Gå til innhold

Erotisk lektyre etc.

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Jeg synes bl.a. de erotiske bladene jeg har sett i har en litt skeiv vinkling av seksualitet; Kvinnens rolle der blir liksom bare å være sexy og tilfredsstille mannens behov. Jeg er mann selv, men dette strider så voldsomt mot mine egne forestillinger og fantasier der fokuset er at kvinnen har det godt, at jeg synes denne fremstillingen blir ekkel.

Hva synes dere menn om dette, og føler noen av dere det slik også?

Hva synes dere jenter om dagens erotiske framstilling? Liker dere å lese i slike blader?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg leser erotiske bøker skrevet av kvinner jeg.

Har flere Black Lace- romaner i hylla mi, samt "Sex-Ja takk" av Gro ettellerannet (husker ikke etternavnet) "HOT SEX" av Tracey Cox, "Kvinners Erotiske Fantasier" av ukjent forfatter, og "Historien om O" av Pauline Reage (eller noe sånt).

Blader med bilder liker jeg ikke SÅ godt. Titter jo i sambo`s Vi Menn av og til, men hallo, det er jo veldig få nakne damer der da! Mest om biler og friluftsliv og sånt..

Lek, Cupido o.l har jeg aldri sett i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En av grunnene til at jeg overlever er en evne til å fantasere. Noen ganger skriver jeg det ned, og det hender jeg plukker det fram igjen til senere bruk. Ellers må jeg innrømme at jeg har en del blader liggende strategisk som litt hjelpemiddel.

Dersom man ikke liker framstillingen av kvinner i slike magasiner, kjøp heller Cupido. Jeg må si historiene er mye bedre der. Spesielt kvinner er dyktige til å formidle inntrykk og opplevelser under sex, er min gjennomgående erfaring. :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MarianneE: Black Lace bøkene og "Historien om O" får du kjøpt på Narvesen, i bokhylla :blunke:

Resten har de i hvilken som helst bokhandel/nettbokhandel. Se f.eks på www.haugenbok.no (Syns jeg burde få prosenter snart derfra, jeg reklamerer masse for dem!!)

:hoho:

Lykke til med.... eh... lesingen :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...