Gå til innhold

Alternativ til Osprey Tempest sekk?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg liker godt Osprey Tempest, da den passer meg som er nokså lav og slank. Jeg trenger en ny sekk nå og tenkte jeg skulle se på andre typer sekker. 

Har dere tips til tursekk, ca 30 l? Den må passe godt til kvinnerygg og kropp, og kunne strammes nok i midjen til en slank person. 

Anonymkode: 56630...099

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Har selv Skarstind og Trollhetta fra Bergans, og elsker de! Er 156cm høy, så er avhengig av sekk som ikke blir for lang. Kjøpte først Skarstind-sekken til dagsturer, og syntes absolutt det er en av de beste sekkene jeg har hatt. Så da ny storsekk skulle kjøpes var valget enkelt. Justerbar lengde på sekken, lett å tilpasse, god å bære. Dog til en litt snillere pris enn Osprey. 

Har prøvd Osprey-sekker også, men syntes Bergans sine damesekker passer min rygg bedre. Lånte mammas Norheimsekk i sommer, den funka ikke for min rygg. 

Anonymkode: 24adf...3eb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Har selv Skarstind og Trollhetta fra Bergans, og elsker de! Er 156cm høy, så er avhengig av sekk som ikke blir for lang. Kjøpte først Skarstind-sekken til dagsturer, og syntes absolutt det er en av de beste sekkene jeg har hatt. Så da ny storsekk skulle kjøpes var valget enkelt. Justerbar lengde på sekken, lett å tilpasse, god å bære. Dog til en litt snillere pris enn Osprey. 

Har prøvd Osprey-sekker også, men syntes Bergans sine damesekker passer min rygg bedre. Lånte mammas Norheimsekk i sommer, den funka ikke for min rygg. 

Anonymkode: 24adf...3eb

Takk! Skal sjekke disse:-) 

Anonymkode: 56630...099

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...