AnonymBruker Skrevet 3. januar 2020 #1 Skrevet 3. januar 2020 Det er til å le seg ihjel av. Hvordan er det mulig, hvorfor sluttet de ikke å spre beina før de fikk barn med han, eller etter det første barnet.. Å klage på gubben når de har født tre fire eller fem unger er helt hinsides.. Gubben er jo slik dere har lært at han være, det er da ikke noe som skjedde mellom fjerde og femte unge? Jeg får si som jeg sier til svigermor, slutt å syt på gubben din, alt han er et resultat av slik du har formet han. Slik er det med dere som klager på gubben deres også Anonymkode: eac61...fba 2
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2020 #3 Skrevet 3. januar 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Det er til å le seg ihjel av. Hvordan er det mulig, hvorfor sluttet de ikke å spre beina før de fikk barn med han, eller etter det første barnet.. Å klage på gubben når de har født tre fire eller fem unger er helt hinsides.. Gubben er jo slik dere har lært at han være, det er da ikke noe som skjedde mellom fjerde og femte unge? Jeg får si som jeg sier til svigermor, slutt å syt på gubben din, alt han er et resultat av slik du har formet han. Slik er det med dere som klager på gubben deres også Anonymkode: eac61...fba I følge en god del mennesker på dette forumet ber man om utroskap hvis man ikke har sex med ektemannen. Anonymkode: 03da4...de0 3
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2020 #4 Skrevet 3. januar 2020 14 unger? Hvem er det som har så mange? Ingen jeg kjenner Anonymkode: 1ddbb...ba4 3
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2020 #5 Skrevet 3. januar 2020 Fordi man er glad i mannen? Fordi man tror på en endring? Det er mange årsaker og det er utrolig lett å dømme. Men alt er ikke bare svarthvitt. Jeg er barnløs men til og med jeg skjønner dette Anonymkode: 0c5d0...c98 1
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2020 #6 Skrevet 3. januar 2020 Farmor, er det deg? Kan man bli gravid bare ved å spre beina? Det visste jeg ikke, men jeg var også av den oppfatning at menn er individer med personlighet. Ikke bare et produkt av «konemor sin forming». Anonymkode: ba15f...c92 11
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2020 #7 Skrevet 3. januar 2020 28 minutter siden, Keikolina skrev: Rødvin? Er det alt som skal til for at kvinnen holder ut med mannen, unge etter unge? Sier litt om disse kvinnene, eller hur? 28 minutter siden, AnonymBruker skrev: I følge en god del mennesker på dette forumet ber man om utroskap hvis man ikke har sex med ektemannen. Anonymkode: 03da4...de0 Hva har utroskap med dette å gjøre, de burde heller ha pakket ryggsekken og dratt fra gubben før de fikk den ene ungen etter den andre. 28 minutter siden, AnonymBruker skrev: 14 unger? Hvem er det som har så mange? Ingen jeg kjenner Anonymkode: 1ddbb...ba4 Satt på spissen. Ganske sikker på at du forstod det, eller har du blitt skjenket rødvin som en annen bruker mente kunne være årsaken til at de fikk barn etter barn? Kanskje du er i ammetåka? hehe 27 minutter siden, AnonymBruker skrev: Fordi man er glad i mannen? Fordi man tror på en endring? Det er mange årsaker og det er utrolig lett å dømme. Men alt er ikke bare svarthvitt. Jeg er barnløs men til og med jeg skjønner dette Anonymkode: 0c5d0...c98 Vel, det sier vel sitt om kvinnen som får barn etter barn med en håpløs mann, og som skulle ønske at de aldri hadde denne mannen i livet sitt, men likevel får enda et barn. Hinsides. Skulle tro det var et humorprogram på TV. 26 minutter siden, AnonymBruker skrev: Farmor, er det deg? Kan man bli gravid bare ved å spre beina? Det visste jeg ikke, men jeg var også av den oppfatning at menn er individer med personlighet. Ikke bare et produkt av «konemor sin forming». Anonymkode: ba15f...c92 Skal noen behandlinger til før jeg kan bli en eller ei farmor.. Men jeg er (delvis)sikker på at du ser og forstår sammenhengen i det jeg skrev, men siden du tydeligvis er ganske tunglært så kan jeg gi en kort forklaring. Å spre beina og få barn hentyder til at en kvinne lar seg befrukte av en mann. Mannen fører da sin penis inn i kvinnens skjede, dette repeterer mannen til han ejakulerer sæd. Sæden finner veien til kvinnens egg og blir befruktet. Kvinnen blir så sykemeldt fordi hun er gravid, helst allerede etter uke 3 av befruktningen. Under graviditeten begynner hun å tvile på om mannen er en god mann for henne, og god far for barnet sitt.. Kvinnen får barnet sitt, hun klager på mannens evne i hjemmet, mannens evne som omsorgsperson for sin kjære, og udugeliggjør mannen som far... Paradokset, finnes det et eget paradoks for denne fenomenet? Er at kvinnen repeterer øvelsen med å la seg befrukte av samme mann. Helt herlig. Fantastisk. Det bare må bli en komedie av dette. Anonymkode: eac61...fba 1
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2020 #8 Skrevet 3. januar 2020 Litt spissformulert kanskje . Men du har utvilsomt et poeng. Det er ganske utrolig at det klemmes ut 2,3,4 unger før det plutselig krisemaksimeres over ting ved partneren som burde ha vært overtydelige fra dag en. Anonymkode: 5b006...622 1
Gjest Keikolina Skrevet 3. januar 2020 #9 Skrevet 3. januar 2020 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er det alt som skal til for at kvinnen holder ut med mannen, unge etter unge? Sier litt om disse kvinnene, eller hur? Hva har utroskap med dette å gjøre, de burde heller ha pakket ryggsekken og dratt fra gubben før de fikk den ene ungen etter den andre. Satt på spissen. Ganske sikker på at du forstod det, eller har du blitt skjenket rødvin som en annen bruker mente kunne være årsaken til at de fikk barn etter barn? Kanskje du er i ammetåka? hehe Vel, det sier vel sitt om kvinnen som får barn etter barn med en håpløs mann, og som skulle ønske at de aldri hadde denne mannen i livet sitt, men likevel får enda et barn. Hinsides. Skulle tro det var et humorprogram på TV. Skal noen behandlinger til før jeg kan bli en eller ei farmor.. Men jeg er (delvis)sikker på at du ser og forstår sammenhengen i det jeg skrev, men siden du tydeligvis er ganske tunglært så kan jeg gi en kort forklaring. Å spre beina og få barn hentyder til at en kvinne lar seg befrukte av en mann. Mannen fører da sin penis inn i kvinnens skjede, dette repeterer mannen til han ejakulerer sæd. Sæden finner veien til kvinnens egg og blir befruktet. Kvinnen blir så sykemeldt fordi hun er gravid, helst allerede etter uke 3 av befruktningen. Under graviditeten begynner hun å tvile på om mannen er en god mann for henne, og god far for barnet sitt.. Kvinnen får barnet sitt, hun klager på mannens evne i hjemmet, mannens evne som omsorgsperson for sin kjære, og udugeliggjør mannen som far... Paradokset, finnes det et eget paradoks for denne fenomenet? Er at kvinnen repeterer øvelsen med å la seg befrukte av samme mann. Helt herlig. Fantastisk. Det bare må bli en komedie av dette. Anonymkode: eac61...fba Rødvin?
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2020 #10 Skrevet 3. januar 2020 Hvordan har du det til vanlig, TS? Fungerer du godt i hverdagen? Anonymkode: 03da4...de0 5
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2020 #11 Skrevet 3. januar 2020 Kanskje de ville ha barn? Noe veldig. Anonymkode: 67c79...68b
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2020 #12 Skrevet 3. januar 2020 Familien Annorlunda? Anonymkode: d7c75...f55
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2020 #13 Skrevet 3. januar 2020 Er jo en del som først viser sine true colours etter noen år/barn. Anonymkode: f6efe...7f8 1
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2020 #14 Skrevet 3. januar 2020 Hadde jeg bare kunne bli så lett gravid. Anonymkode: e5148...c49 1
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2020 #15 Skrevet 3. januar 2020 Helga er i gang på forumet ja. Skål! Anonymkode: 2cea9...efd 3
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2020 #16 Skrevet 3. januar 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Er jo en del som først viser sine true colours etter noen år/barn. Anonymkode: f6efe...7f8 Nei, det er bare å åpne øynene, så mer man det lenge før barn nummer tre plumper ut. Anonymkode: 5b006...622 1
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2020 #17 Skrevet 3. januar 2020 Det er vanskelig å diskutere sak og ikke en enkel person her gitt. Ok. On en virkelig syns mannen er en gjennomført dust,er det dumt å femten barn eller barn med fyren. Har alle slike scenarioer antagelig en hel mengde med faktorer inne i bilde ?Nesten alltid. Driver damer å formet sine menn, til f.eks gjennomførte duster, slik du påstår. Ikke faen. Det skal veldig lite livserfaring til før det går opp for en at voksne folk i veldig liten grad lar seg forme. ( om vi da hopper over det ekstreme som traumatiserende ting) Problemet er mer at noen slår seg i hop med en de ikke passer sammen med og håper de skal klare forme personen til den de ønsker personen skal være. De litt korte kan komme til unge tre-fire eller 14 før de skjønner dette og forbannet e.l. gir opp. Anonymkode: 012fd...4d4
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2020 #18 Skrevet 3. januar 2020 Oj da. Snakk om fotskyting med alle de skrivefeilene.😂😂 Beklager. Trøtt Anonymkode: 012fd...4d4
ansvarlig_borger Skrevet 3. januar 2020 #19 Skrevet 3. januar 2020 Som kvinne bir jeg gal av andre kvinner som faller for Exit-menn.. røde og guleflagg burde de ha sett.
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2020 #20 Skrevet 3. januar 2020 Ja, hvorfor ligger menn med damer her og der uten beskyttelse så ungene tyter ut, når han allerede syter og klager over barnebidrag til de første? Ja, det er mange intelligente tanker i omløp Anonymkode: f4bfa...6eb 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå