Pandorasbox Skrevet 3. januar 2020 #1 Del Skrevet 3. januar 2020 (endret) Jeg er 41 år, med en datter på snart 3 år. Alenemorlivet er ofte ensomt i helger, siden jeg ikke har noen venninner med små barn. Alle mine venninner har store barn/voksne barn. Ønsker så inderlig å bli kjent med andre som har små barn. Jeg er så lei av å gjøre alt alene med datteren min. Hadde vært så hyggelig å kunne dratt på turer sammen, kino, ut å shoppe, cafe, lekeland, sverigeturer osv. Eller kunne invitert hverandre hjem, pratet og tatt en kaffe mens barna lekte. Man kunne tilbrakt en lørdagskveld sammen av og til, isteden for å sitte på hver sin «ensomme» tue. Jeg har god plass og hjerterom Er det noen i mitt område som tenker som meg, ikke vær redd for å ta kontakt! Alder er ikke viktig! Jeg trives godt med både yngre og eldre! Endret 3. januar 2020 av Pandorasbox 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Truth Skrevet 3. januar 2020 #2 Del Skrevet 3. januar 2020 Jeg er 31 med en 5 åring og en som kommer i mars. Bor i samme område som deg. Barna våre er ikke helt på samme alder men send gjerne en pm dersom du vil likevel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pandorasbox Skrevet 3. januar 2020 Forfatter #3 Del Skrevet 3. januar 2020 Det skal jeg gjøre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nylog Skrevet 3. mars 2020 #4 Del Skrevet 3. mars 2020 Hei. Jeg har en liten en i magen , så ikke på jenta di sin alder. Men jeg er glad i barn så jeg henger gjerne med dere for det om 😉 Jeg bor på Jessheim. Er 34 år. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå