AnonymBruker Skrevet 3. januar 2020 #1 Del Skrevet 3. januar 2020 Jeg liker godt Osprey Tempest, da den passer meg som er nokså lav og slank. Jeg trenger en ny sekk nå og tenkte jeg skulle se på andre typer sekker. Har dere tips til tursekk, ca 30 l? Den må passe godt til kvinnerygg og kropp, og kunne strammes nok i midjen til en slank person. Anonymkode: 56630...099 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2020 #2 Del Skrevet 3. januar 2020 Har selv Skarstind og Trollhetta fra Bergans, og elsker de! Er 156cm høy, så er avhengig av sekk som ikke blir for lang. Kjøpte først Skarstind-sekken til dagsturer, og syntes absolutt det er en av de beste sekkene jeg har hatt. Så da ny storsekk skulle kjøpes var valget enkelt. Justerbar lengde på sekken, lett å tilpasse, god å bære. Dog til en litt snillere pris enn Osprey. Har prøvd Osprey-sekker også, men syntes Bergans sine damesekker passer min rygg bedre. Lånte mammas Norheimsekk i sommer, den funka ikke for min rygg. Anonymkode: 24adf...3eb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2020 #3 Del Skrevet 3. januar 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Har selv Skarstind og Trollhetta fra Bergans, og elsker de! Er 156cm høy, så er avhengig av sekk som ikke blir for lang. Kjøpte først Skarstind-sekken til dagsturer, og syntes absolutt det er en av de beste sekkene jeg har hatt. Så da ny storsekk skulle kjøpes var valget enkelt. Justerbar lengde på sekken, lett å tilpasse, god å bære. Dog til en litt snillere pris enn Osprey. Har prøvd Osprey-sekker også, men syntes Bergans sine damesekker passer min rygg bedre. Lånte mammas Norheimsekk i sommer, den funka ikke for min rygg. Anonymkode: 24adf...3eb Takk! Skal sjekke disse:-) Anonymkode: 56630...099 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå