AnonymBruker Skrevet 3. januar 2020 #1 Skrevet 3. januar 2020 Snakker om seg og sitt. I en telefonsamtale på 60 min er det kanskje fem min til sammen om meg, selvom jeg forsøker å fortelle at ting er tøft. Er jeg syk får jeg kanskje en "god bedring" og jeg sier ikke mye. Er hun syk får jeg høre om alt fra topp til tå hvor hun har vondt. Og jeg spør hvordan det går og bryr meg. Føler ikke jeg får det tilbake i noen grad. Andre som har slike venner ??? Anonymkode: 4f6fb...3d1 1
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2020 #2 Skrevet 3. januar 2020 Nei, slike folk gidder jeg ikke snakke med. Anonymkode: 71726...53e 1
Silva Pluvialis Skrevet 4. januar 2020 #4 Skrevet 4. januar 2020 Er hun sånn til vanlig når dere ringes, eller skjer det f.eks i enkelttilfeller hvor hun ringer deg fordi hun trenger å snakke om noe? Hvis hun alltid bare snakker om seg selv så forstår jeg veldig godt at du reagerer. Man skal jo gi og ta i et vennskap, ikke bare motta. 1
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2020 #5 Skrevet 4. januar 2020 Jeg har ei sånn venninne, men det har ikke alltid vært sånn. Det begynte da hun ble deprimert, for et halvt år siden. Det er tungt, og jeg savner henne. Forstår likevel at hun ikke har det bra og jeg er en av de nærmeste, men hun har holdt meg litt på avstand i det siste. Tror hun legger merke til at jeg har nok selv...? Sliter venninnen din også eller har det alltid vært sånn? Anonymkode: 6775e...490
Gjest O.G. Skrevet 4. januar 2020 #6 Skrevet 4. januar 2020 16 timer siden, AnonymBruker skrev: Snakker om seg og sitt. I en telefonsamtale på 60 min er det kanskje fem min til sammen om meg, selvom jeg forsøker å fortelle at ting er tøft. Er jeg syk får jeg kanskje en "god bedring" og jeg sier ikke mye. Er hun syk får jeg høre om alt fra topp til tå hvor hun har vondt. Og jeg spør hvordan det går og bryr meg. Føler ikke jeg får det tilbake i noen grad. Andre som har slike venner ??? Anonymkode: 4f6fb...3d1 Ja, men det ble likere da jeg begynte å sette grenser.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå