Gå til innhold

Trenger nye venninner med barn (Skedsmo området)

Pandorasbox

Anbefalte innlegg

Jeg er 41 år, med en datter på snart 3 år. Alenemorlivet er ofte ensomt i helger, siden jeg ikke har noen venninner med små barn. Alle mine venninner har store barn/voksne barn.

Ønsker så inderlig å bli kjent med andre som har små barn. Jeg er så lei av å gjøre alt alene med datteren min. Hadde vært så hyggelig å kunne dratt på turer sammen, kino, ut å shoppe, cafe, lekeland, sverigeturer osv. Eller kunne invitert hverandre hjem, pratet og tatt en kaffe mens barna lekte. Man kunne tilbrakt en lørdagskveld sammen av og til, isteden for å sitte på hver sin «ensomme» tue. Jeg har god plass og hjerterom :) 

Er det noen i mitt område som tenker som meg, ikke vær redd for å ta kontakt! Alder er ikke viktig! Jeg trives godt med både yngre og eldre! 

Endret av Pandorasbox
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er 31 med en 5 åring og en som kommer i mars. Bor i samme område som deg. Barna våre er ikke helt på samme alder men send gjerne en pm dersom du vil likevel. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...

Hei. 

Jeg har en liten en i magen , så ikke på jenta di sin alder.  Men jeg er glad i barn så jeg henger  gjerne med dere for det om 😉

Jeg bor på Jessheim. Er 34 år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...