AnonymBruker Skrevet 3. januar 2020 #1 Skrevet 3. januar 2020 Noen andre som har dårlige erfaringer med henne? Anonymkode: db62d...f7f
Sandie Skrevet 4. januar 2020 #2 Skrevet 4. januar 2020 Jeg booket en time for prøving der, men fikk tilbakemelding om at hun ikke ville gi meg time, da det var 2 år til bryllupet etter planen skulle finne sted. Selv om jeg forklarte at jeg visste hva jeg var på jakt etter, var det for tidlig å begynne å prøve nå mente hun. Personlig tror jeg hun var mer redd for å ikke få noe salg. Det eneste hun kunne tilby var å sette meg på en invitasjonsliste til en brudekjolevisning, noe jeg litt skuffet takket ja til. Hun fikk mitt tlfnr og mailadresse, men hørte aldri mer fra henne. Ukene etter hadde jeg prøvetimer hos hhv Belle Amie og Brudehuset, og de var bare så hyggelige. Endte med å kjøpe kjolen min på salg hos Brudehuset. Der har de gratis prøvetime og veldig flinke fagfolk som gir god veiledning så anbefaler de. 1
Gåsemor Skrevet 5. januar 2020 #3 Skrevet 5. januar 2020 Sendte mail & via kontaktskjema, men fikk ikke svar på flere uker. Til slutt ringte jeg og kunne få time først etter flere uker og kun midt på dagen, så ble vanskelig å ha noen med. Jeg ringte til Brudehuset istedenfor og veldig fornøyd med alt der. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå