Gå til innhold

Nå skal jeg handle "julegaver" til meg selv!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

I vår familie gir vi kun gaver til barna, og det er ikke mange. Så da skal jeg bruke de flere tusen dere andre har brukt på julegaver, til å selv kjøpe meg de tingene jeg ønsker meg eller trenger😆

Bedre det enn å få masse skapskrot jeg aldri får bruk for eller liker. Jeg kommer til å ende opp med så nye fint!

God januar☃

Anonymkode: f7b0d...20b

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

For min del dropper jeg begge deler, ser ikke poenget med å handle masse ting man ikke egentlig trenger.

Anonymkode: c6945...cf0

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
54 minutter siden, AnonymBruker skrev:

For min del dropper jeg begge deler, ser ikke poenget med å handle masse ting man ikke egentlig trenger.

Anonymkode: c6945...cf0

Jeg trenger noen saker, liker å være representativ, ikke se ut som en uteligger med masse gammelt og slitt tøy og ting hjemme. 

Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

I vår familie gir vi kun gaver til barna, og det er ikke mange. Så da skal jeg bruke de flere tusen dere andre har brukt på julegaver, til å selv kjøpe meg de tingene jeg ønsker meg eller trenger😆

Bedre det enn å få masse skapskrot jeg aldri får bruk for eller liker. Jeg kommer til å ende opp med så nye fint!

God januar☃

Jeg fikk så mye fint til jul som jeg ALDRI ville tatt meg råd til å kjøpe selv, så jeg ville aldri gjort som du! 🙂

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, Pås skrev:

Jeg fikk så mye fint til jul som jeg ALDRI ville tatt meg råd til å kjøpe selv, så jeg ville aldri gjort som du! 🙂

Dette. Og så var det koselig å gi og få pakker med familien min som jeg er så glad i. 

ikke noe galt i å gjøre som ts gjør, men det var er merkelig forsøk på å gni noe inn. Jeg ble egentlig ikke så misunnelig som jeg tror ts håpet. 

Anonymkode: a0e92...65b

• Liker 2
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dette. Og så var det koselig å gi og få pakker med familien min som jeg er så glad i. 

ikke noe galt i å gjøre som ts gjør, men det var er merkelig forsøk på å gni noe inn. Jeg ble egentlig ikke så misunnelig som jeg tror ts håpet. 

Anonymkode: a0e92...65b

Enig, det ble bare tåpelig! Litt sånn. "jeg spiste ikke julemat i julen og GJETT om jeg skal kose meg alene nå..." Nei, ingen blir misunnelige!

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
7 hours ago, AnonymBruker said:

God januar☃

Jeg får i både pose og sekk jeg. :) Får kose meg med å kjøpe og pakke inn gaver til de jeg er glad i, OG får ting jeg både liker og har bruk for i gave, så jeg slipper å kjøpe det til meg selv. ;)

Anonymkode: 46e05...d1f

Skrevet

Pus handlet alltid perfekte gaver til meg så jeg trenger ikke å handle til meg selv😂😅

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
På 3.1.2020 den 5.40, AnonymBruker skrev:

God januar☃

det du beskriver kalles shopping. Alle gjør det. Gaveutveksling er for å styrke sosiale bånd, ikke for å skaffe seg ting.

Anonymkode: 20c88...00f

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...