Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis du skal handle frekt undertøy og kanskje en sexy kjole, hvordan hadde du ønsket at prøverommet skulle sett ut?

Videoannonse
Annonse
Gjest Lompa
Skrevet

Litt luksuriøst (ikke trashy)og komfortabelt, ikke for sterk belysning,slik som f.eks H&M.

Godt spørsmål...

Skrevet

Det måtte være en skikkelig dør der!

Hater sånne prøverom med gardiner som flagrer og ikke dekker skikkelig!

Skrevet

Hva med møbler? Er det noe spess dere hadde ønsket å hatt der inne? Hva hadde det lille ekstra vært får å gitt dere en følelse av litt luksus?

Gjest Anonymous
Skrevet

En stol og mange knagger.

Og gjerne et av de speilene som får det til å se ut som om man er brun og 5 kg mindre :ler:

Gjest Virvel
Skrevet

Uansett hva slags klær jeg skal prøve, så har drømmeprøverommet mitt god plass, en skikkelig dør, gjerne med "lås" også, krakk/stol, mange knagger, store speil slik at man får sett hele seg, godt lys - gjerne med muligheter for å endre belysningen slik enkelte H&M-butikker har (selv om lyset egentlig er ganske dårlig der, da, men ideen er god). Også må det være rent og pent - det er ikke noe særlig å ta av seg skoene når det er sølete på gulvet. Og det må ikke stå en masete butikkansatt utenfor...

Gjest Catwoman
Skrevet

Dør med lås. Og en realistisk speil og lyssetting. Sånn at jeg verken ser bedre eller værre ute enn det som er virkeligheten.

Så slipper jeg og komme hjem og bli skuffet, eller henge klærne på plass igjen fordi jeg trodde jeg så helt for jævlig ut i de.

Men dette gjelder alle klær jeg prøver.

Skrevet

Stort speil. Stol, eller aller helst en liten benk, til å legge fra seg klær på. Men det viktigste er at prøverommet er stort nok, og at det har ordentlige vegger og dør.

Gjest gjest1
Skrevet

Som de fleste andre har nevnt, skikkelig dør! Hater flagrete gardiner som har en sprekk som gjør at halve butikken kan se deg strippe.. Ikke spesielt begeistret for de svingdørene som ikke lukker seg helt heller

En liten krakk, masse knagger er også fint. Og kanskje en liten hylle som man kan legge småting på :)

Skrevet

Men hva med luksusfølelsen jenter?

Skrevet

Var på en ekslusiv butikk i London for amnge år siden. Der var det det bare svingdør inn på rommet, men innen for var det rom til med skikkeleg dør. Ekspedtrisen stod i det første og ventet på meg og ville hjelpe til om jeg trengte det.

Kosleg plass men økonomien tillot ingen handel.

Skrevet

Vil et flott prøverom øke sjansen for at dere hadde handlet?

Skrevet

En kul lampe, puter, kanskje i fløyel eller silke, en polstret benk eller sofa. Teppe på gulvet.

For at jeg skal få luksusfølelsen bør det være en del tekstiler der inne, hvis du skal selge litt frekke klær så syns jeg mørke farger som rød, lilla og oransje passer.

Og selvfølgelig skikkelig dør som går helt ned til gulvet.

Det er større sjanse for å prøve klærne hvis prøverommet er fristende, dermed litt større mulighet for at jeg kjøper også.

Skrevet

Se der ja. Takk for den konkrete meningen din hilli.

Skrevet

Jeg husker et sted i London hvor speilene i prøverommet hadde gullforgylt ramme. Det ga luksusfølelse.

Hva med å ha stay-ups og sko der inne så kunden får se antrekket i helhet?

Skrevet

Gode ideèr Cocktail. *noterer*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...