Gå til innhold

Dama skal jobbe på plattform, grunn til bekymring ?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Sambo (38), skal begynne å jobbe i forpleining i Nordsjøen. Har jeg grunn til å være nervøs ? Faen, man leser så mye rart her, fabrikktråler hurtigruta, det virker jo som om det knulles over en lav sko overalt. 

Dere som jobber/kjenner til livet på plattform, er det like ille der ? Det er jo mange kåte unge menn der, som er borte 2 uker i slengen, vil de prøve seg ? Nå er det nå ikke tilgang til alkohol der, det hjelper vel kanskje litt på.

Takknemlig for svar fra de som kjenner til dette, da jeg ikke er helt bekvem med situasjonen.

Anonymkode: e59a6...896

Fortsetter under...

AnonymBruker

Merkelig problemstilling. Det du egentlig lurer på er vel om du kan stole på dama di, for hvis du gjorde det så ville jo ikke dette vært et tema. Du kan ikke holde på som dette hvis du vil ha et godt forhold til noen. 

Anonymkode: 59978...4c4

• Liker 21
AnonymBruker

Enig med sistvoterende, dette handler til syvende og sist om du stoler på dama di. Jeg jobber i et typisk «utroskapsmiljø» ifølge mediene, men det betyr jo ikke at jeg er utro av den grunn. Mannen min kan stole på at jeg er trofast, fordi han kjenner meg. Jeg hadde blitt fornærmet og såret om han trodde jeg ville være utro mot han fordi det fantes kåte unge menn på arbeidsplassen min..

Anonymkode: 6cdd3...6e2

• Liker 14
AnonymBruker

Absolutt "alle" kommer til å prøve seg. Hvis du er nervøs, så kanskje det kommer av hva du selv hadde blitt fristet til i hennes situasjon? 

Jeg hadde fint klart å være lojal , men det er nok ikke noe tvil om at man skjønner at så mange andre har lyst på en, flørter med en osv. Spørsmålet som kan hjelpe deg er kanskje om hun er en type som brozoner alle og trives med kamerater og være en av gutta, syns det er irriterende med menn som ser hun som et stykke kjøtt og vil flørte, eller om hun er en type som gjerne doller seg for gutters seksuelle oppmerksomhet, får høyere selvtillitt av å bli lagt an på, elsker å flørte osv? 

Anonymkode: 7c936...c16

Annonse

AnonymBruker

Å være kvinne i nordsjøen er et eldorado. Det er beryktet. Jeg kjenner mange som har sex der, uavhengig om de er opptatt eller ikke. Du må stole på damen og på det hus sier

Anonymkode: b1e8b...cb3

AnonymBruker
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Å være kvinne i nordsjøen er et eldorado. Det er beryktet. Jeg kjenner mange som har sex der, uavhengig om de er opptatt eller ikke. Du må stole på damen og på det hus sier

Anonymkode: b1e8b...cb3

Akkurat sånne uttalelser som dette som gjør meg litt betenkt, selv om jeg i utg.punkltet stoler på henne .

Men nå vet ikke jeg om du er en liten moroklump som liker å kødde og "fucke opp" litt, da.

AnonymBruker

Jobber på båt og ikkje plattform. Er singel og i 20 åra, blir så klart prøvd sjekket opp innimellom. Men ikkje No meir enn på land og nei eg puler ikkje kolleger. Historien er for det meste overdrive og handler om folk som puler alt og alle både på sjø og land. 

Anonymkode: 936c9...154

• Liker 4
AnonymBruker

Jeg jobber i et 9-17-yrke. Her pules det i krokene. Med andre ord: sånt foregår over alt. Du må velge å stole på samboeren din. Vil hun være utro får hun det fint til på land også.

Anonymkode: eeef2...235

• Liker 3
AnonymBruker
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jobber på båt og ikkje plattform. Er singel og i 20 åra, blir så klart prøvd sjekket opp innimellom. Men ikkje No meir enn på land og nei eg puler ikkje kolleger. Historien er for det meste overdrive og handler om folk som puler alt og alle både på sjø og land. 

Takk for den !   (TS)

AnonymBruker

Pappa har jobbet offshore i alle år. Han sier det er veldig ordnede forhold og profesjonelt på riggene. Det finnes ikke tid til å holde på med sånt. Han har dog hatt mye morro i Stavanger, både før og etter turene. 

Anonymkode: 8a0d7...e16

• Liker 1

Annonse

AnonymBruker
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jaggu sa jeg overdrevet:

https://www.nettavisen.no/livsstil/ansatte-avslorer---det-er-mye-sex-mellom-kolleger-pa-cruiseskip/3423828203.html

Anonymkode: 068b8...453

AnonymBruker
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dette er eit anmirkansk cruise skip 🤦‍♀️ de har jo heit andre ordninger enn norsk. De bur heile sesonger bort og drikker vesentlig meir alkohol. 

AnonymBruker
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Dette er eit anmirkansk cruise skip 🤦‍♀️ de har jo heit andre ordninger enn norsk. De bur heile sesonger bort og drikker vesentlig meir alkohol. 

"Andre ordninger"? Sex er vel sex.

Annonse
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Sambo (38), skal begynne å jobbe i forpleining i Nordsjøen. Har jeg grunn til å være nervøs ? Faen, man leser så mye rart her, fabrikktråler hurtigruta, det virker jo som om det knulles over en lav sko overalt. 

Dere som jobber/kjenner til livet på plattform, er det like ille der ? Det er jo mange kåte unge menn der, som er borte 2 uker i slengen, vil de prøve seg ? Nå er det nå ikke tilgang til alkohol der, det hjelper vel kanskje litt på.

Takknemlig for svar fra de som kjenner til dette, da jeg ikke er helt bekvem med situasjonen.

Det er dama di du akal stole på, ikke unge kåte menn. Om gun elskerdeg og har litt integritet, holder hun seg til deg. 

AnonymBruker
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Enn du selv da? 2 uker alene hjemme i slengen, god tid på å være utro da. Større sannsynlighet det. Skjerp deg. 

Anonymkode: 4952e...869

AnonymBruker
35 minutter siden, AnonymBruker skrev:

"Andre ordninger"? Sex er vel sex.

Andre turnus ordninger, type 3 måndter på. ikkje 2 veker eller 4-5 veker, som er normalen i Norge. Dette medfører meir festing og uteliv. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...