AnonymBruker Skrevet 3. januar 2020 #1 Skrevet 3. januar 2020 I vår familie gir vi kun gaver til barna, og det er ikke mange. Så da skal jeg bruke de flere tusen dere andre har brukt på julegaver, til å selv kjøpe meg de tingene jeg ønsker meg eller trenger😆 Bedre det enn å få masse skapskrot jeg aldri får bruk for eller liker. Jeg kommer til å ende opp med så nye fint! God januar☃ Anonymkode: f7b0d...20b
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2020 #2 Skrevet 3. januar 2020 For min del dropper jeg begge deler, ser ikke poenget med å handle masse ting man ikke egentlig trenger. Anonymkode: c6945...cf0 3
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2020 #3 Skrevet 3. januar 2020 54 minutter siden, AnonymBruker skrev: For min del dropper jeg begge deler, ser ikke poenget med å handle masse ting man ikke egentlig trenger. Anonymkode: c6945...cf0 Jeg trenger noen saker, liker å være representativ, ikke se ut som en uteligger med masse gammelt og slitt tøy og ting hjemme. Anonymkode: f7b0d...20b
Pås Skrevet 3. januar 2020 #4 Skrevet 3. januar 2020 6 timer siden, AnonymBruker skrev: I vår familie gir vi kun gaver til barna, og det er ikke mange. Så da skal jeg bruke de flere tusen dere andre har brukt på julegaver, til å selv kjøpe meg de tingene jeg ønsker meg eller trenger😆 Bedre det enn å få masse skapskrot jeg aldri får bruk for eller liker. Jeg kommer til å ende opp med så nye fint! God januar☃ Anonymkode: f7b0d...20b Jeg fikk så mye fint til jul som jeg ALDRI ville tatt meg råd til å kjøpe selv, så jeg ville aldri gjort som du! 🙂 7
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2020 #5 Skrevet 3. januar 2020 Akkurat nå, Pås skrev: Jeg fikk så mye fint til jul som jeg ALDRI ville tatt meg råd til å kjøpe selv, så jeg ville aldri gjort som du! 🙂 Dette. Og så var det koselig å gi og få pakker med familien min som jeg er så glad i. ikke noe galt i å gjøre som ts gjør, men det var er merkelig forsøk på å gni noe inn. Jeg ble egentlig ikke så misunnelig som jeg tror ts håpet. Anonymkode: a0e92...65b 2
Pås Skrevet 3. januar 2020 #6 Skrevet 3. januar 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dette. Og så var det koselig å gi og få pakker med familien min som jeg er så glad i. ikke noe galt i å gjøre som ts gjør, men det var er merkelig forsøk på å gni noe inn. Jeg ble egentlig ikke så misunnelig som jeg tror ts håpet. Anonymkode: a0e92...65b Enig, det ble bare tåpelig! Litt sånn. "jeg spiste ikke julemat i julen og GJETT om jeg skal kose meg alene nå..." Nei, ingen blir misunnelige! 3
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2020 #7 Skrevet 3. januar 2020 7 hours ago, AnonymBruker said: I vår familie gir vi kun gaver til barna, og det er ikke mange. Så da skal jeg bruke de flere tusen dere andre har brukt på julegaver, til å selv kjøpe meg de tingene jeg ønsker meg eller trenger😆 Bedre det enn å få masse skapskrot jeg aldri får bruk for eller liker. Jeg kommer til å ende opp med så nye fint! God januar☃ Anonymkode: f7b0d...20b Jeg får i både pose og sekk jeg. Får kose meg med å kjøpe og pakke inn gaver til de jeg er glad i, OG får ting jeg både liker og har bruk for i gave, så jeg slipper å kjøpe det til meg selv. Anonymkode: 46e05...d1f
Diamant20 Skrevet 4. januar 2020 #8 Skrevet 4. januar 2020 Pus handlet alltid perfekte gaver til meg så jeg trenger ikke å handle til meg selv😂😅 4
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2020 #9 Skrevet 5. januar 2020 På 3.1.2020 den 5.40, AnonymBruker skrev: I vår familie gir vi kun gaver til barna, og det er ikke mange. Så da skal jeg bruke de flere tusen dere andre har brukt på julegaver, til å selv kjøpe meg de tingene jeg ønsker meg eller trenger😆 Bedre det enn å få masse skapskrot jeg aldri får bruk for eller liker. Jeg kommer til å ende opp med så nye fint! God januar☃ Anonymkode: f7b0d...20b det du beskriver kalles shopping. Alle gjør det. Gaveutveksling er for å styrke sosiale bånd, ikke for å skaffe seg ting. Anonymkode: 20c88...00f 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå