentlig forundrer meg, er at altfor mange bryr seg om blogger som inneholder tull og tøys. Men det er vel en underholdningsverdi i det? Og underholdning er vi jo glade i. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Student2000 Skrevet 23. februar 2020 #25 Del Skrevet 23. februar 2020 Supermarie! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
WhiteSwan Skrevet 26. februar 2020 #26 Del Skrevet 26. februar 2020 Denne! https://bestemorada.wordpress.com/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Humas Skrevet 27. februar 2020 #27 Del Skrevet 27. februar 2020 [email protected] Synes hun skriver mye fint. Litt selvhjelpsaktig men på en fin og lesverdig måte synes jeg. Skriver om mye forskjellig. Tror ikke det er så mye om sminke, salg av produkter osv. Jordnær og fin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trua Skrevet 6. mars 2020 #28 Del Skrevet 6. mars 2020 På 23.2.2020 den 10.29, Hemoglobin skrev: Det er vel noe som treffer de fleste, som mange der ute kan dra nytte av. Vi alle lever jo forskjellige liv, så hvis jeg skulle starte en blogg, så må jo noe av et treffe noen? Det må jo være nyttig for noen? Utfordringen er vel å nå ut til folk, så i starten må du vel bombardere lesere med innlegg. Så kommer det vel helt an på hva du skriver om. Skriver du om trening, så er det greit å ha noe å vise til. Er du til å stole på? Skriver du om mat, så er det ikke dumt at du er kokk. Skal du skrive om mental trening, så må du gjerne ha noe å referere til. Det som egentlig forundrer meg, er at altfor mange bryr seg om blogger som inneholder tull og tøys. Men det er vel en underholdningsverdi i det? Og underholdning er vi jo glade i. 👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Telegrafen Skrevet 10. mars 2020 #29 Del Skrevet 10. mars 2020 Er da flere artige på blogg.no som ikke skriver om utseende og mote, følger flere der fast 😇 vibbedille - om strikking jannenordvang - om alt mulig, morsom blogg smabarnsforeldre - om å ha stor familie docogdask - en veldig annerledes morsom blogg om bygdeliv matfrabunnenfb - mat mammapaahjul - ei mor i rullestol 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Imperfectionibus Skrevet 19. mars 2020 #30 Del Skrevet 19. mars 2020 På 3.1.2020 den 23.27, Rossici skrev: Eneste interessante bloggen jeg leser er Berit Nordstrand. En jordnær dame som er seg selv. De aller fleste handler vel om sminke,negler,hår og hvordan bildene av dem selv ser ut. Noen handler om bare sykdom og hvor ille de har det 24 timer i døgnet. Nu vel https://www.aftenposten.no/sport/sprek/i/WbAde2/berit-nordstrands-korona-raad-faar-sterk-kritikk-utnytter-en-unntakstilstand 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elefantenirommet Skrevet 25. mai 2020 #31 Del Skrevet 25. mai 2020 Jeg liker www.tenkkoffert.com, www.glutenogmelkefri.com og www.kristingjelsvik.no 😊 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
orios Skrevet 17. september 2020 #32 Del Skrevet 17. september 2020 Dytter denne litt, trenger tips:-) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå