Gå til innhold

Hvor mange roteskuffer har du? Jeg har ni....

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Fann ut at eneste skuffa som er ryddig er den med servietter....ellers alt mulig ting og tang

Anonymkode: 44e69...a25

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ingen. Har samlet det som ville vært i rot i skuffer i små bokser hvor det er sortert. Boksene står i en hylle lett tilgjengelige, lett å finne det man trenger og ikke noe rot. 

Anonymkode: 36bba...804

AnonymBruker
Skrevet

Har 3 

Anonymkode: b72b0...ec8

Skrevet

4

Gjest YtreYtterst
Skrevet

Jeg har 1, men det er egentlig samboer sin.

AnonymBruker
Skrevet

6 stykker 🙈 Aldri tenkt over det, nå skal det ryddes 👍

Anonymkode: b16c7...e55

AnonymBruker
Skrevet

Alle skuffene egentlig 

Anonymkode: 51732...4e1

Skrevet

Jeg kom til å tenke på en fyr osm fikk seg en minireol, en sånn med 19 skuffer: 16 små. 2 litt større og ei stor, og beskjed om å rydde i rotet sitt ut av blikkbokser og syltetøyglass.

Han merket alle skuffene "DIV"

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Takk for svar alle sammen. Kanskje jeg skal rydde skuffer i helga....eksempler på hva som er i mine roteskuffer: penner,blyanter,linjal,viskelær,hullmaskin,fyrstikkesker,tyggispakker med en eller to igjen i pakken,skruer,tape,julekort,telys,nøkler,og mye mye mer. Hilsen ts😬

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

2! En liten en i skjenken, der penner, bankbrikker og div ligger. En skuff i gangen med reflekser og alt mulig annet. 

Anonymkode: 5a96d...eca

AnonymBruker
Skrevet

3 🙈

Anonymkode: c2918...51c

AnonymBruker
Skrevet

To roteskuffer og to store rotekurver. 

Anonymkode: a011d...18b

Gjest Krampus
Skrevet

Ingen. Har ingenting som ikke kan sorteres og legges på et fast sted. Har nok penner til at alle kan samles på ett sted, har nok gummistrikker til at de kan samles, samme med telys og annet småskrot. Så ingen grunn til at de skal flyte rundt på solo-mission i random skuffer. 

Skrevet
32 minutter siden, draug 75 skrev:

Jeg kom til å tenke på en fyr osm fikk seg en minireol, en sånn med 19 skuffer: 16 små. 2 litt større og ei stor, og beskjed om å rydde i rotet sitt ut av blikkbokser og syltetøyglass.

Han merket alle skuffene "DIV"

Haha, så herlig. 😊 Tror jeg skal følge det eksempelet. ♥ 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
9 minutter siden, Krampus skrev:

Ingen. Har ingenting som ikke kan sorteres og legges på et fast sted. Har nok penner til at alle kan samles på ett sted, har nok gummistrikker til at de kan samles, samme med telys og annet småskrot. Så ingen grunn til at de skal flyte rundt på solo-mission i random skuffer. 

Kor heldig du er....har også lyst til å ha det sånn. Men når jeg åpner ei skuffe er der nesten ikkje noe å,kaste. Likevel har jeg åtte roteskuffer...må prøve igjen trur eg. Ts

AnonymBruker
Skrevet

Har utallige roteskap, roteskuffer, rotekommoder, roteboder og en egen rotehall/rotebygg.

Livet er herlig med rot 

Anonymkode: c96cc...d27

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

1. Pluss en stor rotboks under senga. 

Anonymkode: bffe9...cd4

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har en liten rotete skuff i gangen, men det er egentlig ikke en ordentlig roteskuff da innholdet er i bruk omtrent daglig 😄 Her ligger bodnøkler, hundeposer, bomullsvanter, reflekser, klesbørste og paraply.

Anonymkode: c5427...994

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Vi har 6.

Vi hadde 8, men jeg tømte den ene en gang jeg fikk ånden over meg, og mannen har ennå ikke oppdaget at den er tom. Den andre ble langsomt overtatt av babyens ullklær, før jeg tilslutt tok ansvar og flyttet de andre tingene til andre roteskuffer.

Vi har et visst system i rotet vårt. Penner finnes bare i to av skuffene, papirer bare i en og ting som ble kjøpt i november 2018 ligger sannsynligvis i en skuff (Vi hadde store planer, nå har vi baby, do the math)

Et felles nyttårsforsett er å rydde i skuffene våre. Helst før babyen begynner å gjøre det for oss.

Anonymkode: 61e78...b49

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...