AnonymBruker Skrevet 3. januar 2020 #1 Skrevet 3. januar 2020 Hvorfor og hvordan håndterte du det? Bare ignorerte dem? Anonymkode: f2354...44d
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2020 #2 Skrevet 3. januar 2020 Måtte ha mannens mormor. Han liker henne like lite som meg, men man kan jo ikke akkurat la være å invitere henne likevel. Ingen av oss snakket mer enn vi måtte med henne i løpet av dagen, sørget for å plassere henne langt unna oss og langt unna mannens mor (de er slitsomme sammen) og plasserte henne sammen med et familiemedlem som takler henne godt. Anonymkode: e87e1...f26 2
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2020 #3 Skrevet 3. januar 2020 Ja, eller folk jeg helst ville slippe å ha der. Men man velger ikke alltid nærme familie og vi gjorde ikke forskjell på noen. Når det er sagt slapp jeg å snakke med de for kvelden var for kort til å snakke med alle gjestene. Anonymkode: 241c4...c5e 1
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2020 #4 Skrevet 3. januar 2020 Jepp!! Ble overtalt til å la exkona til mannen komme, dummeste jeg har sagt ja til i hele mitt liv! Og et par til som vi «måtte» be.. Idioti!! Men vi blei gift, da! Og bryllupet så bra som vi fikk til.. 🤷🏼♀️ Anonymkode: 1f422...453 7
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2020 #5 Skrevet 3. januar 2020 Jeg er ikke gift, av den ekle grunn at vi da «må» be folk vi ikke liker for å ikke lage trøbbel i slekta. Anonymkode: 1f884...b51 2
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2020 #6 Skrevet 3. januar 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg er ikke gift, av den ekle grunn at vi da «må» be folk vi ikke liker for å ikke lage trøbbel i slekta. Anonymkode: 1f884...b51 Gjør som oss, ordne papirer og reis til ei sjømannskirke. Anonymkode: b9311...acb 4
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2020 #7 Skrevet 5. januar 2020 På 3.1.2020 den 19.47, AnonymBruker skrev: Jeg er ikke gift, av den ekle grunn at vi da «må» be folk vi ikke liker for å ikke lage trøbbel i slekta. Anonymkode: 1f884...b51 Vi valgte heller å lage trøbbel i slekta. Er så mye trøbbel der fra før forårsaket av en gjeng med tullinger så vi hadde ikke noe dårlig samvittighet for å bidra der. På den andre siden fikk vi en flott bryllup med folk som vil oss godt. Anbefales å kjøre eget løp fremfor å la seg styre av slekta👍 Anonymkode: 12052...5a3 7
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2020 #8 Skrevet 6. januar 2020 Ja, litt diverse slekt. Jeg sa fra til mamma og pappa at de måtte betale kuverten deres siden de insisterte på at de myte inviteres. Anonymkode: 5e6fc...58d 7
Gjest Lama_Drama Skrevet 6. januar 2020 #9 Skrevet 6. januar 2020 Nei, så jeg inviterte ikke min egen slekt. Gikk helt fint.
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2020 #10 Skrevet 6. januar 2020 Ja. Ei som lagde masse drama og som egentlig ikke var invitert men hun ble med reisefølget til utlandet der hvor vi giftet oss så da måtte hun jo nesten få bli med på selve dagen da..Hun overnattet også der hvor vi holdt bryllupet så jeg måtte svelge en diger kamel og la henne bli med. Hun er heldigvis ut av familien nå. Har beklaget seg i etterkant. Anonymkode: 4a675...b9f 1
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2020 #11 Skrevet 6. januar 2020 Måtte ha en del gjester jeg ikke kjente som eksmannen krevde å ha der. Var hyggelig med dem, men dagen går fort og fokuserte nok litt mer på mine nære når jeg skulle rundt og prate med folk. Alle var hyggelige da, så det var ikke et problem i det hele tatt, bare litt rart. Anonymkode: 6d090...0d3 1
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2020 #12 Skrevet 6. januar 2020 Gifter oss nå snart.. Må nesten ha svigermor og svigerinne der, så ja blir folk jeg ikke liker noe særlig... Anonymkode: 5ee3b...ccc 1
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2020 #13 Skrevet 8. januar 2020 Nei, svigermor er ikke invitert 😄 Anonymkode: 11d7c...232 2
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2020 #14 Skrevet 8. januar 2020 På 3.1.2020 den 19.41, AnonymBruker skrev: Måtte ha mannens mormor. Han liker henne like lite som meg, men man kan jo ikke akkurat la være å invitere henne likevel. Ingen av oss snakket mer enn vi måtte med henne i løpet av dagen, sørget for å plassere henne langt unna oss og langt unna mannens mor (de er slitsomme sammen) og plasserte henne sammen med et familiemedlem som takler henne godt. Anonymkode: e87e1...f26 Det kan man vel. Jeg inviterte ikke min bestemor, da hun er helt grusom. Vi hadde kun mennesker vi var glade i, og selvsagt likte, i bryllupet. Bare 25 gjester. Veldig få fra min familie, for å si det sånn. Anonymkode: 9ac6d...e70 1
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2020 #15 Skrevet 9. januar 2020 På 6.1.2020 den 11.17, AnonymBruker skrev: Ja. Ei som lagde masse drama og som egentlig ikke var invitert men hun ble med reisefølget til utlandet der hvor vi giftet oss så da måtte hun jo nesten få bli med på selve dagen da..Hun overnattet også der hvor vi holdt bryllupet så jeg måtte svelge en diger kamel og la henne bli med. Hun er heldigvis ut av familien nå. Har beklaget seg i etterkant. Anonymkode: 4a675...b9f Beklaget seg eller beklaget? Anonymkode: 859c0...26c
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2020 #16 Skrevet 9. januar 2020 Samboer har en kamerat jeg ikke kan fordra, men som samboer mener må komme i bryllupet. Møter han sjeldent og han har fått dame siden sist så håper han har roet seg noe. Sist bryllup vi var i drakk han opp all avecen som stod igjen fordi han nektet å bruke bongene sine 🥵 Ble som vanlig ubehagelig full. Anonymkode: 800f7...30e
Gjest O.G. Skrevet 11. januar 2020 #17 Skrevet 11. januar 2020 På 9.1.2020 den 15.39, AnonymBruker skrev: Samboer har en kamerat jeg ikke kan fordra, men som samboer mener må komme i bryllupet. Møter han sjeldent og han har fått dame siden sist så håper han har roet seg noe. Sist bryllup vi var i drakk han opp all avecen som stod igjen fordi han nektet å bruke bongene sine 🥵 Ble som vanlig ubehagelig full. Anonymkode: 800f7...30e Bonger i bryllup?? Skjønner ham godt.
EvaLena Skrevet 11. januar 2020 #18 Skrevet 11. januar 2020 På 3.1.2020 den 19.45, AnonymBruker skrev: Jepp!! Ble overtalt til å la exkona til mannen komme, dummeste jeg har sagt ja til i hele mitt liv! Og et par til som vi «måtte» be.. Idioti!! Men vi blei gift, da! Og bryllupet så bra som vi fikk til.. 🤷🏼♀️ Anonymkode: 1f422...453 I all verden, hvorfor skulle hun i deres bryllup? Det hadde jeg aldri akseptert. 2
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2020 #19 Skrevet 11. januar 2020 Ikke folk jeg misliker, men folk ingen av oss egentlig kjenner, som vi likevel var «forpliktet» til å invitere for å ikke lage drama i slekta. Det var mine fettere og kusiner fra andre siden av landet som jeg aldri har hatt noe forhold til, og ikke har møtt siden konfirmasjonen. Og deres partnere som jeg aldri hadde møtt før på kirketrappa. Ikke noe problem å ha dem der, men fordi vi hadde et maks antall i lokalet måtte vi droppe å invitere folk vi faktisk er glade i. Så det føltes likevel litt surt... Anonymkode: 93fd6...458 1
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2020 #20 Skrevet 11. januar 2020 Når jeg skal gifte meg skal vi ha to fester. Én for nærmeste familie (foreldre og søsken med partnere og barn) og én fest for venner. Restaurant gjelder for første feiring, uformelt lokale til andre. Ikke samme dag selvsagt, men samme helg. Blir nok bra. Anonymkode: 3e025...26c 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå