Gjest Gjest Skrevet 2. juni 2005 #1 Skrevet 2. juni 2005 Noen som vet om denne restauranten eksisterer idag? Mine besteforeldre giftet seg der, jeg leker litt med tanken på å gjøre det samme.. Eller noen som har andre forslag til fine lokaler i Oslo?
Gjest Gjest Skrevet 2. juni 2005 #3 Skrevet 2. juni 2005 Takk! Ringte dit, men virket ikke akkurat så ordentlig! :o De kunne ikke svare på hva som kom til å skje med stedet før årsskiftet 2006-2007, så jeg måtte ringe tilbake da! jaja, var verdt et forsøk! takk igjen!
Lemona Skrevet 2. juni 2005 #4 Skrevet 2. juni 2005 Hm...Foreldrene mine skal i bryllup der neste helg. Men det skal kanskje pusses opp snart, slik at det ikke vil være mulig å leie det fremover?
Gjest Brudeberta Skrevet 3. juni 2005 #5 Skrevet 3. juni 2005 Jeg trodde ikke det stedet var i drift. Er ikke det helt nedslitt? Du får prøve deg på Ekeberg-restauranten, men det er vel ikke ledig før 2010 eller noe sånt...
Gjest Gjest Skrevet 3. juni 2005 #6 Skrevet 3. juni 2005 Jeg trodde ikke det stedet var i drift. Er ikke det helt nedslitt? Du får prøve deg på Ekeberg-restauranten, men det er vel ikke ledig før 2010 eller noe sånt... Har allerede snakket med de, de var egentlig "tatt" dagen vår, men de hadde ikke bekreftet selv om de hadde purret flere ganger! Så godt mulig jeg får den sa damen der!
Gjest Gjesten Skrevet 3. juni 2005 #7 Skrevet 3. juni 2005 Har allerede snakket med de, de var egentlig "tatt" dagen vår, men de hadde ikke bekreftet selv om de hadde purret flere ganger! Så godt mulig jeg får den sa damen der! Det må være et veldig fint sted å feire dagen på!
Gjest Gjest Skrevet 3. juni 2005 #8 Skrevet 3. juni 2005 Tror det er det perfekte stedet ja! med middag inne, og mulighet for å gå utendørs og ha utsikt over hele byen... Men det er sikkert vanvittig dyrt! :-?
Gjest ..... Skrevet 3. juni 2005 #9 Skrevet 3. juni 2005 Hvis du leser dette (selv om det er litt tørt) så skjønner du kanskje hvorfor det ikke er så lett for dem å svare ennå på om du kan ha bryllupet ditt der.. Jeg skjønner godt hvorfor du vil ha bryllupet her, det er jo et nyydelig sted!! Du har jo fortsatt ganske god tid, da... :o
Lemona Skrevet 3. juni 2005 #10 Skrevet 3. juni 2005 Men det er sikkert vanvittig dyrt! :-? Storsalen + peisestue inntil 100pers: Man-tor kr 5.000 Fre kr 7.500 Lør kr 10.000 Fre+lør kr 15.000 Peisestue kr 2.500 Kunstutstilling o.l Gratis Alkohol engrospriser + 10% Faste utgifter kr 250, pr dag Vask kr 1200 Vask+rydding+bortkjøring søppel kr 2000
Gjest GUEST! Skrevet 5. april 2006 #11 Skrevet 5. april 2006 Er det noen som kjenner til om det er noe nytt/utvikling med dette stedet? Leter etter lokale i Oslo til sommeren 2007? Dette stedet kunne vært nydelig om det pusses opp....hvem kontakter man? Finnes det andre spennende evt nye steder? Skulle så gjerne ha noe ved vannet....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå