Pandorasbox Skrevet 3. januar 2020 #1 Skrevet 3. januar 2020 (endret) Jeg er 41 år, med en datter på snart 3 år. Alenemorlivet er ofte ensomt i helger, siden jeg ikke har noen venninner med små barn. Alle mine venninner har store barn/voksne barn. Ønsker så inderlig å bli kjent med andre som har små barn. Jeg er så lei av å gjøre alt alene med datteren min. Hadde vært så hyggelig å kunne dratt på turer sammen, kino, ut å shoppe, cafe, lekeland, sverigeturer osv. Eller kunne invitert hverandre hjem, pratet og tatt en kaffe mens barna lekte. Man kunne tilbrakt en lørdagskveld sammen av og til, isteden for å sitte på hver sin «ensomme» tue. Jeg har god plass og hjerterom Er det noen i mitt område som tenker som meg, ikke vær redd for å ta kontakt! Alder er ikke viktig! Jeg trives godt med både yngre og eldre! Endret 3. januar 2020 av Pandorasbox 1
Truth Skrevet 3. januar 2020 #2 Skrevet 3. januar 2020 Jeg er 31 med en 5 åring og en som kommer i mars. Bor i samme område som deg. Barna våre er ikke helt på samme alder men send gjerne en pm dersom du vil likevel.
nylog Skrevet 3. mars 2020 #4 Skrevet 3. mars 2020 Hei. Jeg har en liten en i magen , så ikke på jenta di sin alder. Men jeg er glad i barn så jeg henger gjerne med dere for det om 😉 Jeg bor på Jessheim. Er 34 år.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå