Gå til innhold

Sex når man ligger i skje, penis min for kort?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

I følge undersøkelser, så skal jeg ha en penis ca midt på snittet(15x12-13), men jeg føler allikevel at min penis er litt for kort for sex i sidestillinga eller når man ligger i skje. Er dette en stilling som egner seg best for menn med veldig lang penis?

Stillinga funker kun for meg hvis dama er mindre en normalt, eller hvis det ikke er  mye rompe i "veien". Litt trist, siden jeg liker denne stillingen godt selv.

Anonymkode: 8ec0a...1d6

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ja, den stillingen har kun fungert godt for meg med menn som har hatt godt over gjennomsnittsstørrelse

Anonymkode: 2bc03...e4b

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Kommer veldig an på rumpa til dama da. Hjelper ikke om du har godt over gjennomsnittet, om dama er overvektig.

Anonymkode: 9d0ba...3ed

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Patetisk...……………...

Anonymkode: 3128a...6ef

AnonymBruker
Skrevet

Nå har jeg stor rumpe, og med den størrelsen du skriver du har. Så er det ikke noe problem fra siden. Men du får jo ikke den 100% inn, men den er mer enn lang nok til å få inn mesteparten. 

Anonymkode: 74f63...dd9

• Liker 1
Skrevet

Analen bør gå bra da. Og er jo sykt deilig i den stillingen. Dama di er vanskelig hvis hun ikke klarer å få lirket inn en 12-13 cm pikk i skje. 

AnonymBruker
Skrevet

Ja det er alltid en fordel med noe lengre pikk, men særlig i den stillinga hvor noe av rumpa er i veien og selve stillinga/tilgangen også gjør at det er mange centimeter som ikke får blitt brukt siden man ikke får mannens skamben og penisrot helt inntil vaginaåpningen som f eks misjonæren og doggy.

Anonymkode: ef474...f60

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg svaier ryggen slik at han kommer lenger inn. 

Anonymkode: c06e8...442

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Sorry, sånn er det bare, men dette overlever du helt sikkert som 80% av befolkningen. 

Anonymkode: d78aa...8b7

AnonymBruker
Skrevet

Syntes heller ikke han kommer langt inn i den stillingen. Han er 16 cm og jeg er rimelig slank, så ikke mye rumpe i veien, men den kommer likevel sånn halvveis inn. Men det holder, koselig stilling som gir følelse av at vi er ett og han passer på meg, når han holder rundt meg med de store armene sine og kysser meg i nakken🥰

Anonymkode: 65d96...8e2

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg svaier ryggen slik at han kommer lenger inn. 

Anonymkode: c06e8...442

Dette! Nytter ikke å ligge i vanlig skje, dama må jo svaie skikkelig så man slipper at 90% av penis er i lufta! Dette gjelder uansett str!

Anonymkode: 4747a...ced

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...