Gå til innhold

HVORDAN FANT DU KVINNEGUIDEN?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan fant du kvinneguiden første gang du var innom her? Jeg hadde aldri hørt om den før liv som er medlem her inne fortalte meg om den, og sa at hun var avhengig. Og det ble jeg og... :-)

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

En jente jeg kjenner sa, "jeg synes du skal gå inn dit.." Hadde ikke planlagt å gjøre det, men her er jeg altså :)

Gjest Kabel
Skrevet

Kjørte feil i rundkjøringa, og nektet å stoppe for å spørre etter veien..

ok.. det har vert linker på HS....

Skrevet

ok.. det har vert linker på HS....

Hva er HS? :oops:

Gjest Kabel
Skrevet

Hva er HS? :oops:

HerreSalongen.

Skrevet

*Peker nok en gang på GreenSky*

:ler:

Gjest Anonymous
Skrevet

Skulle finne tips til smykkelaging, og fant KG sånn. Ble så sinna for en eller annen tråd, at jeg skrev noen gjesteinnlegg før jeg regestrerte meg.

Husker ikke hva jeg ble så sinna for, så noe alvorlig kan det da ikke ha vært siden jeg har blitt her siden. :tunge1:

Gjest Valhalla
Skrevet

Link fra et annet forum til en eller annen innvandringstråd her.

Gjest Anonymous
Skrevet

Så irriterende, det kan jeg faktisk ikke huske.

Gjest lillelou
Skrevet

Ble tipset av en venninne :-)

Skrevet

Jeg søkte på bryllup - dagen etter at mannen min og jeg hadde satt bryllupsdatoen :-)

Skrevet

Jeg var på et annet forum og hørte rykter om Milla og KG, så jeg tok en titt. Det fristet ikke å skrive noe her, men en stund senere ble jeg lei av det andre forumet og fant ut at jeg skulle gi KG en sjanse likevel, og siden har jeg blitt.

Gjest Spacegirl
Skrevet

Tror jeg søkte på noe data-greier og så kom det opp en link til en tråd i data-forumet her :wink:

Gjest Lille Solstråle
Skrevet

Læreren min fra videreående, faktisk... Hun ble stilt et par vanskelige spørsmål angående sex, og hun sa at vi bare kunne gå inn hit og søke :o Vet ikke hvor mange fra klassen min som faktisk gjorde det, men jeg så meg rundt og ble her.

Det hender jeg lurer på om det er hun som skriver de mest pikante innleggene på seksualitet, men vil egentlig ikke vite :ler:

Skrevet

Cyan skrev:

Så irriterende, det kan jeg faktisk ikke huske.

Samme her.. :klø:

Gjest gjesta
Skrevet

ei venninde av meg (samantha) va so hekta.. og eg kunne ikkje skjønne ka det va for nåke og ka d va so stort for! men jammen blei eg litt hekta eg og etter ei stund!

Gjest gjest1
Skrevet

Googlet på ett eller annet med "kvinner".. husker ikke lenger hva jeg lette etter, men jeg kom i hvert fall hit. Nå er det to år siden tror jeg, og jeg er her ennå....

Skrevet

gikk inn på linken om bryllup på sol.. og der fant jeg dere.

Gjest Formosiss
Skrevet

Jeg kjedet meg en dag, og hadde lyst på fler forum. Lette gjennom en lang liste med forum, og sjekket ut alle sammen. KG var det som fikk flest poeng ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...