AnonymBruker Skrevet 3. januar 2020 #1 Skrevet 3. januar 2020 Early life Education Business career Controversies Personal life Kvinneguiden membership Legacy Anonymkode: 810b7...6e8
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2020 #2 Skrevet 3. januar 2020 Early life Spiste av puppen til mamma Gikk i park Begynte på skolen Education Ja takk dem har jeg flere av Business career Jobber med noe het annet enn jeg er utdannet som Controversies Dem har jeg mange av Personal life Gift og en skokk med unger Kvinneguiden membership Ikke mer enn et års tid Legacy Gjør det jeg vil - og det kommer jeg langt med Anonymkode: fc635...bf8
Klossmajor Skrevet 4. januar 2020 #4 Skrevet 4. januar 2020 Denne siden har blitt foreslått slettet. 4
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2020 #5 Skrevet 4. januar 2020 "Han åt, han drakk, var aldri glad, sine støvlehæler gikk han skjeve. Han ingen ting bestille gadd, til sist han gadd ei heller leve." Eller: "han kom, ble svett - og dett var dett." Anonymkode: b8720...a1a
Ardwinna Skrevet 5. januar 2020 #6 Skrevet 5. januar 2020 "Denne biografien om en KG-bruker er foreløpig kort eller mangelfull, og du kan hjelpe Wikipedia ved å utvide den". 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå