AnonymBruker Skrevet 3. januar 2020 #1 Skrevet 3. januar 2020 Hei! Tok for et par dager siden en keratinbehandling på håret. Svei godt i øynene og halsen så er nok ganske sterke saker. Ser nå at den ikke er anbefalt til gravide og ammende, nå er jeg så vidt jeg vet ikke gravid, men vi prøver. Skal naturligvis ikke ta en slik behandling igjen mens vi prøver/er gravide, men gjort er gjort... spørsmplet mitt er, hva kan skje dersom man tar slike sterke behandlinger mens man er gravid? Anonymkode: 38585...3ac
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2020 #2 Skrevet 3. januar 2020 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hei! Tok for et par dager siden en keratinbehandling på håret. Svei godt i øynene og halsen så er nok ganske sterke saker. Ser nå at den ikke er anbefalt til gravide og ammende, nå er jeg så vidt jeg vet ikke gravid, men vi prøver. Skal naturligvis ikke ta en slik behandling igjen mens vi prøver/er gravide, men gjort er gjort... spørsmplet mitt er, hva kan skje dersom man tar slike sterke behandlinger mens man er gravid? Anonymkode: 38585...3ac Rettelse; ikke beregnet for ammende og gravide. Ikke «ikke anbefalt» Anonymkode: 38585...3ac
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2020 #3 Skrevet 3. januar 2020 Ingen som vet?😕 Anonymkode: 38585...3ac
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2020 #4 Skrevet 4. januar 2020 Lurer på det samme selv. Tok hos frisør da jeg var gravid, og de sa det ikke var noe problem (spurte på forhånd). Har vurdert å kjøpe hjemmebehandling, men ser at det der ikke anbefales for gravide og ammende, og jeg ammer fortsatt litt. Anonymkode: 7bf02...4bd
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2020 #5 Skrevet 4. januar 2020 Ikke at jeg sier dette er bra😅. Jeg er selv frisør, står med disse kjemikaliene å gassene hver dag. Får ikke sykemelding/svangerskapspenger pga dette. Det vi får beskjed om er å bruke de hjelpemiddelene vi har, å at dette er blitt MYE bedre med årene (kjemikaliene å gassene). Jobbet selv med dette når jeg var gravid, farget også håret mitt som det sies at gravide ikke skal (riktig nok med den mildeste å grønneste vi hadde🙂). Både jeg å ungen er friske😅✌️. Anonymkode: 8cb0e...9f7
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2020 #6 Skrevet 4. januar 2020 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Ikke at jeg sier dette er bra😅. Jeg er selv frisør, står med disse kjemikaliene å gassene hver dag. Får ikke sykemelding/svangerskapspenger pga dette. Det vi får beskjed om er å bruke de hjelpemiddelene vi har, å at dette er blitt MYE bedre med årene (kjemikaliene å gassene). Jobbet selv med dette når jeg var gravid, farget også håret mitt som det sies at gravide ikke skal (riktig nok med den mildeste å grønneste vi hadde🙂). Både jeg å ungen er friske😅✌️. Anonymkode: 8cb0e...9f7 Herregud når du sier det... med første var gikk jeg frisørlinja og ble satt til hårfarging og spesielt permanent hele tiden og det har fått helt fint. Ikke bra som du sier, men gikk jo fint og. Takk for svar❤️ Anonymkode: 38585...3ac
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2020 #7 Skrevet 5. januar 2020 På 4.1.2020 den 21.22, AnonymBruker skrev: Herregud når du sier det... med første var gikk jeg frisørlinja og ble satt til hårfarging og spesielt permanent hele tiden og det har fått helt fint. Ikke bra som du sier, men gikk jo fint og. Takk for svar❤️ Anonymkode: 38585...3ac Ikke sant😉. Ps! Om du er gravid eller ammer er det så mye rart som skjer med kroppen, hormoner osv. Dette vil kunne påvirke behandlingene på håret. Det vil si, den keratin behandlingen kan bli nada. Hårfargen man farger blir kanskje ikke som planlagt😅. Tok permanent på ei dame en gang, dette skled rett ut. Kom tilbake et par dager senere å naturligvis klagde. Jeg spurte igjen om hun gikk på medisiner, var gravid eller ammet?. Nei sa hun😅. Satt opp ny time til behandling, kunden ringer et par dager før behandlingen å forteller joda, hun var gravid😂. Ble ikke noe ny permanent for å si det sånn😅. Anonymkode: 8cb0e...9f7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå