Gjest Lille Solstråle Skrevet 2. juni 2005 #1 Skrevet 2. juni 2005 Yikes, nå begynner det å blir spennende. (Jeg har valgt å følge tv-episodene i stedet for å følge alle spoiler-folka sitt eksempel.) Syns det er så bra at de sender dobbeltepisoder fra nå av, men det blir nesten for mye på en gang. Tusen løse tråder, liksom. Hvordan kunne Boone dø? Hvem skal jeg sikle etter nå? Og hva skjedde med Locke? Og hvorfor er det så lenge til neste onsdag??
Gjest Virvel Skrevet 2. juni 2005 #3 Skrevet 2. juni 2005 Ja kunne de ikke heller tatt livet av en av statistene?
XelmaX Skrevet 2. juni 2005 #4 Skrevet 2. juni 2005 boone så helt rar ut da han lå for døden, i fjeset, manglet han noen tenner og kinnbein ellernoe? forresten er locke skikkelig lekker han ser så muskuløs (ekte muskler, ikke helsestudiomuskler) og mandig ut....
Gjest gjest1 Skrevet 2. juni 2005 #5 Skrevet 2. juni 2005 boone så helt rar ut da han lå for døden' date=' i fjeset, manglet han noen tenner og kinnbein ellernoe? forresten er locke skikkelig lekker han ser så muskuløs (ekte muskler, ikke helsestudiomuskler) og mandig ut....[/quote'] Jeg synes faktisk det så veldig realistisk ut. Har sett en god del døde mennesker, og alle har som regel veldig innsunkne kinn. Locke er min favoritt også, fordi han er en sinnsykt bra skuespiller, samt at karakteren er bra altså. Tror det ligger litt i hulekvinneinstinktet vårt å bli imponert av menn som kan drepe villsvin med henda og en kniv og lage barnevugger av bambus. tøff survivortype med et hjerte av gull, det vil vi jenter ha. I hvertfall vil genene våre ha det.
Totalya Skrevet 2. juni 2005 #6 Skrevet 2. juni 2005 Boone er ute, og Sawyer har fått briller, men det blir nok han jeg sikler fra nå av alikevel... Men det er jo bar uansett da. Ja, ansiktet til Boone var helt forvridd da han døde, men det er kanskje for å få det så realistisk som mulig? Ulempen med dobbeltepisodene er at det går ut over Smittejegerne
Sniglå Skrevet 2. juni 2005 #7 Skrevet 2. juni 2005 Hvis vi skal snakke om hvem som er mannemann i Lost, så holder jeg en knapp på Koreaneren! (husker ikke hva han heter...) :hjerter2:
Gjest gjest1 Skrevet 2. juni 2005 #8 Skrevet 2. juni 2005 Mange mannemanner i Lost. Fint for oss som ser på
lizzy x Skrevet 2. juni 2005 #9 Skrevet 2. juni 2005 Mange mannemanner i Lost. Fint for oss som ser på
Gjest gjest1 Skrevet 2. juni 2005 #10 Skrevet 2. juni 2005 Hvis vi skal snakke om hvem som er mannemann i Lost, så holder jeg en knapp på Koreaneren! (husker ikke hva han heter...) :hjerter2: Han kunne jeg lært engelsk..og kanskje andre ting
Sniglå Skrevet 2. juni 2005 #11 Skrevet 2. juni 2005 Han kunne jeg lært engelsk..og kanskje andre ting Oh, yes!
Mrs. K Skrevet 2. juni 2005 #12 Skrevet 2. juni 2005 Mannemann er Sayed, og doktoren er også lekker. Har ikke helt sansen for Sawyer, og Boone er for guttet. Hilsen Trille
Gjest gjest1 Skrevet 2. juni 2005 #13 Skrevet 2. juni 2005 Doktor jack er kjedelig, har bare problemer med pappan sin HELE TIDEN >:--( Jeg ser ingen pene mannebisker mer i lost, sawyer har stygget seg i det siste
Gjest Kari N Skrevet 2. juni 2005 #14 Skrevet 2. juni 2005 Tusen løse tråder' date=' liksom. Hvordan kunne Boone dø? Hvem skal jeg sikle etter nå? Og hva skjedde med Locke? Og hvorfor er det så lenge til neste onsdag??[/quote'] Det siste spørsmålet er best. Skulle ønske man bare kunne zappe seg til neste episode noen ganger.
Gjest happyending Skrevet 2. juni 2005 #15 Skrevet 2. juni 2005 Jeg syns det var såå trist.. Herregud som jeg grein...
Gjest Litt Lost Skrevet 2. juni 2005 #16 Skrevet 2. juni 2005 Sawyer er lekker ja, men kroppen er for "hengete", ingen skuldre, de går bare rett ned. Han spiller godt sint da, han vet å vise med ansiktet hvor sint han er, da får jeg lyst å være god med han da Sayid - ooooo lekker, lekker, lekker! Boone - altfor gutt og uskyldig. Jack - litt lei han, sjefen over alle sjefer my ass. Locke - spennende karakter og veldig sjarmerende øyne, liker skallet hode. Og så lille Charlie - han er jo bare til å spise opp Jeg må laste ned, får ikke inn tv norge jeg. Og da er det praktisk talt umulig å ikke se de med en gang de kommer ut i USA. Derfor er jeg ferdig med sesong 1 allerede.
Windy Skrevet 2. juni 2005 #17 Skrevet 2. juni 2005 Hvis vi skal snakke om hvem som er mannemann i Lost, så holder jeg en knapp på Koreaneren! (husker ikke hva han heter...) :hjerter2: Helt enig! Jin er navnet, om jeg ikke blingser helt nå.. Særlig nå som håret er litt lenger, og det er antydning til krøller
*Lene* Skrevet 3. juni 2005 #18 Skrevet 3. juni 2005 Her er lista mi: 1) Sawyer 2) Sayid 3) Locke 4) Jack 5) Jin (Tjihi)
Sofia Skrevet 3. juni 2005 #19 Skrevet 3. juni 2005 Jeg syns det var såå trist.. Herregud som jeg grein... Jeg også. Jeg gråt som en foss, nesten hikstet!! Var helt utslitt etterpå. Jeg digger LOST!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå